Oud 21-06-2004, 20:28
Dawn#7
Dawn#7 is offline
Ik had tijdje geleden wat met een jongen en toen wou hij niet meer .. oke. over de manier waarop enzo zullen we het maar niet hebben maargoed.. Voor mijn gevoel is het namelijk niet afgesloten. Ik weet dat ik moet doorleven enz. Maar ikheb heeltijd zo'n leeg gevoel Op msn doet hij ook heel. jah korte antwoorden en ik moet altijd met het onderwerp komen vet eenzijdige gesprekken (van mijn kant)

wat moetk hier tegen doen?
Oud 21-06-2004, 20:31
Verwijderd
Afwachten. Zo'n leeg gevoel gaat niet altijd snel over, dat heeft soms even tijd nodig. En in de tussentijd niet thuis zitten miepen maar gewoon leuke vinden doen met vriend(inn)en enzo
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 20:32
Pierreke
Pierreke is offline
hoi, ik herken dit wel een beetje. Pak je tijd en probeer eens een tijdje niks tegen hem te zeggen; weet dat t moeilijk is, but try!
Ook kun je hem een mailtje sturen waarin je hem wat vraagt over why enzo.. of beschrijf in een brief hoe je je voelt. Probeer te ontdekken wat hij nog wil...
In ieder geval Succes!!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 20:50
Jeopardize
Jeopardize is offline
Ga hem in ieder geval niet blijven 'lastigvallen' met jezelf, wanneer hij kortaf blijft doen en niet zelf met gespreksonderwerpen komt lijkt het er aardig op dat hij niet op je zit te wachten, hoe vervelend dat ook is.
Oud 21-06-2004, 21:28
hap
hap is offline
Blijf niet aan hem plakken, dan stel je jezelf veel te afhankelijk op. Als hij stiekem ook nog wel om je geeft, komt hij daar echt vanzelf achter... Dat weet ik zeker!! Stalk hem niet met berichtjes en mailjtes en wacht tot hij je aanspreekt. Dit is echt het moeilijkste wat er bestaat, maar wel het enige medicijn.
Mhoah, zoek iemand anders tegen wie je de heledag aan kan lullen, als afleiding, of raak verslaafd aan een of ander dom spelletje, maar niet aan hem... Als hij zo bot doet, is hij dat niet waard...
Oud 21-06-2004, 21:33
Stefanie
Stefanie is offline
Probeer afstand te houden en hem niet op te zoeken. Ik weet dat t moeilijk is, maar toch proberen. Veel andere leuke dingen doen enzo. Wat bij mij trouwens ook helpt is dingen opschrijven, dan raak je het een beetje kwijt zonder dat je het er met iemand over hebt...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 21:36
Dinootje
Dinootje is offline
Citaat:
Dawn#7 schreef op 21-06-2004 @ 21:28 :
Ik had tijdje geleden wat met een jongen en toen wou hij niet meer .. oke. over de manier waarop enzo zullen we het maar niet hebben maargoed.. Voor mijn gevoel is het namelijk niet afgesloten. Ik weet dat ik moet doorleven enz. Maar ikheb heeltijd zo'n leeg gevoel Op msn doet hij ook heel. jah korte antwoorden en ik moet altijd met het onderwerp komen vet eenzijdige gesprekken (van mijn kant)

wat moetk hier tegen doen?
Zo herkenbaar!. Ik heb het zelfde maar dan ook echt precies het zelfde.
Ik heb nu voor me zelf gezegt dat ik hem niet meer terug wil en dat ik hem niet meer achterna ga lopen.
Als hij wilt praten komt ie wel.
Weet ook dat dit niet gemakkelijk is, want ik blijf steeds met mijn telefoon zitten in de hoop dat hij een smsje stuurd en als ik het niet meer uithoud ik hem wel weer een stuur.

Maar zo blijf ik proberen om hem te vergeten.

Heel veel succes

x Dinootje
Oud 21-06-2004, 21:59
Verwijderd
Verwijder die gozer uit je MSN-lijst. En tijd heelt alle wonden.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 16:46
annetjuh
annetjuh is offline
ik weet niet wat er is gebeurt maar gun hem tijd
Oud 22-06-2004, 16:57
K-elli-e
K-elli-e is offline
Ja zoals die andere ook al zeggen, gun hem te tijd..
Hij laat duidelijk merken dat hij niet meer wilt..en dan zul je dat ook zo laten doet..

Ik denk altijd maar; als je bij elkaar hoort, komt het wel weer goed..

En misschien heel cliche; Maar misschien was het niet meant To Be..

In ieder geval heel erg succes ermee...
Oud 22-06-2004, 18:54
suikerprinses
suikerprinses is offline
Ik heb precies hetzelfde gehad. En het was een waar drama. Aangezien hij het ene moment heel aardig deed, en me het volgende moment totaal links liet liggen. Ik had steeds de neiging om op msn tegen hem te praten, of hem smsjes te sturen.
Op een gegeven moment ben ik hiermee gekapt. Je maakt jezelf alleen maar kapot door aan hem te blijven hangen, en het blijkt geen zin te hebben. En mijn ervaring is dat hij vanzelf wel weer aan komt huppelen. Net op het moment dat je ECHT over hem heen bent
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 09:05
angel--1987
angel--1987 is offline
damzz dit is echt heel herkendbaar!!!
k heb nu ook precies t zelfde probleem met een jongen!!
k do echt me ebst om he te negeren maar t lukt niet echt....
heb hem nu geblokt en nu hopen dat t lukt....
Oud 23-06-2004, 11:38
Julie03
Julie03 is offline
Je ziet hem graag en je wilt hem natuurlijk niet kwijt... maar soms lopen de dingen niet zoals jij het wilt. Een trucje dat ik vroeger toepaste was kijken naar de dingen die ik in hem haat. Bijvoorbeeld hij kwam altijd te laat, of hij deed dit niet, dat niet... Het is makkelijker iemand los te laten als je aan zijn slechte kanten denkt, maar toch... iemand loslaten is altijd heel moeilijk. Ga wat meer doen met je vrienden, probeer je gewone leventje weer op te pikken. Als je je amuseert, zal je ook minder rap aan hem denken. En als jullie voor elkaar zijn voorbestemd, komen jullie wel terug samen.
En soms... is het moeilijker om je aan iemand vast te klampen dan hem los te laten.

Veel sterkte meid!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 13:09
LoeLoe
LoeLoe is offline
Woow wat herkenbaar wat hier allemaal wordt beschreven.

Heb zelf ook in een soorgelijke sitautie gezeten.. Dat ik hem claimde. Hem wou smsen, mailen..contact zoeken. Noem maar op!

Het haalde allemaal niets uit en ik deed mezelf er gruwelijke pijn mee omdat ik telkens maar hoopte op respons.. dat nooit kwam.

Ik heb op een dag tegen mezelf gezegd: Mo moet je eens goed luisteren. Jij laat je humeur beinvloedne door zo´n gladjakker die niet eens echt om je geeft.. want deed ie dat wel, dan had ie allang contact met je gezocht. Ga leuke dingen doen en laat je humeur nu eens een keertje alsjeblieft niet meer door hem verpesten.

Twas evne hard voor mezelf en vooral de eerste dagen heeeel moeilijk. Maar het went! Nu denk ik nog wel elke dag aan hem, maar niet meer met het idee van: Ik wil zo graag met hem praten.. of dit of dat.

Ik heb hem opgegeven. Als hij me nog terug wil, zal hij ervoor moeten vechten. Want ik doe er niets meer aan. Ik heb genoeg geleden!

Wat al werd gezegd.. doet hij dit niet.. dan...was hij schijnbaar niet DE persoon voor jou.

Probeer gewoon aan leuke dingen te denken..leuke dingen te doen met vrienden.. en laat je niet kisten door zo´n badmuts want dat is hij je helemaal niet waard
Oud 23-06-2004, 16:06
Verwijderd
Op een gegeven moment moet je gewoon een keuze maken en jezelf dwingen daar bij te blijven. Je groeit wel over die leegte heen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 19:26
Myuki
Myuki is offline
and then suddenly you realise: 'He really doesn't digg me anymore'
Oud 25-06-2004, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Schwarzkopf schreef op 23-06-2004 @ 17:06 :
Op een gegeven moment moet je gewoon een keuze maken en jezelf dwingen daar bij te blijven. Je groeit wel over die leegte heen.
En dat valt 'n beetje zwaarder dan ik had gedacht.
Omdat 't eigenlijk, zij het wel op een andere manier, gewoon nog had moeten lukken. Misschien dat ik over een maand of wat wat vrolijker kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 14:00
Denise84
Denise84 is offline
afsluiten, stoppen met contact, wachten tot hij je aanspreekt en vragen aan je terugstelt. Niets aan te doen..
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten