Oud 07-05-2002, 09:24
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik heb de laatste tijd erg vaak last van buikpijn. Mijn buik is dan aan zo'n beetje de onderkant helemaal rond, hard en opgezet ( echt zo'n 'buikje' zeg maar, terwijl ik dat eigenlijk nooit heb )
Het voelt een beetje het zelfde als menstruatiepijn, maar het komt op een willekeurig moment, dus niet alleen als ik ongesteld ben of moet worden.

Heeft een van jullie dit ook (gehad? ) en wie weet wat het kan zijn? Of wat ik er tegen kan doen, want het is best vervelend af en toe....
Oud 07-05-2002, 10:37
Cupcake
Cupcake is offline
Ja ik heb dat ook!! Opgezette buik, buikpijn af en toe... Ik weet ook niet wat het is!!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 16:00
love_ya
love_ya is offline
uuhm, ik weet niet, maar misschien kan het verstopping (obstipatie) zijn...ik heb daar zelf last van, kan heeel zeer doen, je buik kan dan wel dikker en harder worden..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 21:00
angel_girl
angel_girl is offline
Daar heb ik ook wel eens last van maar ik ben dan ook nog eens heel misselijk van te voren
Maar na een tijdje trekt het weg en het kan elk moment terugkomen dus ik weet het, het is kut!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 17:11
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Fijn dat ik iig niet de enige ben

En over verstopping: waardoor zou dat veroorzaakt kunnen zijn?
En wat kan je eraan doen ( als het dat is )
Oud 08-05-2002, 18:18
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Fijn dat ik iig niet de enige ben

En over verstopping: waardoor zou dat veroorzaakt kunnen zijn?
En wat kan je eraan doen ( als het dat is )
Kijk maar eens naar mijn reply bij http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=73890 waar dit ook aan de orde komt.
Oud 08-05-2002, 18:48
love_ya
love_ya is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Kijk maar eens naar mijn reply bij http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=73890 waar dit ook aan de orde komt.
Je zegt dat het kan komen door te weinig sporten, maar het kan ook gewoon in de familie zitten ofzo. Maar ik zou als het erg wordt toch zeker echt ff langs de dokter gaan. Ik had er 7 jaar geleden voor het eerst last van...en op een gegeven moment kon ik vaak niet meer naar school. Maar goed toen ontdekte ze dat ik obstipatie heb....en moest toen elke keer naar het ziekenhuis..voor controle. Nu hoeft dat gelukkig niet meer, maar ik zit wel waarschijnlijk m'n hele leven aan medicijnen vast. (maar dan heb ik er verder ook geen last meer van ) Maar als je er te lang mee rond loopt kan het dus ook verstopt gaan zitten tot aan je maag...da's niet leuk...maarbij heeeeeel veeel mensen helpt het ook gewoon als ze hun eetpatroon veranderen zoals mathfreak ook vertelt.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 13:47
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Hmmm. als ik dit zo bekijk zou het dus eigenlijk geen verstopping kunnen zijn. Heb voldoende beweging, eet veel vezels e.d.

Nou ja. gelukkig is het de laatste tijd al iets minder

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten