Oud 19-07-2004, 22:49
WB_Oud
WB_Oud is offline
Ik ga beginnen met bestuurskunde/overheidsmanagement aan de HHS (haagse hogeschool) alleen ik heb geen idee welke boeken ik nodig ga hebben. Is er ergens een boekenlijst te vinden, voor zover iemand weet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2004, 23:15
$omeone
$omeone is offline
dat wijst zichzelf meestal wel, ik kreeg mijn eerste boekenlijst opgestuurd... en later stond het voorin de reader.

wacht gewoon af?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 08:36
WB_Oud
WB_Oud is offline
Tja, ik heb nogal een geduldprobleem... Liever vandaag dan morgen beginnen
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 13:31
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Je krijgt vast wel info via een lijst of studiegids over welke boeken nodig zijn. Meestal zijn ze echter niet zo rap, dus heb geduld
Oud 20-07-2004, 17:18
fib
fib is offline
Citaat:
WB schreef op 19-07-2004 @ 23:49 :
Ik ga beginnen met bestuurskunde/overheidsmanagement aan de HHS (haagse hogeschool) alleen ik heb geen idee welke boeken ik nodig ga hebben. Is er ergens een boekenlijst te vinden, voor zover iemand weet?
Hey, die opleiding ga ik ook volgen. Maar dan in 's-Hertogenbosch (veeeel betere opleiding ). Ik hoorde dat de boeken rond de €900,- koste Verder heb ik ook nog geen boekenlijst ofzo ontvangen.
Oud 20-07-2004, 17:31
WB_Oud
WB_Oud is offline
900?! En een betere opleiding, haha! Heb je de Haagse Hogeschool wel eens van binnen gezien?

(ze zijn vast wel even goed en zo niet: dan zie ik je in jaar 2 in 's-Hertogenbosch )
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 18:10
fib
fib is offline
misschien vind je dit intresant, kun je downloaden

http://www.hbo-raad.nl/hboraad_inter...token=42283548
Oud 20-07-2004, 18:19
Verwijderd
Zoiets krijg je vanzelf wel thuis, de boekenlijsten van veel opleidingen zijn nu pas net klaar, dus verwacht hem maar begin augustus een keer.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 18:22
fib
fib is offline
Citaat:
WB schreef op 20-07-2004 @ 18:31 :
900?! En een betere opleiding, haha! Heb je de Haagse Hogeschool wel eens van binnen gezien?

(ze zijn vast wel even goed en zo niet: dan zie ik je in jaar 2 in 's-Hertogenbosch )
Jah, ik heb een open dag bezocht, het was super groot, ze probeerde het wel gezellig te maken. Maar dat is moeilijk omdat het zo groot was. Ik voelde me net een mier in de grote mieren hoop. Maar jij hebt het vast anders ervaren.
http://asp.hsbrabant.nl/skoopimpuls/nieuws.asp?id=2020
Oud 21-07-2004, 08:45
WB_Oud
WB_Oud is offline
Je eerste link kan ik jammer genoeg niet openen. Maar ook als ik op de website van "jouw" hogeschool kijk denk ik dat ik beter thuis hoor op de haagse hogeschool. Vooral de stage vind ik belangrijk bij de opleiding en daar had het rapport nog kritiek op bij de hogeschool van Den Bosch. Verder is den haag makkelijker bereikbaar voor mij en zijn de stageplekken in die regio natuurlijk helemaal geweldig, met zowel landelijke overheden als provinciale en gemeentelijke, maar ook andere overheidsinstanties en ministeries. Dan zie ik je over 2 jaar wel in den haag denk ik
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 20:02
Montoya
Montoya is offline
Ik zit op Inholland Den Haag en dat zal wel niet heel veel schelen, ik kreeg/krijg gewoon voor elk blok mn boekenlijst en dan moest ik die zelf halen bij een winkeltje om de hoek..prijzen van die boeken kunnen echt hoog zijn terwijl je ze niet eens vaak gebruikt maja..
Oud 21-07-2004, 21:30
El Kim
El Kim is offline
Je krijgt je boekenlijst heus wel op tijd, doe niet zo paniekerig

Als je de 1e les je boeken nog niet hebt zal niemand je erop aankijken
Oud 22-07-2004, 09:32
WB_Oud
WB_Oud is offline
Ik kan heel goed leven zonder boeken hoor (laatste 2 jaar havo wiskunde A12 en stukje B12 zonder boeken gedaan ) maar ik probeer gewoon mijn leven te beteren
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 13:54
alpha
alpha is offline
Ach ja, ik heb een boekenlijst gekregen met 3 'verplichte' boeken en een lijst met boeken voor keuzemodules. Lijkt me krom dat ik alleen die drie zou moeten hebben, maar ik heb ook geen zin om boeken te kopen die ik helemaal niet nodig heb, dus dan maar te weinig.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten