Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Helemaal mee eens (leuk dat je terugbent! Hoe meer hoe beter ![]() Leuk verhaal ![]()
||
Citaat:
![]() meer synoniemen: chouke, schattie, poezewoefke ( ![]() ![]() schattie is mijn favoriet ![]()
||
Citaat:
Veel beter ![]() ![]() Enkel een beetje een erg einde... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind algeheel verderfelijk, gruwelijk sarcastisch en sadistisch, gemeen, laag, achterbaks, gluiperige en morbide rotzak toch echt veel beter ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Over Genezend van Binnen: Ik vind de tweede versie stukken beter dan de eerste. Je hebt het meeste commentaar goed opgepakt - het klopt nu allemaal wat meer. ![]() Er was nog wel een stuk waar ik even moeite mee had: Citaat:
![]() En ook vind ik een beetje jammer, dat 'toevallig' net haar vriend aan de overkant van het park loopt, als ze daar voor de 2e x gaat zitten. Ik hou niet zo van dat soort toevalligheden, maar dat is misschien persoonlijk. (Quote ik nu niet iemand? ![]()
||
Citaat:
Hahaha, zal ik jou vanaf nu 'konijntje' noemen ![]() of misschien beter gewoon 'konijn' ,staat mss beter ![]() ik vind schattie wel mooier eigenlijk...maar ja, die titel is al bezet ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Gelukkig, nijntje is niet oversext. ![]() Maar over het verhaal.... Er zijn punten goed verandert, maar ook punten wat minder. Over dat ze het met haar vriend erover heeft dat ze kanker heeft wordt te veel overdreven. Over die maden enzo. Dat zal iemand nooit zo op dat moment zeggen, komt een beetje onrealistisch over... Het einde vind ik ook wat minder.... Kan je trouwens beter schuingedrukt doen. ![]() Maar verder vind ik het wel een mooi verhaaltje. Niet echt enthousiast, maar gewoon leuk. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke Char Margolis | 8 | 29-12-2005 22:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 | |
ARTistiek |
Begin van iets zand | 5 | 07-11-2001 13:10 |