Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ooh Kennie ik ga je heleeemaal uitputten snollie (K) ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou het op prijs stellen als je wat dit soort informatie wat minder luchtig zou benaderen - je hebt het hier over een mensenleven. Sta er voor de gein even bij stil wat het zou betekenen als een vriendin van jouw verkracht en vermoord wordt in een ver land, waar 'recht' een wat ruimere invulling heeft dan hier. Bovendien is dit wel zinvolle informatie, aangezien ik mexicogangers erop wijs dat dit een bekend en groot probleem is in het noorden van mexico. In de afgelopen jaren zijn honderden - ja, dat lees je goed: honderden - meisjes (mexicaans en niet-mexicaans) in het noorden van mexico verkracht en vermoord; nog nooit is een dader gepakt. Ik vind dit echt de meest respectloze opmerking die ik ooit op dit forum heb mogen tegemoet zien komen. Gefeliciteerd! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en als dat er in het noorden al jaren zich afspeelt vraag ik me af waarom er mensen op vakantie gaan, btw ga iemand anders lastig vallen met je problemen (psychologie-> misschien een beter topic voor je) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() we gaan begin volgend jaar ook weer 2 weken naar playa del carmen! laat even weten hoe het was enzo? fotos maby? groetjes x |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar je mag gebruik maken van alle actieviteiten van alle RIU's in playa del carmen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar iig je zult je oogjes uitkijken daar want het is echt UberMooi! ![]() ![]() groetjes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De eerste indruk was leuk! Dus als je wil eten en activiteiten wil doen bij de andere moet je eerst reserveren ofzo? Hotel weet ik niet echt veel over want me ouders hebben het geboekt. Maar er is iedergeval veel te doen ook disco enz. Is er in de stad zelf ook nog wat te beleven ofzo? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en die disco is iig er vet ![]() en ja in playa del carmen zelf ben ik toen nooit geweest om uit te gaan! terwijl k er al 2 x op vakantie was haha, maargoed. kweet wel dat het gezellig moet zijn bij Siñor Froggs snachts. taxi kost toch maar iets van 5 dollar dus ! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Internet cafe's zijn er zat in playa del carmen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat een bullshit zeg. ik lees al weer dat niemand het echte mexico heeft bezocht....xcaret...cancun...puerto vallarta. waarom gaan jullie dan niet gewoon naar de costa del sol of salao.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Van Ministerie van BuZa :
BTW: Rotterdam centrum is inderdaad een gebied waar ik ook 's-nachts uit zou blijven - als ik mijn vrienden mag geloven (agenten in Rotterdam). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() fotoos! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja!! vorige week nog langsgelopen! Serieus! ik zat in het hotel ernaast, Iberostar tucan! wat was t mooi... zucht... ik wil terug! zijn er toevallig mensen die ook in Iberostar tucan/quetzal zijn geweest?
Laatst gewijzigd op 28-10-2004 om 14:28. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[WK] Groep A (Zuid-Afrika, Mexico, Uruguay, Frankrijk) WolterB | 10 | 17-06-2010 07:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Mexico sluit scholen wegens supergriep Verwijderd | 98 | 12-06-2009 13:29 | |
Drugs & Alcohol |
Mexico legaliseert cocaïne en heroïne Verwijderd | 15 | 11-05-2006 10:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
UFO's gefilmd boven Mexico DG | 1 | 12-05-2004 13:49 |