kan iemand deze stukje tekst voor me in het frans vertalen, het gaat over beschrijving geven van een hotel.
Ik heb stage in Londen gelopen in het Ibis Euston Hotel. Mijn stage zou 4 maanden duren maar ik was al na 2 weken gestopt omdat ik heimwee had.Ik heb maar 1,5 week gewerkt maar ik zal proberen om een korte beschrijving van het hotel te geven. Ibis Euston ligt op Euston op 2 minuten afstand bij het Euston trein en metro station. Het ligt dichtbij het centrum van Londen. Het hotel is nieuw het is gebouwd in 1997 en behoort net als het Novotel, Mercure en Sofitel tot de Accor-groep.
het is een 3 sterren hotel. Ik werkte bij de receptie, mijn werk was mensen in en uitchekken. Het hotel heeft het merendeel zaken mensen als klanten. Het hotel heeft 380 kamers met single en dubble kamers. Het hotel heeft een bar, restaurent, business center, lift, fax kamer facilities. De kamers hebben single/dubble bedden , waterkoker, t.v, haardroger en een badkamer met bad en douche. Het hotel heeft 24 uur receptie, maar ook ochtend snacks tussen 04.00 en 06.00 uur, om 06.00 tot 10.00 was het ontbijt en avondmaaltijd was tussen 18.00 tot 22.00.
Mijn ervaringen, ik heb naturrlijk niet zoveel meegemaakt omdat ik maar 2 weken werkte dus ik kan natuurlijk daar nietzoveel over zeggen. Mijn collegas waren van verschillende nationaliteiten, de meeste waren frans, maar er waren ook italiaanse en spaanse mensen die werkten in het hotel. In het begin was het best wel moeilijk want we moesten eerste dag gelijk om 07.00 beginnen en ook gelijk mensen in en uitchekken, we hadden wel wat uitleg gekregen maar het was wel moeilijker dan ik dacht, Ik had wel liever eerst wat training gehad.
|