Advertentie | |
|
![]() |
|
Bedoel je nou dat ie zn excuses aan wil bieden voor het 'stikken' of voor alles? Volgens mij zal het wel het laatste zijn maar het komt zo op mij over in je verhaal als het eerste.
Verder wat FoL zegt, alleen mag hij wel eens nadenken en zijn grofgebekte mond houden in jouw bijzijn. ![]() |
![]() |
|
Moeilijk om hem te vergeven lijkt mij!
Als hij geen moeite voor jou doet, waarom zou jij dan wel moeite voor hem doen? Inderdaad wel een goed idee, hem knuffelen, misschien ziet hij dan wel in wat hij allemaal doet. Het helemaal vergeven lukt je waarschijnlijk niet, is met mijn vader ook niet gelukt. Ik heb een prima vader hoor, maar 1x is hij te ver gegaan, en nu nog (na 4 jaar) kan ik het hem nog zeer kwalijk nemen. Succes in ieder geval |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik dacht ff dat je ~~dolce~~ was, maar dat is toch echt iemand anders.
je moet voor jezelf afwegen wat je belangrijk vind. hoe erg speelt het nog voor je wat hij heeft gedaan. je kan niet zomaar vergeven, als je niet het gevoel hebt dat het er nog veel toe doet of het je nog belemmert in dingen ed. sorry... niet heel nuttig.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan? jansepansekever | 43 | 01-04-2006 23:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: de finales transfattyacid | 500 | 24-04-2004 23:27 | |
Liefde & Relatie |
HELP, ik weet het niet meer LA BLADIRA | 6 | 29-09-2003 12:18 | |
Liefde & Relatie |
Wat Moet Ik Nu Doen:'(:'( HaRdStYle-GirL | 8 | 19-07-2003 13:05 | |
Liefde & Relatie |
verdriet door het verleden..moet ik het vergeten?ik kan het niet... Lieverd17 | 7 | 17-01-2003 20:09 |