Mij is altijd geleerd dat je af moet gaan op je gevoel. In het begin dit ik ook alles met de boeken, maar daarmee werd alles voor mij net vager omdat ik daardoor geen verbanden kon leggen.
Je moet kijken naar wat je ziet en de gedachten die dan door je hoofd gaan zijn meestal goed. Maar dit is persoonlijk kan best zijn dat dit voor jou of anderen niet werkt.
Het is opzich wel goed als je die boeken doorleest en maar ik zou je aanraden op je gevoel af te gaan en geen boekenn te gebreuiken. Wat wel heel handig om te weten is bepaalde symboliek. Bijv. vfan kleuren en dieren, dat zegt heel erg veel
Ik heb anderhalf jaar geleden stage gelopen in een new age winkel. Daar heb ik ook redelijk veel geleerd over kaartleggen, zij geeft ook cursussen. Zij raadde mij aan om eerst de grote arcana te gebruiken en als je die goed kan, dan pas de kleine arcana erbij te pakken.
Maar zoals ik al zei het grootste deel geld voor mij persoonlijk, dit heeft mij geholpen te komen tot waar ik nu op het moment zit. Maar misschien heb jij er ook wat aan. Ik heb ook het geluk dat ik twee mensen ken die me een hoop willen gaan leren en daar verheug ik me op
Maarja in iedergeval veel succes