Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() MIsschien kan je ook wel een 'namenactie' doen. Hier kunnen dan mensen een naam voor hun schoolkrant bedenken. Op deze manier raken ze er misschien wat betrokkener bij??
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Korte verhalen kun je er ook in zetten, en idd interviews met bekende mensen, maar begin klein, want anders geloven ze je niet; het eerste interview in 'mijn oude' schoolkrant was met Herman Finkers en iedereen dacht dat we het verzonnen hadden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En Wesley is weer op school. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, dat weet ik, ik heb Wesley anderhalve week geleden nog gesproken ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- maatschappij en school kritische stukken - leuke uitspraken - verslagen van reizen etc - recensies - quizzes - fictie verhalen en gedichten - lijstjes van favoriete boeken, cd's, films etc van leraren - nieuws van buitenschoolse organisaties zoals de medezeggenschapsraad - strips - columns |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
OT : (korte) filmverslagen deden het bij ons altijd goed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat dacht je van informatie over verschillende keuzevakken / buitenschoolse activiteiten? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hoe ziet jouw schoolkrant eruit? Elisa123 | 1 | 24-01-2014 16:49 | |
Verhalen & Gedichten |
schoolkrant in nood!!! muts8848 | 20 | 15-10-2004 12:28 | |
Verhalen & Gedichten |
ik schrijf een column voor de schoolkrant Tha#1ChiLL | 10 | 13-02-2004 19:04 | |
Algemene schoolzaken |
Schoolkrant.. Spila | 13 | 06-04-2003 13:11 | |
Algemene schoolzaken |
schoolkrant MH | 34 | 07-03-2003 20:13 | |
Algemene schoolzaken |
Redacties schoolkranten gezocht Jon | 15 | 10-11-2002 21:19 |