Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee ik ben niet slim, ik heb google |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Over het onderwerp: ik vind die dingen afschuwelijk. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jewel schreef en ik antwoord:
Ik WIST dat deze reactie zou komen. +++ Mijn antwoord: Jij wist helemaal niks ok laten we het daarop houden ============================================== ![]() +++ Mijn antwoord: alternatievelingen wannabes noemt is ookal net zo fout als mij een lieve schat noemen want we hebben er namelijk niet om gevraagd en zeker niet als spot ok minder lieve schat ============================================== ik denk helemaal niet zo, van mij mag iedereen lekker doen wat ze willen... +++ Mijn antwoord: Jij noemt alternatieve mensen wannabes en die worden graag in hun waarde gelaten in plaats van wannabes genoemd wat helemaal niet klopt als je dus niet echt goed kan doordenken. Dus zoals je eerst al deed laat iedereen doen wat ie wil, maar noem ze dan niet achteraf wannabes want komt zo achterbaks over snappie? ============================================== Okay? +++ Mijn antwoord: Blijkbaar ...NAY! ============================================== Discussie gesloten? +++ Mijn antwoord: Was dat je laatste vraag? dan is de discussie gesloten ja ============================================== Danku. +++ Mijn antwoord: Graag gedaan was geen moeite ============================================== Over het onderwerp: ik vind die dingen afschuwelijk. ![]() +++ Mijn antwoord: No comments... ============================================== Laatst gewijzigd op 12-05-2002 om 23:00. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pff. Over dat wannabe-gezeik: doe maar alsof ik niets gezegd heb. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik heb hier al eens een topic over geopend (nog voor de tijdelijke sluiting) ... over deze sjaals (wist trouwens niet dat ze zo heten, noem het altijd plo-sjaal) en over dingen als 'anachy' op shirts ed
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mijn shawl is van stevig katoen gemaakt,en is super groot en lekker warm ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je eens rondkijkt voor je met beschuldigingen aankomt, zie je dat 1) maartje een gerespecteerd lid van het scholieren gemeenschap is en 2) haar reply duidelijk sar-cas-tisch bedoeld was.. ontopic: ik vind die dingen op zich nogal lomp, maar dat kan komen omdat ik over het algemeen een hekel heb aan sjaals.. (behalve mijn eigen sjaal dan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|