Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2003, 11:35
sofie3
sofie3 is offline
Ik ben wellicht 'n uitzondering, maar ik vraag me toch echt af waarom veel vrouwen klagen over de duur van de penetratie... het voorspel kan bij mij niet lang genoeg duren, maar de 'daad' zelf níet!

Ik haat het gewoon als 'n jongen bovenop me ligt te zweten en 'het' maar niet wil komen... Een goed voorspel kan bij mij de Niagara-waterval activeren, maar langer dan tien minuten penetratie veroorzaakt een droogte die niet met de Sahara te vergelijken is... En om dan te gaan klooien met een glijmiddel (wacht ff, even bijtanken!) lijkt me ook lullig, temeer omdat ik gewoon mijn interesse verlies na die tijd... het gevoel van opwinding gaat gewoon na een tijd over in frustratie ("kom nou klaar!!!!").

Hebben jullie dit nou ook?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 11:39
Verwijderd
Ja, ik ken het wel.. Het voorspel maakt me helemaal opgewonden, maar de 'daad' zelf niet echt... 'k voel 't gewoon niet... Na een tijdje (zo'n 10 minuten idd) wordt 't gewoon vervelend....
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 11:45
poesiefox
poesiefox is offline
Dan doet hij teveel, te snel, te hard.

Als hij na een lekker lang voorspel opeens fluks gaat liggen wippen als een konijn, voel ik in het begin heel veel, en dan is het op. En dan mag hij wat mij betreft wel klaarkomen ja.

Maar als hij penetratie al in het voorspel betrekt, en heel langzaam en nadrukklijk gaat bewegen, en ondertussen met mijn clitje speelt, dan kan het mij ook niet lang genoeg duren.
Oud 22-04-2003, 11:52
metalgirl
metalgirl is offline
Nee, dat heb ik niet.

Mijn vriend kan het superlang uitstellen, en dan nóg baal ik als hij komt. Ik geniet heel erg van de penetratie, zonder klaar te komen echter (ander topic). Omdat ik het zo fijn vind, blijf ik ook nat. Niks geen Sahara-droogte dus!

Misschien moet hij het tempo, de diepte en de kracht van zijn stoten opbouwen, zodat ook jij een gevoel van steeds grotere opwinding krijgt.

Regels voor berichten