Oud 31-07-2004, 15:49
Breg
Breg is offline
ik wil in de herfstvakantie een paar dagen (2 of 3) naar Londen. De afgelopen keren dat ik daar was, was ik met mn ouders en verbleven we in een hotel, maar dat is toch al snel zo'n 100 euro per nacht voor een kamer. Dus deze keer wil ik liever in een hostel/jeugdherberg blijven, en ik heb er genoeg op internet gevonden, alleen vind ik het altijd maar afwachten hoe het in werkelijkheid is. Dus zijn er mensen die weleens in een hostel in Londen zijn geweest en welke zijn aan/af te raden?
Oud 31-07-2004, 17:16
cyntha
cyntha is offline
Ik ben twee jaar geleden met school naar Londen geweest. We verbleven toen in jeugdherberg Londen Rotherhithe. We sliepen op een 6 persoonskamer waar 2 stapelbedden in stonden. De kamers waren netjes en niet al te klein maar zeker niet groot. De metro was ook best dichtbij, een minuutje of 10 lopen denk ik. Ehh, wat wil je nog meer weten?
Oud 01-08-2004, 20:38
Breg
Breg is offline
ehm weet je de straat of wijk nog? en verder, hoe schoon waren de wc's douches ? weet je nog hoe duur het ongeveer was en hoe was de sfeer er? had je bijna niks te maken met anderen die er bleven, was het elke avond gezellig doen of kwam iedereen om 4 uur 's nachts stomdronken met erg veel lawaai terug van het feesten?
Oud 01-08-2004, 21:20
cyntha
cyntha is offline
Na lang zoeken in mijn foto album hier het adres:

YHA Rotherhithe
20 Salter Road
London SE16 SPR

De wc's en douches waren redelijk schoon. Ik ben geen rare dingen/dieren tegengekomen.. Maar het is natuurlijk niet zo brandschoon als in een 4 sterren hotel. De prijs zou ik echt niet weten. Ik ging er 3 dagen met school naar toe voor 225 euro. Maar daar zat wel alles bij inbegrepen (entree, metro, eten, etc). Wij gingen meestal 's avonds naar een gezellig plein, winkelstraat of een theater en kwamen dan tegen 2 uur terug in de jeugdherberg. Dus met de andere mensen hadden we eigenlijk niks te maken.
Oud 04-08-2004, 19:46
Breg
Breg is offline
oke dank je.
Oud 07-08-2004, 22:08
TRXD
TRXD is offline
1 van de goedkoopste hostels in Londen is volgens mij Hostel The Generator. Ben er zelf een paar keer geweest. Per nacht kost het volgens mij 16 pond.

Het internet adres is:

http://www.the-generator.co.uk/

Je kunt van daaruit naar de site van het hostel in Londen. Ze hebben er ook 1 in Berlijn.

Als je nog wat wilt weten dan zie ik het wel.
Oud 08-08-2004, 10:06
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
TRXD schreef op 07-08-2004 @ 23:08 :
1 van de goedkoopste hostels in Londen is volgens mij Hostel The Generator. Ben er zelf een paar keer geweest. Per nacht kost het volgens mij 16 pond.

Het internet adres is:

http://www.the-generator.co.uk/

Je kunt van daaruit naar de site van het hostel in Londen. Ze hebben er ook 1 in Berlijn.

Als je nog wat wilt weten dan zie ik het wel.
Daar ben ik geweest met school , kamers zijn klein (echt klein), de bedden slapen voor geen meter, maar je hebt een dak boven je hoofd en dat is het belangrijkste. Er is een metro station op loopafstand.
Maar stel je er niet te veel van voor, ook niet van extra services als ontbijt
Oud 08-08-2004, 12:47
TRXD
TRXD is offline
Juist, dat klopt allemaal. Van het slapen had ik niet veel last omdat bier nogal verdoofd en ik dan overal kan slapen. Voor de verder rest zijn de kamers inderdaad heel klein en stelt het ontbijt niet veel voor. Als je het hostel uitloopt en meteen links loopt heb je op de eerste kruising schuin rechts tegenover een eet tentje liggen waar je eventueel ook voor een paar pond kunt ontbijten. Dat was voor ons wel een goed alternatief. Het metro station is inderdaad ook op een minuut of 5 lopen en van daaruit kun je dus binnen de kortste keren overal in Londen komen (de toeristische stukken dan).

Je kunt in de Generator ook internetten (tegen betaling uiteraard) en nog wel wat meer dingen. Voor de verder rest is het oud maar goedkoop zoals al gezegd door degene voor me.
Oud 08-08-2004, 13:55
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
TRXD schreef op 08-08-2004 @ 13:47 :
Juist, dat klopt allemaal. Van het slapen had ik niet veel last omdat bier nogal verdoofd en ik dan overal kan slapen. Voor de verder rest zijn de kamers inderdaad heel klein en stelt het ontbijt niet veel voor. Als je het hostel uitloopt en meteen links loopt heb je op de eerste kruising schuin rechts tegenover een eet tentje liggen waar je eventueel ook voor een paar pond kunt ontbijten. Dat was voor ons wel een goed alternatief. Het metro station is inderdaad ook op een minuut of 5 lopen en van daaruit kun je dus binnen de kortste keren overal in Londen komen (de toeristische stukken dan).

Je kunt in de Generator ook internetten (tegen betaling uiteraard) en nog wel wat meer dingen. Voor de verder rest is het oud maar goedkoop zoals al gezegd door degene voor me.
Ook zit er een supermarkt in de buurt waar je het een en ander kan inslaan. Als je puur opzoek bent voor een slaapplaats is het een goedkoop en goed alternatief.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten