Advertentie | |
|
![]() |
|
check http://forum.scholieren.com/misc.php...&page=1#avatar .. maar tiz wel beetje offtopic jah
![]()
|
Ik heb een flauw vermoede dat utrecht in de begin fase weggespeeld word...
AJAX wil dolgraag dubbel winnen Utrecht wil natuurlijk ook winnen Maar ik denk dat ze niet zo super gemotiveerd zijn als AJAX Ik denk 0-4 voor AJAX. Als ze in het begin 2 keer scoren moet het haalbaar zijn ![]() Dus... Mido 0-1 (4) van der Meyden 0-2 (12) van der Meyden 0-3 (45) Machlas (of een e.d. van wreve) 0-4 (78)
||
![]() |
Citaat:
|
utrecht wint de beker, 3-2, dit is een unieke kans voor utrecht om een prijs te pakken, de 2e prijs in de historie, dus ze speeln er vol voor, ajax heeft al een prijs en zal iets minder gemotiveerd aan de wedstrijd beginnen
||
Citaat:
Spellen is iets waar meneer knijtert! vaker moeite mee heeft: Zie hier
|
Ja..Over Stijntje gesproken..Kan die zijn haar niet ff afknippen ofzo..Het ziet er niet uit..
Haha, hij is echt een driftkikker zeg..Volgens mij hebben onze spelers opdracht gekregen om hem gek te maken..! ![]() AJAX HEEFT DE DUBBEL OLE OLE OLE.. Ik kan niet wachten om morgen al die sippe gezichtjes te zien hehe :>) |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Eredivisie 2006/2007 topic # 3. Verwijderd | 500 | 10-05-2007 20:37 | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Vrije tijd |
Voorspellingen KPN Eredivisie - 05/05 LAATSTE Tofke_H | 71 | 18-05-2002 21:47 | |
De Kantine |
Wat hebben jullie vandaag gedaan??? xxSweetLoverxx | 54 | 09-05-2002 01:21 |