Mensen lopen voor bij.
Zelf die gene die van je hield.
Sta je weer alleen in dat hoekje.
Hij loopt voorbij.
Dit gedeelte vind ik wat minder aan het gedicht; ten eerste stoort het me een beetje dat je voor bij en die gene hebt geschreven, terwijl het eigenlijk 'voorbij' en 'diegene' moet zijn, en ten tweede vind ik 'Hij loopt voorbij.' niet zo'n sterke zin; je herhaalt eigenlijk een beetje wat je al in de tweede zin zei, en het komt imo wat te droog over, ik mis het gevoel in deze zin.
Verder vind ik het een apart, maar vrij goed gedicht. Apart is niet echt negatief noch positief, maar ik vind het gewoon vrij apart

. Ik vind je schrijfstijl in verband met de punten aan het einde van elke regel niet zo prettig lezend, en vraag me af hoe het komt dat je in de vijfde strofe hier ineens van afwijkt. De laatste strofe vind ik echt briljant, die is echt heel erg goed. Het enthousiasme spat er daar vanaf, dat is eigenlijk de enige strofe in het gedicht die echt met vuur geschreven is, en dat is nu juist hetgeen wat ik in de rest van het gedicht een beetje mis. Ik mis de passie van het schrijven een beetje; ik vind het een mooie tekst, maar kan het gevoel niet goed ontdekken. Het is goed geschreven, maar misschien mede door die punten achter elke zin mis ik een beetje de energie erachter.