![]() |
|
het is heel simpel, als je zelf wel zin hebt in sex zou i het gewoon proberen. bijna niemand 1ste keer is perfect en het is eigenlijk gewoon een kwestie van een beetje ervaring op doen voordat het perfect gaat zijn. niets doen als je je er niet op je gemak erbij voeld maar als het je al leuk lijkt, waarom niet ?
|
![]() |
|
![]() |
Dat is voor iedereen anders. Ik heb zelf niet tot een ''speciaal'' iemand gewacht, omdat ik weet dat ik voorlopig toch niet op een ''speciaal'' iemand zit te wachten.
Maar als jij er veel waarde aan hecht zou ik wachten. Voor mij persoonlijk is de 1e keer niet veel anders dan de 2e of 3e keer ofzo, het ging alleen wat minder makkelijk. |
![]() |
|
Ik weet niet of het voor jongens en meisjes hetzelfde in elkaar zit, maar ik weet nog precies met wie, waar, hoe laat en hoe mijn eerste keer was. Ik wilde er niet per se vanaf, ik wilde het met de juiste persoon doen. Het was superpijnlijk en echt helemaal niet romantisch verder, maar ik heb er nooit een seconde spijt van gehad.
Dus zie jij je maagdelijkheid iets waar je vanaf moet (omdat jíj dat wil en niet omdat je vrienden dat vinden) of vind je dat de eerste keer toch iets speciaals moet hebben? Wij kunnen die beslissing niet voor je maken, als je maar niks doet waar je spijt van krijgt.
|
Dit is niet iets wat wij voor je kunnen beslissen, maar er is wel iets om over na te denken. Er zijn hierin twee uitersten, namelijk 1) doe het met het eerste slachtoffer dat je kunt vinden of 2) wacht tot je "de ware" hebt gevonden. Die twee situaties lijken me beide niet ideaal, omdat de ware natuurlijk niet bestaat (dus dan kun je wachten tot je een ons weegt
![]() Dus als ik jou was zou ik kijken naar hoe jij "speciaal" definieert. Ben je echt op zoek naar "de ware" of is "gewoon" verliefd zijn genoeg, of iemand leuk/aardig vinden? Of is alleen geil zijn genoeg? Want dan kun je gewoon de kroeg in om iemand te zoeken. ![]() Zoek een middenweg, maar ga niet krampachtig blijven vasthouden aan zo'n perfect idee van de eerste keer, want dan zal het nooit speciaal genoeg zijn. En om heel eerlijk te zijn is de eerste keer meestal maar meh, veel gestuntel, veel zenuwen, (soms) veel pijn, het is meestal snel voorbij en mensen bouwen het in hun hoofd op tot iets geweldigs en dan valt het vaak tegen. Oh en "omdat mijn vrienden zeggen dat ik het moet doen" is natuurlijk de meest debiele reden om seks te hebben. Het gaat om wat jij wilt, om welke reden dan ook. Als jij bijvoorbeeld nog 40 jaar wilt wachten dan moet je dat fijn doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou het zeker niet doen omdat je vrienden zeggen dat het niet zo bijzonder is. Dat is nog altijd aan jezelf om uit te maken. |
![]() |
|
Je moet het doen met iemand waar jij je goed bij voelt. Of dat nu iemand is die je 5 jaar kent, of iemand die je 5 uur geleden voor het eerst zag in de "plaatselijke discotheek". Het is jouw lichaam en jij bepaalt wat je ermee doet. Je vrienden mogen dan misschien aandringen, zij hebben geen enkel recht om die beslissing voor jou te maken.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat je vooral moet doen wat jij wilt en niet wat je vrienden vinden dat je moet doen. Jij zegt dat je ervan uitgegaan bent dat de eerste keer met een 'speciaal' iemand moest zijn - hou dat dan vast. Misschien moet je alleen je definitie van speciaal ter zijner tijd iets bijstellen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De dildo Just_Wanna_Jump | 25 | 12-05-2009 15:23 | |
Liefde & Relatie |
ik wel, zij niet. doubtdoubt | 47 | 02-08-2006 20:57 | |
Seksualiteit |
maagd...hoe denken jullie over de eerste keer, wat verwacht je ervan Verwijderd | 296 | 21-09-2003 19:23 | |
Seksualiteit |
Ontmaagd, of toch weer niet. Marsel | 3 | 19-05-2003 20:57 | |
Seksualiteit |
anaal lausie | 60 | 19-02-2003 02:36 | |
Seksualiteit |
Kun je ontmaagd worden door een meisje? Madame Blanche | 25 | 29-12-2002 02:26 |