Even kijken
A: Rijbwijs. Die heb ik al, dus daar hoef ik niet meer voor te sparen.
B: Auto. Die heb ik ook al, maar dat kost geld. Het is een 20 jaar oude mini die binnen 2 of 3 jaar wel aan een volledige restauratie toe is. Kosten daarvan zijn ongeveer 7500 euro.
C: Scooter/Brommer/ Certificaat. Heb ik nooit gehad en zal ik ook nooit kopen. Ik rij nu lekker auto.
D: Ja, daar probeer ik ook wel wat geld voor te hebben. Gelukkig hebben m'n ouders daarvoor vanaf m'n geboorte al een potje/spaarrekening die ik krijg zodra ik de sleutels van me eerste kamer/huis krijg. Ik weet alleen niet hoeveel er op staat
E: Nieuwe pc. Dat is voorlopig niet nodig. Ik heb deze net een maandje
F: Vakantie: Dit jaar gaat ie niet veel kosten. Volgend jaar wordt m'n vakantie wel wat duurder, lekker naar Salou na m'n eindexamen, maar dat hoop ik van m'n belastingteruggave+vakantiegeld te kunnen betalen. Dus daar spaart de belastingdienst nu eigenlijk voor.
G: anders....: De restauratie van m'n autootje dus. Gelukkig ben ik dankzij hard werken en een redelijk salaris al aardig op weg. Nu nog een plek vinden waar ik het 'makkelijke' werk zelf kan doen om geld uit te sparen.