Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dit is een soort gedicht dat je nooit tegenkomt, en de inhoud zullen we misschien nooit doorhebben maar die spelingen met haken en dubbele bodems zijn goed gevonden! Het is echt geen gedicht dat je eventjes leest voor een beetje uit te blazen want je zou er een heel boek over kunnen schrijven (ingewikkeld, that is)
||
Citaat:
![]() Mijn andere reactie's waren zoiets als; ik ben verbijsterd door degeen die dit geschreven heeft. En inderdaad, ILUsion slaat de spijker op zijn kop; er zou een heel boek van kunnen worden geschreven, en nog zou de kern niet zijn gevat. De Zij kan op een heleboel manieren in worden gevuld denk ik, wat me vooral aanspreekt in dit gedicht is de verbondenheid tussen verschillende dingen. Taaltechnisch is het ook erg opmerkelijk, maar vooral de diepe inhoud en het filosofische karakter spreken me aan. Ik ben onder de indruk; een érg opmerkelijk gedicht.
||
Citaat:
![]() Maar ik ben blij dat er reclame voor gemaakt is, want anders had ik 'm waarschijnlijk niet gelezen! In het begin struikelde ik telkens over de zinnen en afgebroken woorden, maar zoals al een aantal keren gezegd is, dat past geweldig in dit gedicht! Verder ben ik ontzettend benieuwd naar je eigen toelichting bij dit gedicht, en ik hoop dat je nog meer post, dan zal ik de volgende keer je gedicht wel uit mezelf lezen ![]() Live
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|