Oud 12-05-2002, 19:32
Verwijderd
Na vanavond is het voor de zoveelste keer duidelijk geworden. De grensrechters kunnen buitenspel niet goed beoordelen. Daarom ben ik voor een computersysteem dat het buitenspel aangeeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2002, 19:33
~EeF~
~EeF~ is offline
as ze nou gewoon ook zo een scheidrechtertje achter videobeelden zetten en die dan meteen kan doorgeven dat het buitenspel is. of zon scheidsrechter met zon mini-tvtje op zak whehe neej maar ja eef regelt het wel ff ik snap alleen dat je zoveel met voetbal kan verdienen en dat er dus veel geld in die sport word gestoken en dat ze dan neit wat doen aan die scheidsrechters.
Oud 12-05-2002, 19:34
~EeF~
~EeF~ is offline
ow dan ben ik net te laat met mn topic..hmmzz naja dat evrwijdere wil nu neit..khaal et wel weg as dat et weer doet sorry
Oud 12-05-2002, 19:35
~EeF~
~EeF~ is offline
ohw sorry kzie net een topic die bijna etzelfde is tegelijk gepost met mij..die verwijder functie doet et nu niet bij mij..??? maybe kan iemand anders et doen forumbaas ofso het werkt neit bij mij..
Oud 12-05-2002, 19:39
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
~EeF~ schreef:
ohw sorry kzie net een topic die bijna etzelfde is tegelijk gepost met mij..die verwijder functie doet et nu niet bij mij..??? maybe kan iemand anders et doen forumbaas ofso het werkt neit bij mij..
samengevoegd
Oud 12-05-2002, 19:40
Paige
Paige is offline
en die penalty konden ze ook niet goed beoordelen..!!

maar who cares.

AJAX HEEFT DE DUBBEL!!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 20:23
~EeF~
~EeF~ is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:

samengevoegd
ja dat staat ook zo lomp..4 reacties achter elkaar waarom doet mijn verwijder ding et niet
Oud 13-05-2002, 14:13
Firebolt
Firebolt is offline
De knvb (een grotere criminele organisatie bestaat er niet) vind dat menselijke fouten moeten kunnen worden gemaakt .

Het is gewoon belachelijk hoe ajax naar de dubbel 'gefloten' wordt...

Vergelijk hoe snel een scheids hem voor ajax op de stip lecht (terecht of onterecht) en hoevaak voor Feyenoord en PSV samen. Of hoeveel ajax er terecht heeft en hoeveel onterecht. Of hoevaak ajax (terecht of onterecht) een pingel tegen krijgt en hoevaak Feyenoord er onterecht tegen krijgt.

Het zijn allemaal ajax fluiters
Oud 13-05-2002, 15:23
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
helemaal voor, t kost vaak bijvoorbeeld veel geld omdat 1 persoon een fout maken, camera's op de doellijn om te kijken of een bal wel of niet over de lijn is moeten ook komen vind ik.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 19:07
Verwijderd
Het enige nadeel natuurlijk is dat het wel de naaistreken uit het spel haalt. Maar daar staat tegenover dat er niet voor elke steekpass gevlagt wordt.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 19:30
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Iedereen roept wel dat er technische maatregelen genomen moeten worden, maar ik heb weinig zin om bij elk twijfelgeval van buitenspel/penalty/ingooi tig minuten te wachten totdat een arbiter een keuze heeft gemaakt...
Oud 14-05-2002, 19:33
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Het enige nadeel natuurlijk is dat het wel de naaistreken uit het spel haalt.
jij bent zeker ajacied

Citaat:
Baron Sengir schreef:
Iedereen roept wel dat er technische maatregelen genomen moeten worden, maar ik heb weinig zin om bij elk twijfelgeval van buitenspel/penalty/ingooi tig minuten te wachten totdat een arbiter een keuze heeft gemaakt...

ze moeten gewoon alleen bij twijfel gevallen kijken. En zoveel tijd kost het niet.
Als dat niet gebeurt blijven de scheidsrechters ajax naar de titels/bekers/schalen fluiten

Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 19:36.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 19:34
Verwijderd
Daarvoor hebben we dan de vijfde official. Het heft trouwens niet itg minuten te duren. Bovendien komt het maar een paar keer voor in een wedstrijd 5x of z'n meest. Dus dan ligt het spel in totaal misschien 10 min stil. Maar dan is de uitslag el terrecht.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Firebolt schreef:

jij bent zeker ajacied
ja dus, wilde je zeggen dat Feyenoord allemaal heilig boontjes waren?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 19:38
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

ja dus, wilde je zeggen dat Feyenoord allemaal heilig boontjes waren?
Nee,

maar ze hebbe de scheids wel steeds tegen
Oud 14-05-2002, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Firebolt schreef:

Nee,

maar ze hebbe de scheids wel steeds tegen
Dat is jou visie als feyenoorder. Ik zie dat als Ajacied anders
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 20:03
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Dat is jou visie als feyenoorder. Ik zie dat als Ajacied anders
,
dat is dus echte onzin. het is gewoon duidelijk dat alle scheidsrechters of door ajax geld hebben gehad, of bij de groenteboer hebben gegokt, of gewoon ajacied zijn
Oud 15-05-2002, 06:25
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
wordt gewoon gelijk doorgeseind door 4de official (of vijfde ) en de scheids moet hem (of haar ) maar geloven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten