Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zucht, waarom posten sommige mensen toch altijd om te posten? Daar is onzin voor. Ontopic: Ik denk dat je het inderdaad met kleine stapjes moet opbouwen, met een wel bekend iemand. En je afvragen waar je angst vandaan komt. Waar ben je bang voor als iemand je aanraakt?
Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 22:47. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zoals Leonoor reeds zei, het heeft te maken met je persoonlijke ruimte en hoe verder mensen van je af staan of hoe minder graag je hen hebt, hoe meer het je stoort dat ze je ruimte betreden. Daar leer je wel mee omgaan na een tijdje, denk ik. Ik heb er nu al wat minder moeite mee dan vroeger. Het heeft ook te maken met stress volgens mij. Dat maakt je onverdraagzamer. Dus mijn tip is wat ontspanning op te zoeken. (meditatie, sport, muziek??) |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: vraag het een deskundige/psychiater etca, want die zal het vast het beste weten, hoe je dit het beste kunt "aanpakken" als je er zo erg mee zit. Vraagje tussen door: waarom ben je bang dat mensen je aanraken? Seksuele intimidatie? verkrachting? Alleen omdat ze je bijvoorbeeld per ongeluk aanraken of tegen je aan komen, wil nog niet zeggen dat ze het op je gemunt hebben. Er gebeurt niks en hoeft je daarom echt geen zorgen te maken. Je hoeft je pas zorgen te maken als iemand expres, bewust je aanraakt op plekken op je lichaam waarvan jij dat op dat moment niet wilt. enz enz enz you get my point |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder ben ik het er niet mee eens dat er professionele hulp moet gezocht worden. Desnoods peuteren ze er wel een probleempje uit dat je nog niet kende en dan zit je daar weer mee. edit: quote wat ingekort Laatst gewijzigd op 03-06-2004 om 00:29. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik laat de vraag of de professionele hulp nodig is dan toch maar in het midden, totdat de TS een wat duidelijker beeld schept over welke impact dat aanraken nu precies op haar heeft. Btw, happy birthday. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder ben ik het eens met bustedengine. Als het geval zo extreem is dan moet er proffessionele hulp gezocht worden, anders krijg je echt problemen en kun je nergens meer "veilig" rondlopen. |
![]() |
||
Citaat:
En verder zoals ik hierboven al zei. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En mensen vinden niet alles zelf een probleem wanneer ze het posten, soms vindt de omgeving het een probleem en gaan ze daardoor zelf ook twijfelen, ed. 't is handig om te weten of zij het zelf een probleem vindt of dat ze het een probleem vindt omdat haar omgeving het raar vindt. Daar naar vragen is voor zo ver ik kan zien heel normaal en heel logisch. (Ennuh, volgens mij heb jij het in je post ook over oorzaken. Doe dat dan ook niet als haar vraag niet was volgens jou.) |
![]() |
||
Citaat:
Eerst zeg je die even normaal. En vervolgens ga je in de laatste zin van je post toch lopen uitdagen ? Waarom ? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg toch ook niet dat jullie forumbazinnetjes goeie vriendjes zijn? |
![]() |
||
Citaat:
Maar alsnog slaat je opmerking werkelijk nergens op |
![]() |
||
Citaat:
Ben jij toch lekker gemakkelijk uit je vel te doen springen. ![]() Waarom dacht je dat ik fb was?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ehhh ik spring niet uit m'n vel, ik ben gewoon nogal "tactvol" zoals sommige het noemen. Direct, kortaf, daardoor lijkt het alsof ik "uit m'n vel spring" enzo. Keek niet goed, maar die andere pipo was forumbazin en niet jij. Forumbazinnetjes posten ook vrij veel en jij valt ook nogal op met posten, daardoor kreeg ik misschien ook die indruk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() 't Is ook in periodes dat ik veel post en dan nog vaak op dezelfde subfora. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In mijn ogen val ik niemand aan, als een ander zich aangevallen voelt, kan ik daar dan wat aan doen als dat niet de reden was dat ik iets post en/of niet in zie waardoor iemand zich aangevallen zou kunnen voelen? (En sowieso, spreek daar Shitonya dan iig ook even op aan ajb, zij zou dan niks anders hebben gedaan en daar heb ik je nog niet over gehoord.) Ik heb de persoon waar ik op reageerde er bovendien helemaal niet over gehad, jij bent de enige die zijn mond er over open heeft gedaan. Misschien heeft zij het niet gedaan omdat jij het al gedaan had, kan ook, maar dat weet je zo niet. Laten we deze hele discussie verder zetten op msn/mail/pm als je daar behoefte aan hebt en deze topic verder schoonhouden van offtopic posts. Want de meeste posts zijn op dit moment offtopic en dat is niet de bedoeling. Laatst gewijzigd op 04-06-2004 om 06:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 04-06-2004 om 10:57. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|