Oud 22-05-2004, 07:54
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Wij hebben al meer dan een maand geen seks gehad.. en dit ligt volledig aan mij, heb er de laatste tijd gewoon geen behoefte meer aan.. zijn er nog mensen met dit probleem? Want ik vind het wel erg voor mijn vriend Oplossingen? Kan toch moeilijk tegen mijn zin seksen?!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 09:11
leucomelas
leucomelas is offline
laat hem je maar eens helemaal opgeilen... doetie dat vaak genoeg? heb soms ook een week geen zin in sex omdat me vriend mij dan niet echt actief gaat opgeilen...
Oud 22-05-2004, 10:31
dext0r
dext0r is offline
probeer eens iets nieuws om je sexspel te verruimen...

misschien dat dat helpt,

maar eerlijk gezegd denk ik dat het meer een psychologische oorzaak heeft dan een lichamelijke...
Oud 22-05-2004, 11:00
Verwijderd
Is er iets in je leven waar je erg druk mee bezig bent in je hoofd of is er de laatste tijd misschien iets vervelends gebeurd? Of is de relatie tussen jou en je vriend misschien verandert?

Ik heb het bij mijn ex ook gehad, toen had ik net gehoord dat mijn ouders uit elkaar gingen. Dat maakt dan nogal wat los en bij seks laat je je helemaal gaan, wanneer er dan zulke heftige gevoelens zitten zouden die ook loskomen bij seks en dan is de seks niet prettig meer.. Ik kon me dus niet volledig laten gaan en dan lig je daar maar, nee, geen pretje. Het is met mijn vriend overigens ook uit gegaan toen en ik denk dat het geen seks willen voor mij ook wel te maken had met de relatie.

Bij mijn vriend heb ik er in het begin ook wel eens last van gehad, dat had ook met vertrouwen te maken. Ik kon me soms heel veel zorgen maken over dat hij misschien zin zou hebben in seks en dat ik niet geil genoeg zou worden etc. Al die gedachten bederven de geilheid die er misschien zou kunnen zitten natuurlijk ook nogal. Het voelde zo als een verplichting. Je hebt een relatie en dus heb je seks. Dat is langzamerhand verandert en nu heb ik er helemaal geen last meer van. Geen schuldgevoel als ik af en toe geen zin heb en geen zorgen meer als ik wel zin heb.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 12:08
Chimera
Chimera is offline
Ik zou in ieder geval proberen te achterhalen waarom je geen zin meer hebt, en of je daar wat aan kunt doen. Een maand is wel erg lang nl.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 12:29
juno
juno is offline
Een maand is voorbij voor je het weet, en dan kom je tot de conclusie dat je al die tijd geen seks hebt gehad. Dat is al erg, maar als je doorkrijgt dat je het niet eens zo gemist hebt, dat is pas echt schrikken.
Niet schrikken, seks is niet het belangrijkste in dit leven.

Het kan aan jouw eigen humeur liggen, want stress, verdriet en zorgen zijn nogal een moodkiller als het gaat om de juiste stemming voor sex.

Het kan ook aan je relatie liggen, als er overdag spanningen zijn tussen jullie, dan wreekt zich dat 's nachts.

Maar waarom zijn er zorgen, waarom zijn er spanningen? Komt dat door jullie, of door de omstandigheden? En is het structureel of blaast het wel weer over?

En in hoeverre zit je al in een vicieuze cirkel, een zichzelf versterkende spiraal? Die van zij heeft geen zin en maakt zich zorgen daarover en krijgt daardoor nog minder zin? Die van hij wil meteen all the way bij de minste toeschietelijkheid van haar kant en zij durft niet eens meer te knuffelen uit angst dat hij dan meer verwacht.

Praat hierover. Seks is geen verplichting, maar aan de andere kant is zin maken helemaal zo erg nog niet.

Komt wel weer goed.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten