Oud 17-06-2004, 09:08
muurbloempje55
muurbloempje55 is offline
Wat vinden jullie van tatoages?Doet het pijn?en wat vinden jullie een mooie plek voor een tatoe?En weet iemand hoe duur het is?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 10:04
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
muurbloempje55 schreef op 17-06-2004 @ 10:08 :
Wat vinden jullie van tatoages?Doet het pijn?en wat vinden jullie een mooie plek voor een tatoe?En weet iemand hoe duur het is?
ik vind het lelijk, maar als de betekenis erachter oke is dan wel aanvaardbaar... nee, mooi is geen betekenis maar een opwelling

volgens mij doet het niet zo'n pijn (al heb ik er zelf natuurlijk geen) en hoe duur het is ligt natuurlijk aan de grote en de hoeveelheid kleuren
Oud 17-06-2004, 11:11
Hagel
Hagel is offline
sommge zijn mooi, sommige lelijk, bij sommige mensen doet het pijn, bij sommige mensen doet het geen pijn, de ene tatoo is duur en de andere tatoo is niet duur..

Oud 17-06-2004, 11:13
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
Hagel schreef op 17-06-2004 @ 12:11 :
sommge zijn mooi, sommige lelijk, bij sommige mensen doet het pijn, bij sommige mensen doet het geen pijn, de ene tatoo is duur en de andere tatoo is niet duur..

idd
Oud 17-06-2004, 12:26
Dzjes
Dzjes is offline
Mooi: hangt ervan af.. persoon die ze heeft ,vorm.. ik vind een kleine, fijne tattoo wel mooi.. maar zo van die mensen waar heel hun rug bedekt is.. :/

Bij een vrouw vind ik een tattoo op de buik wel mooi (op de heup), of op de enkel
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 12:30
chocomelkflesje
chocomelkflesje is offline
het is tattoo , en ik vind het mooi als je een hele grote hebt op je bovenrug of een kleintje op je heup bij de vrouw idd. ik vind het wel lelijk als je heel veel kleintjes hebt over je hele lichaam.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 14:32
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Hagel schreef op 17-06-2004 @ 12:11 :

Precies
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 17:59
Boozle
Boozle is offline
Een prijs voor een tattoo valt niet één, twee, drie te zeggen, dit hangt van verschillende factoren af:

Hoe groot is de tattoo;
Hoeveel verschillende kleuren;
Hoe gedetialeerd is het ontwerp.

Het hangt er dus kortgezegd vanaf welk ontwerp u zal kiezen, daarna wordt met u een prijs afgesproken. De meeste tattoo's zijn al standaard voorzien van letters, deze letters vindt je op een lijst in de shop weer terug met de waarde van de letters.

Doet het plaatsen van een tattoo zeer?
Nee het plaatsen van een tattoo doet niet zeer, maar het is ook niet iets waarvan je zegt; "wij zullen je even lekker verwennen". Het plaatsen van de tekening zal het meest 'pijn' doen, je lichaam maakt binnen het kwartier een eigen 'verdovingsmedicijn' aan waardoor de 'pijn' zal afzakken. Je kunt het plaatsen van een tattoo een beetje vergelijken met een schaafwondje of het gevoel van licht verbrand zijn in de zon en er met een stift op gaan tekenen. Het is dus niet een hevige pijn maar meer een naar gevoel, een gevoel waaraan je even wennen moet. Heb je éénmaal het gevoel ondekt en is het gebleken dat het inderdaad maar een vreemd gevoel is, dan is het hek van de dam :-).

Dit vond ik na ff 10 sec googlelen. Dit lijkt me vrij duidelijke info.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 08:47
Verwijderd
Het plaatsen van een tattoo doet wel pijn,
maar de pijn ligt eraan op welke plaats je hem laat zetten. op plaatsen waar meer vet zit doet het minder pijn.
een kleine tattoo die in gekleurd is moet je aan rond de 100 euro denken, portret is zo'n 270, het is dus vrij prijzig. het beste kan je gewoon de tattoo shop binnenlopen en je tattoo op papier laten zien dan zeggen hun de prijs en kan je altijd nog nadenken erover.

ik zelf heb 2 tattoo, 1 op mijn onder rug die deed minder pijn dan die ik heb op mijn lies. ik vind tattoo dus over het algemeen wel mooi, zolang het maar beperkt is en niet over het hele lichaam zit en zolang het zonder kleur is.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 08:59
Boozle
Boozle is offline
Dat pijn stukje heb ik niet zelf geschreven. Dat komt van een tattooshopsite. Die eigenaar dacht er anders over.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 09:35
Qamra
Qamra is offline
Ik ben van plan iets met bloemen op mijn rug te laten zetten. Aan mijn rechterzij.

Ik vind tatto's mooi als ze de vormen van een lichaam volgen. Hmm beetje vreemd uitgedrukt, maar ja

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten