Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmmmm dat dubbel op was de bedoeling.. En de spellingscontrole geeft aan dat het kruizen is. Maar ik begin nu idd ook te twijfelen
![]() Alweer is omdat ze nog maar net opgestapt is. Thenks voor de reactie ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tweepersoons!’ Zei de ridder trots. die dingen zijn eigenlijk best wel jammer, maar niet storend. Verder 66: het is gewoon edel zwaard ![]() edit: Het edele zwaard Een edel zwaard gewoon vaag Harrie de helpende welzijn een welzijn ? What the fuuuuuck ![]() Grim - leuk stukje |
![]() |
||
Citaat:
Hoe beter je je werk doet, hoe vaker je de kans krijgt om de cliënten persoonlijk te begeleiden. Maar ook dan werk je (meestal) onder begeleiding van een beroepskracht. Het werkveld heeft vooral behoefte aan helpenden die breed inzetbaar zijn. Jah het bestaat ![]()
|
![]() |
Verrassend einde! Erg leuk geschreven!
Alleen helpende welzijn? Ik begrijp wat je bedoeld en dat het bestaat, maar dat zou je misschien duidelijker kunnen opschrijven om misverstanden te voorkomen. Bijvoorbeeld iets van 'Harrie van de thuiszorg' ofzo. Maar dat is mierenneukerij hoor (waar ik overigens erg goed in ben ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|