Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.computerhope.com/issues/ch000465.htm
EDIT: Nederlands: http://www.hardware.info/forum/viewtopic.php?p=555462
|
Houd het makkelijk hé ILUsion, want het blijft een meisje.
![]() Hier heb je een nederlandse leken-handleiding:
|
Dankjuh
![]() maar dat lukt allemaal wel als mn domme broer dat systeembeheerders wachtwoord heeft terug gevonden ![]() alleen in het begin vraagt hij naar bij welke windows-instalatie wilt u zich aanmelden en dan zouw ik denken de r voor repareren al reageerd hij alleeen maar op de nummer 1... alleen nog 1 probleempje (nog een?? ja nog een) mijn laptop heeft geen E schijf ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Spoiler
|
Het was gewoon een stukje dat ik ge-copy-paste had uit de eerste link van dafelix. Dus bedank hem in plaats van mij. Daarnaast gaf ik enkel de reden waarom zijn Nederlandse link niet zou werken.
Offtopic: Nu vraag ik me wel iets af: heeft XP Home wel een administrator wachtwoord? Volgens mij geraak je daar niet binnen als administrator (mijn pa zei altijd dat '123' het standaardwachtwoord is voor de admin, maar ook dat lukte hier vaak niet in de recovery console)
|
Hoooi ik ben weer terug van vakantie!!
Ik had mn laptop wel meegenomen op vakantie maar heb hem niet gebruikt want het lukt nog steeds niet ![]() ik vindt het niet erg om hem te formateren maar er staan belangerijke (nouwhja voor mij dan) bestanden en fotoows op.. duzzz ik ga het morgen weer ff opnieuw proberen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-08-2004 om 23:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, jongens en meisjes zijn allebei even dom ![]() |
![]() |
||
Trouwens, ik heb mijn eigen winxp installatie-cd een bekeken.
ntldr en ntdetect.com staan met z'n tweeén in de I386-map. Dus als we nou eens in dos (met cd ondersteuning) nou gewoon die bestanden kopieeren naar de c-schijf dan moet het toch ook wel lukken? Offtopic: Citaat:
(exclusief Enlightenment, krummeltje en ekki) Dus wanneer je begint met posten kan je eerst beter kijken naar de sexe zodat je ongeveer kan inschatten of je het nou moeilijk of makkelijk kan uitleggen.
Laatst gewijzigd op 14-08-2004 om 09:28. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Offtopic: ook deze kick is niet echt nodig, maar ik probeer 'Ikkuuuuuh' wat op te voeden ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|