Oud 22-06-2004, 16:08
Verwijderd
een gevoel,
goed te beschrijven.
onmisbaar doch altijd voorkomend.

brandend verlangen,
naar dat ene.
wat het gevoel,
doet stoppen.

dat ene,
is makkelijk te vinden.
door te eten,
stop je het gevoel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2004, 18:50
Verwijderd
tijd

morgen is vandaag,
vandaag is morgen.
gisteren was ooit,
nu is volgende week.

wanneer is het tijd,
om te doen,
wat behoort.

gisteren,
morgen,
of vandaag.
De tijd zal het leren.

nog eentje van mij vandaag ben erg poetisch bezig

Laatst gewijzigd op 23-06-2004 om 08:08.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 19:44
Verwijderd
ik vermoed dat behoord in de tegenwoordige tijd bedoeld is en niet als voltooid deelwoord? Dan zou het behoort moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 22-06-2004 @ 20:44 :
ik vermoed dat behoord in de tegenwoordige tijd bedoeld is en niet als voltooid deelwoord? Dan zou het behoort moeten zijn.
je hebt gelijk, ik heb het verandert.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 14:07
Halogeen
Halogeen is offline
hmm, ik weet het niet. Nu ik ze gelezen heb denk ik: "ja dus?". Ik hoop dat je dan snapt wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Halogeen schreef op 23-06-2004 @ 15:07 :
hmm, ik weet het niet. Nu ik ze gelezen heb denk ik: "ja dus?". Ik hoop dat je dan snapt wat ik bedoel.
om eerlijk te zijn snap ik niet wat je bedoelt... iets duidelijker zijn graag.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 15:34
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 23-06-2004 @ 14:20 :
je hebt gelijk, ik heb het verandert.
veranderd .

Het eerste lijkt me te gaan over anorexia? Voor mij komt de wanhoop dan niet naar voren. Dat hongergevoel is allesomvattend, overal aanwezig, bij allen wat je doet dringt het tot in de diepste verborgen gedachten door en het enige dat er nog in je hoofd kan malen is dat je wilt eten maar niet mag... zoiets voel ik er echt niet in.

De 2e, het komt me bekend voor, misschien iets uit een eigen grijs verleden, maar ik kan niet duidelijk zeggen wat me eraan stoort.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 23-06-2004 @ 16:34 :
veranderd .

Het eerste lijkt me te gaan over anorexia? Voor mij komt de wanhoop dan niet naar voren. Dat hongergevoel is allesomvattend, overal aanwezig, bij allen wat je doet dringt het tot in de diepste verborgen gedachten door en het enige dat er nog in je hoofd kan malen is dat je wilt eten maar niet mag... zoiets voel ik er echt niet in.

De 2e, het komt me bekend voor, misschien iets uit een eigen grijs verleden, maar ik kan niet duidelijk zeggen wat me eraan stoort.
het eerste gedicht gaat eigenlijk niet over iemand met anorexia. Ik had gewoon honger en heb dit gedicht toen geschreven

de tweede, ik weet niet. Ik vind hem eigenlijk wel goed, hij loopt lekker voor mijn gevoel. Wat stoort en dan precies?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 15:53
Verwijderd
Je hebt duidelijk nog nooit echt honger gehad dus .

En ik zei dat ik niet duidelijk kon zeggen wat mij aan het 2e stoort. De herhaling, het simpele, het is zo hmmm vanzelfsprekend. Maar ik heb al eens gezegd dat ik op gevoel oordeel en dit spreekt me gewoon echt niet aan.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 23-06-2004 @ 16:53 :
Je hebt duidelijk nog nooit echt honger gehad dus .

En ik zei dat ik niet duidelijk kon zeggen wat mij aan het 2e stoort. De herhaling, het simpele, het is zo hmmm vanzelfsprekend. Maar ik heb al eens gezegd dat ik op gevoel oordeel en dit spreekt me gewoon echt niet aan.
keej duidelijk.
hij is idd mss wat simpel, ik weet ook niet. het lukt me gewoon de laatste tijd niet meer om goede gedichten te maken mss maar eens een pauze nemen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 18:07
Muze
Muze is offline
Het spreekt me niet aan. Ik heb het idee dat je het te graag wil, terwijl het niet altijd lukt als je het wil, snap je wat ik bedoel? Ze zijn zo algemeen, het brengt geen gevoel over.
Oud 24-06-2004, 10:19
Verwijderd
Citaat:
my26 schreef op 23-06-2004 @ 19:07 :
Het spreekt me niet aan. Ik heb het idee dat je het te graag wil, terwijl het niet altijd lukt als je het wil, snap je wat ik bedoel? Ze zijn zo algemeen, het brengt geen gevoel over.
ja ik begrijp het, ik ga er maar is iets aan proberen te doen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 10:24
Zonnebloempje
Zonnebloempje is offline
Het tweede gedicht vind ik wel mooi Het eerste gedicht, ik weet niet, die spreekt mij niet zo aan? Wat ik wel nog even over het eerste gedicht wilde zeggen: misschien kan je beter die punten en komma's weghalen, dat staat namelijk mooier en overzichtelijker Dat geldt trouwens ook voor het tweede gedicht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten