Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
weet ook niet of ik dr dit allemaal wel moet vertellen eigenlijk!van dat 'trauma' weet ze wel af overgens! ben ook afhankelijk, in de zin van wil haar graag zien ed. maar hoe kom ik dr vanaf? dr minder vaak zien kan natuurlijk,maar vind ik ook zonde, want dan is het meer het laten wennen dan echt het probleem aanpakken vind ik! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
trau·ma (het, de ~, ~'s/~ta, ~'s/~ta)
1 psychische stoornis, ontstaan door een schokkende ervaring 2 [med.] verwonding Ok, ik geloof best dat het een schokkende ervaring voor jou geweest is. Ik vraag me wel af of het wel goed gaat lopen met je nieuwe vriendin... misschien was het beter om eerst tot jezelf te komen en dan pas een nieuwe relatie te beginnen. Maar van de andere kant kan het jou misschien juist helpen, dat weet ik niet ![]() Dat weet eigelijk niemand, want zoals ik het meekrijg ben je redelijk labiel, omdat je nog steeds aan haar moet denken. p.s. als ik dit vergelijk met wat ik in het verleden heb meegemaakt, waar ik nu(na 6 jaar) nog dagelijks last van heb, dan noem ik dit geen trauma... maar ok, als jij het een trauma wilt noemen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat doe je dr aan? |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Trauma Volk | 32 | 19-02-2016 12:59 | |
Psychologie |
trauma? fruitvliegje | 12 | 15-09-2004 11:49 | |
Muziek |
trauma's Tom Violence | 69 | 10-08-2004 17:56 | |
Films, TV & Radio |
Trauma: Life in the ER [Discovery] Rabbi Daniel | 4 | 04-10-2003 13:43 | |
Eten & Drinken |
Restaurant trauma's!? ~Golvend Badeendje~ | 40 | 26-03-2003 20:49 | |
Muziek |
dat liedje bij de trauma 24/7 reclame??? koekiemonsteres | 7 | 20-09-2002 20:11 |