Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
NB heb zelf ook een tijd zitten peinzen tussen technische natuurkunde en "fundamentele" natuurkunde. Doe dat laatste nu op de Vrije Universiteit, en heb geen spijt van m'n keuze. Maar uiteindelijk zul je ongeacht de keuze tussen de twee toch wel overal kunnen eindigen waar je maar wilt. [Dit bericht is aangepast door wyner (08-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik vind natuurkunde gewoon interessant, maar denk toch dat ik gewoon Biomedische Technologie ga doen. Maar wel heel erg natuurkundig en technisch getint. Maar misschien denk ik nogeens over natuurkunde na. Maar bedankt voor de uitleg. Ik vroeg het aan mijn leraar en die zei zoiets.
Stel je gooit een balletje op een heuvel, normaal gesprokken zou het balletje er gewoon afrollen, maar nu valt dat balletje net in een kuiltje, hij wil daar lekker blijven zitten. Alleen is er wat energie voor nodig om die er weer uit te halen. Pfff en daar krijg ik les van. Dus vroeg mijn scheikunde lerares maar. Haar reactie was... weglopen. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Misschien lijkt de studie Medische Natuurwetenschappen je dan wel wat (ook op de VU). Een soort mengsel van natuurkunde en scheikunde en geneeskunde, met nadruk van het toepassen van natuurwetenschappelijke kennis op de geneeskunde. Ofzo.
http://www.cs.vu.nl/pr/aanstaande_st...happen-nl.html Slechte site, maar de info zou wel soeps moeten zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |