Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik nu al begin met zeuren schiet het ook niet op natuurlijk! en ik bedoel trouwens niet dat we "iets" hebben ofzo, maar meer dat het niet normaal is tussen ons, zoals het misschien wel is met mijn vriendinnnen. En of ik daarom nog hoop zou kunnen houden, want het enige wat ik wil is dat we gewoon normaal en gezellig met elkaar doen, en dan kijken we wel waar het heen gaat. Maar denken jullie dat hij zich bewust is van het feit dat hij zich zo vreemd gedraagd tegenover mij? Of dat het hem gewoon helemaal niks kan schelen of ik er wel ben, of niet? Thnks voor jullie reacties trouwens ![]()
||
Citaat:
En natuurlijk gedraagt hij zich tegenover jou anders dan tegenover je vriendinnen, hij heeft met jou gezoend, en niet met je vriendinnen. Als hij echt iets met je wilde, had je dat wel gemerkt. Hij kan er gewoon niet erg goed mee omgaan denk ik. Ik zou iig niet meer met hem zoenen en hem lekker z'n gang laten gaan met andere meisjes en zelf een ander zoeken. Deze jongen is gewoon exit. Althans, dat zou het bij mij zijn. Maak je er maar niet meer zo druk om, sommige jongens zijn gewoon onverklaarbaar qua gedrag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Denk het ook. En anders is hij degene die pech heeft ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Nee, ik wíl niet gebruikt worden. Ik vind die jongen gewoon erg leuk ( als hij zich normaal gedraagd, tenminste ![]() En daarom is het soms moeilijk om zo iets los te laten. En ik wíst dat jullie zo zouden reageren, en mij weer met beide benen op de grond zouden zetten.
||
![]() |
Citaat:
Hoe erg hij zich ook gedraagt, ik blijf me toch aangetrokken voelen tot hem ![]() Maarja, ik ga me er ook niet meer druk om maken. Zie wel hoe het verder loopt. Dankjullie voor de reacties iig ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Zal ik overgaan of niet? Wurd | 3 | 14-07-2016 15:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
Psychologie |