Oud 26-04-2004, 12:45
Rob
Rob is offline
Dit is meer bedoelt om even op te luchten dan echt advies vragen, alhoewel meningen altijd welkom zijn.

Achtergrond informatie zodat dit niet al te vreemd overkomt: Zij is engels en we hadden een relatie over het internet (vandaar ook de engelse e-mail. ;p).

Okay, ik heb zojuist al het contact met m'n ex verbroken, omdat ik haar gedrag meer dan zat was. Wat deed ze? Hier volgt een (incompleet) lijstje van alleen de afgelopen week.

- Reageert niet op e-mails
- Reageert niet op dingen zoals posts die specifiek aan haar gericht zijn door mij (en die niemand anders kan lezen)
- Reageert op commentaar van iedereen, behalve op het commentaar van mij
- Doet soms ERG afstandelijk en zegt totaal niet wat er aan de hand is (dit is niet het ergste, hoor)
- Gaat zelf geen gesprek aan

Het is niet de eerste keer dat ze dit doet, en ik ben het zat genegeerd te worden, en heb de volgende e-mail gestuurd.

Citaat:
subject: I hope you're happy.

Hah, I thought I was so important and special to you, even though we're friends? Way to show otherwise. Well, as far as I'm concerned, you just completely destroyed whatever was left between you and I, even on a friendship basis.

Wanna know why? I'll tell you why.

I've completely had it with your ignorant behaviour towards me from the past week. First you don't bother replying to ANYTHING I direct at you, you don't bother talking to me AT ALL, you reply to everyone's comment but my own and now you kick me off your friends list AND delete my comment, and set your permissions in such way I can't say anything? Shows how special and important I am to you, huh? Way to go at destroying everything. If you wish you keep those friends you're making at greatestjournal, I seriously suggest you change your bloody behaviour, or else you'll lose all of them in the long run as well.

And don't you DARE and say to me that this is my fault for not talking to you yesterday. I ALWAYS initiate the conversation, and as I said, things have to come from both sides. So you can bother saying something, too. When you said a few days ago that I was annoyed and that you rather not talk then, that was probably an excuse as well.

Go ahead and don't reply to this, just like you do with everything else. I'm not bothered anymore. Whatever was left, is gone. Good luck at fixing this (if you'll even bother fixing this), you'll need it.

Goodbye,
Rob
Heh, ja, de e-mail is misschien een beetje slecht qua kwaliteit, maar als je kwaad bent let je niet op grammatica en spelling.

Ja, ik weet dat ik misschien iets te ver ben gegaan, maar dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt, en ik ben het echt zat om zo door haar behandelt te worden. =\ Vorige maand gebeurde het ook al, en de maand daarvoor ook al. Ze wordt kwaad op me om geen enkele (of een hele domme) reden, maar het is vooral het negeren wat ik zat ben. Dingen zoals ik hierboven opnoemde doet ze gewoon zonder uitleg, en ergens hoop ik dat ik niets meer met haar te maken zal hebben.

*ademt uit* Zo, dat lucht op. ^_^ Kweet alleen of het hier of in psychologie moet... lijkt me meer een relatieprobleem, dus jah. =P
Oud 26-04-2004, 12:54
EggeD
EggeD is offline
Blame it on the internet. (:
Oud 26-04-2004, 12:56
Rob
Rob is offline
Al gedaan. ^_~ En haar onvolwassenheid heb ik ook maar de schuld gegeven. =P
Oud 26-04-2004, 12:59
EggeD
EggeD is offline
Hopelijk heb je er van geleerd, ik zie meer mensen soms best kapotgaan aan relaties via het internet. Doodzonde !
Oud 26-04-2004, 13:00
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Waarom heb je een relatie met iemand via internet??
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 13:00
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Nou ja, wat er ook gebeurd is, je mailtje is vrij duidelijk
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 13:02
EggeD
EggeD is offline
In het echt zou je het negeren nog kunnen wijten aan verlegenheid en verliefdheid. Maar internet is nep (;
Oud 26-04-2004, 13:15
Rob
Rob is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-04-2004 @ 14:00 :
Waarom heb je een relatie met iemand via internet??
Het gebeurde gewoon. Je vraagt er niet om om verliefd op iemand's karakter te worden.

Ze heeft trouwens antwoord gegeven.

Citaat:
-You've gone back to your old friends, I got new friends.

-Your friends make you happy, mine make me happy.

-You moved on, I knocked you off my friends list.

You aren't my friend, we don't talk, we haven't spoken for ages, you've moved on to your open account, you make it clear to everyone on your account with your screen names that you've moved on and you're happy.

Enjoy it, you seem to be doing so anyway. lol
De laatste keer dat we hebben gesproken was vrijdag. Zaterdag was ze er niet, en zondag wachtte ik haar af.

Mijn antwoord.

Citaat:
Oh for god's sake. We haven't talked because YOU don't bother. But whatever. Clearly, you don't want to be friends.

This is all your fault. You ignored me, and fucking deleted me for NO reason. I'm SICK of being taken for granted. Unlike you, I DO move on and don't live in the bloody past. Enjoy your new friends. I hope they will act like you want them to. But the fact that we're not talking, is your fault. And also, since when is since friday ages?

Anyway, I'm happy I'm oh so important and special to you. Go on and live in your past, while the rest moves on.

Goodbye.
En hier laat ik het bij. Ik neem niet eens de moeite om nog verder antwoord te gaan geven.
Oud 26-04-2004, 13:24
stout!
stout! is offline
No offense, maar het lijkt er meer op dat zij het contact verbroken heeft. Verder is het natuurlijk pijnlijk als iemand je niet meer wil spreken maar het feit dat een relatie kan worden beëindigd door iemand te deleten uit één of andere internetlijst, zegt volgens mij sowieso al vrij veel over de levensvatbaarheid van die relatie.
Succes met het verwerkingsproces .
Oud 26-04-2004, 13:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wat heb je nou met elkaar als je elkaar alleen spreekt via internet en elkaar nog nooit in real life hebt gezien? Dan zijn je gevoelens echt niet reëel hoor.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 13:28
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-04-2004 @ 14:25 :
Wat heb je nou met elkaar als je elkaar alleen spreekt via internet en elkaar nog nooit in real life hebt gezien?
Een relatie via internet !
Oud 26-04-2004, 14:20
Rob
Rob is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-04-2004 @ 14:25 :
Wat heb je nou met elkaar als je elkaar alleen spreekt via internet en elkaar nog nooit in real life hebt gezien? Dan zijn je gevoelens echt niet reëel hoor.
We hebben elkaar wel een paar keer gezien tijdens vakanties enzo, maar het is toch meer het karakter waarop je valt. =\ Tenminste, dat probleem had ik. Ik ging niet echt voor uiterlijk en zit meer online dan offline. =P Dan gebeuren dat soort dingen. <.<;

En ach, we hadden een relatie. De laatste paar weken waren we gewoon vrienden, maar zelfs dat gaat niet meer met haar gedrag. Dus ben ik het zat. Verwerken zal niet al te moeilijk worden. Ben alleen pissig. =P
Oud 26-04-2004, 15:22
Verwijderd
Dit mailtje komt wel wat aanvallend over he

Perfect
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 16:16
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
EggeD schreef op 26-04-2004 @ 14:28 :
Een relatie via internet !
Oud 26-04-2004, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Rob schreef op 26-04-2004 @ 15:20 :
We hebben elkaar wel een paar keer gezien tijdens vakanties enzo, maar het is toch meer het karakter waarop je valt. =\ Tenminste, dat probleem had ik. Ik ging niet echt voor uiterlijk en zit meer online dan offline. =P Dan gebeuren dat soort dingen. <.<;

En ach, we hadden een relatie. De laatste paar weken waren we gewoon vrienden, maar zelfs dat gaat niet meer met haar gedrag. Dus ben ik het zat. Verwerken zal niet al te moeilijk worden. Ben alleen pissig. =P
Ah, okay, jullie hebben elkaar dus weleens gezien.
Ik geloof dat dat voor veel mensen niet duidelijk was, tenminste, voor mij in ieder geval niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten