![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het kan misschien ook aan mij liggen, dat er een samenstelling in zit waar ik niet tegen kan. (Ik weet niet of het hetzelfde spul is). Want tegen paracetamol kan ik ook niet. Daar word ik enorm misselijk van en het helpt niet, terwijl aleve of ubiprofen wel goed bij mij aanslaat. Ik heb dit ook met mijn Anti Depressiva. Ik moet persé het 'orginele' merk hebben, omdat het b-merkbij mij niet aanslaat. Sowieso ga ik nu echt wel 2 keer per jaar naar de tandarts. Ik wil dit niet nog een keer meemaken. Ik kon niet eens meer dingen eten, ik moest altijd sabbelen op eten ![]() Nu eet ik alleen nog steeds zachte witte broodjes, omdat ik nog napijn heb, maar de ontsteking is gelukkig wel weg! Verder had mijn tandarts die verdovingsspuit vroeger niet, want hij probeerde altijd met zo'n joekel in mijn mond te komen. Ik ben één keer door 4 mensen vastgehouden en toen liep mijn angst voor mijn lichaam te hoog op en viel ik weg. Ik was letterlijk verlamd van angst. Ik kon niks meer bewegen, ik voelde alleen nog maar die sterke handen om mijn armen en benen en die pijnlijke boor in mijn mond. Sindsdien was ik niet meer gegaan. Bij die tandarts waar ik gister was heb ik ook inderdaad gezegd dat ik bang was en hij heeft er echt goed rekening mee gehouden ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
verdoving tandarts LoveYourLife | 14 | 14-12-2015 04:03 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Zwangerschaps- en Babytopic #12 blauw engeltje | 500 | 30-11-2010 10:06 | |
Lifestyle |
Split tongue. Verwijderd | 223 | 18-10-2006 15:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Verdoving bij de tandarrrrts? Sartre | 48 | 07-01-2005 18:43 | |
Lifestyle |
Groeten uit meeehhiicoo Otis | 58 | 08-07-2004 16:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
verdoving bij de tandarts zomaar een mens | 30 | 29-12-2003 19:14 |