Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Haar ouders kan je zeker negeren. Ga er gewoon mee door. No mather what happens. Vermits ze toch niet luisteren moet je ze behandelen als een kind: als je ze een keer toelaat haar relatie kapot te maken dan gaan ze het de volgende keer weer doen.
|
![]() |
Je moet je niet veel van die ouders aantrekken. Als zij duidelijk maakt dat ze van jou houdt dan gaan die ouders daar wel in mee, bij sommige ouders duurt het natuurlijk wat langer maar meegaan doen ze vrijwel allemaal. Ik zou je daar maar niet al te druk om maken, ik neem aan dat ze toch wel wat in te brengen heeft, wie ze leuk vindt, met wie ze uit gaat en op wie ze verliefd wordt. Ik zou me eerlijk gezegd meer druk maken om de afstand, 150 km dat is niet niks.
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik weet niet of je het een goed plan vind hoor, maar zo zou ik het denk ik aanpakken:
ik zou je vriendin eerst aan haar ouders laten merken dat ze verliefd is, dat scheelt al als ze het verteld, want dan konden ze het verw88 na een poosje, week of 2 ofzo, verteld ze over 'de jongen op wie ze verliefd is' Ze hangt bevoorbeeld een verhaal op over dat ze 'die jongen' heeft leren kennen ergens waar hij komt voor hobby of weet ik veel wat, studie ofzo bij haar in de stad, maar dat je wel 150 km verder woont. ( t internet probleem is al opgelost ) ze zwijmelt nog een weekje door ( aan tafel diepe zuchten en gelukkige blikken, zingend door het huis lopen, op papiertjes jouw naam schrijven enz enz enz ) Dan verteld ze dat ze nu een relatie met die jongen heeft en super gelukkig is... Als het moment daar is dat je je moet voorstellen aan haar ouders, kan je altijd zeggen dat je jonger bent dat in werkelijkheid is, ( jongens zien er in het algemeen toch jonger uit, en als je er toch als 19 uitziet, zeg je gewoon dat je er oud uitziet voor je leeftijd... Doordat ze eerst ff zwijmelt is de schok dat ze een relatie heeft al minder groot, omdat ze hier op konden rekenen... En ze hebben het recht niet het geluk van hun dochter te verpesten succes... kiszes
|
Verwijderd
|
ik heb nooit in deze situatie gezeten, maar een relatie via internet lopen vaak net zo goed als andere relaties dat zou je vriendin eventueel kunnen zeggen, en volgens mij is t t beste als der ouders je ontmoeten hoor,dan weten ze waar hun dochter mee gaat en misschien klikt t wel heel goed.
Mijn vroegere beste vriendin dat nou een gewone vriendin is(we zien elkaar niet zo veel) die heeft nu bijna 2 jaar met haar vriend zij is nu 16 en haar vriend 22 dacht ik, dus leeftijdsverschil heeft er in principe weinig mee te maken, maar ik zeg al als ze je kennen zullen ze t minder moeilijk mee hebben hoor! Probeer eens een keer af te spreken en neem bloemen voor der moeder mee(bloemen laten menings harten van moeder smelten ![]() |
![]() |
|
![]() |
Er wordt hier wel lekker gezegd negeer haar ouders, maar dat is in de praktijk veeel moeilijker omdat zij met die ouders inwoont en idd die ouders wettelijk nog huppeldepupbla zijn.
Dat is heel vervelend, want zij kan nergens anders heen of iets doen om die ouders te negeren. Verder wordt ik moedeloos van dat soort ouders (waarbij het lijkt alsof het overgrote deel van dat soort ouders alleen bij meisjes voorkomt) omdat die ouders zo oneerlijk doen en ik snap idd niet dat ze het geluk willen onthouden van hun kind. (misschien door het leeftijdsverschil, wat ik me nog kan indenken als argument voor die ouders, maar als zij spsygisch ( ![]() Veel suc6 ermee iig
||
![]() |
Citaat:
Negeren wil mnatuurlijk ook niet zeggen dat je niet meer tegen hen moet praten. Gewoon vriendelijk zijn en op het vlak van liefde hen negeren. Ik wordt daar ook inderdaad moedeloos van en in Belgie zijn er blijkbaar meer dan in Nederland...
|
![]() |
Bekijk het eens vanuit hun kant. Wat zou jij ervan vinden als je dochter van 14 een vriend van 19 heeft? dat zou je niet leuk vinden omdat je niks van die vriend weet (je woont immers ver weg). Dus wat mijn tip is: laat ze merken dat jij te vertrouwen bent, dat je echt om haar geeft en dat je helemaal geen kwade bedoelingen hebt. Hoe dat je dat doet maakt op zich natuurlijk niet zoveel uit, zolang je het maar laat merken, je kunt misschien een brief schrijven waarin je alles uitlegt (misschien een idee)
|
![]() |
|
Haar ouders negeren is wel het domste wat je kan doen. Hierdoor zullen haar ouders alleen maar het idee gaan krijgen dat je haar gebruikt, dat je verkeerd bent voor haar etc.
Aangezien je zoveel ouder bent dien je je verantwoordelijk heden te nemen en maar haar ouders gaan praten. Laat haar ouders zien dat je begrijpt dat ze niet blij zijn met het leeftijdsverschil. Laat ze ook merken dat je weet wat de problemen zijn die uit het leeftijdsverschil voortvloeien, en hoe jij hiermee denkt om te gaan. Tenslotte dien je ze uit te leggen dat je tot een werkbare situatie wilt komen, waarin jij met haar kan omgaan, en haar ouders de garantie hebben dat jij niks verkeerds kan doen met hun dochter. Je kunt natuurlijk stiekem achter de rug van haar ouders met elkaar omgaan. Maar vroeg of later komen ze hier achter, en dan heeft ze pas echt ruzie. Gegarandeerd dat ze er dan voor zorgen dat je haar niet meer kan zien. -Desecrator
|
Verwijderd
|
Ik heb hier nu ook last van.
Ik mag van mijn ouders niet meer in het weekend naar hem toe want ze vinden dat ik hem teveel zie (alleen in het weekend ![]() Maar hij mag ook niet hier heen, ze vinden dat ik teveel tijd met hem doorbreng. En nu zie ik hem alleen op zondag ![]() En het hypocriete is dat ik vroeg of ie zaterdag middag al mocht komen, en dat mijn ma dan antwoordt met: "als ie dan ook zaterdagavond maar weer weg gaat". Hij mag dus wel twee hele dagen hierzijn maar niet blijven slapen. Das toch echt stom? Dus ik dacht dat het om het slapen ging, dat ze bang was dat we seks hebben ofzo, dus toen zei ik dat ie dan op een aparte kamer gaat en dan mag het nog niet.. Terwijl ik dus de afgelopen paar weekenden wel naar hem toe mocht ![]() ![]() En toen moest ik huilen en dan zegt ze dat het triest is als ik er niet tegen kan dat ik hem maar één dag in de week zie, en dat ik eens een leven moet krijgen enzow.. Snapt ze dan ECHT niet dat het moeilijk is om iemand van wie je houdt maar één dagje in de week te kunnen zien? Is ze dan echt zo leeg? Hij kan toch ook niet elke 60 piek gaan neertellen om een dagje bij me te zijn.. Das veel te duur, laat hem dan een weekend komen ofzo ![]() Maar als ik dan vraag waarom het niet mag zegt ze "daarom niet" of "omdat ik het niet wil hebben". Ik kom er gewoon niet door. En ik heb al gezegd dat ik er niets aan kan doen op wie ik verliefd word en dat ie zover weg woont, maar dat zij het niet nog veel moeilijker moet maken. Ze zegt dat ik beter af ben zonder hem.. En toen ik moest huilen zei ze "als je nu niet stopt mt huilen is het helemaal afgelopen". Ik heb echt niets in te brengen. En ik zei dus: als je hier niemand wil hebben laat me dan alsjeblieft daar heen gaan.. Maar dat mag ook niet... Wat moet ik hier nou aan doen, ik voel me zo machteloos. En het gaat al even stroef in onze relatie, en we hebben elkaar nu zo hard nodig.. En dan gaan ze zo doen ![]() Help me, wie heeft er een tip ofzo.. Ik hou dit namelijk echt niet uit.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
leeftijdsverschil? wat maakt dat uit.......het gaat om jullie karakaters, overeenkomsten, zelfde interesses, 'nivo', kan je goed praten. Weet je zolang alles lekker verloopt wat maakt de leeftijd dan uit? leeftijd is maar een getal. Karakter is een heel ander verhaal.
Believe me ik spreek uit ervaring..... Zo groetjes van een meisje van 17 die haar vriend van 27 zo weer ziet.... ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze maken de realtie onmogelijk omdat ze een vriend heeft, niet om hem alleen, want ze weten nog niet eens iets over hem. Zij denken gewoon: "oh nee, een vriend van 19, hij gaat met haar in bed duiken en dan haar dumpen" terwijl het blijkbaar niet zo is. Mijn vader vertrouwde mijn vriend ook niet en na de ontmoeting was het hek helemaal van de dam, en na een jaar negeert hij hem nog altijd. Tegen dat gedoe kan je niets doen dan negeren en hopen dat ze uiteindelijk gaan beseffen dat hun mening neiet de juiste is en dat hij misschien toch te vertrouwen valt en dat ze al 9 maanden samen zijn en het nog altijd niet gedaan hebben...
|
![]() |
En ik denk, schrijven. Niets kan afstand zo verkleinen dan schrijven (zeker via email). Je kan het waarschijnlijk ook op school doen. Open samen een email account waar alleen jullie aan kunnen en war jullie elkaar kunnen schrijven, dan kan zelfs haar moeder en vader het niet controleren.
Heb je geen vrienden ofzo bij wie je kan blijven slapen als je naar haar toekomt. Of iemand van haar familie die ook vindt dat haar ouders wat idioot zijn? En staan jou ouders achter je? Dan is het misschien niet zo moeilijk om altijd naar haar toe te gaan tijdens het weekend (willen ze misschien af en toe wel eens een kamer betalen ofzo). Vertel gewon zo veel mogelijk mensen hoe kinderachtig haar ouders doen (dat brengt jou misschen in een beter humeur en je weet nooit dat iemand het wat te belachelijk vindt en haar ouders erover aanspreekt).
|
Ben vandaag naar haar ouders geweest, heb haar vader al ontmoet, en ze vonden me er niet 19 uitzien (deze keer maar beter ook) en ging eigenlijk wel goed, hebben niet veel gesproken, ff kennisgemaakt en verder nix, maar ze vonden me denk ik wel ok
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou dat gaat de goeie kant uit! ![]() Blijkbaar hadden die ouders vooroordelen van te voren over jou... and jij over die ouders! Niet zo goed.... And je ouders negeren raad ik niemand aan, je ouders hebben het beste met je voor meestal, echt waar! Bovendien zijn je ouders de enige mensen, waar je op terug kan vallen... als je het bijvoorbeeld moeilijk hebt!
|
![]() ![]() ![]() ![]() /me is weer helemaal happy |
![]() |
|
Ik wil toch even een opmerking maken over het leeftijdsverschil.
Ik vind het namelijk wel mee vallen. 14 en 19 moet kunnen, vind ik. Het ligt aan de personen zelf of het leeftijdsverschil in de weg zit. Ik ben 15, en mijn vriend is 18.
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 20-05-2002 om 13:09. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Een groot leeftijdsverschil? What are you talking about? Als zij jou niet te oud vindt en jij vindt haar niet te kinderachtig, dan is er toch geen probleem?5 jaar is echt niet veel hoor en dat zullen haar ouders ook wel begrijpen denk ik. Je moet gewoon zorgen dat ze niet het idee hebben dat jij hun dochter misbruikt of zo.(Ja, ik weet het: makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch)
Ik zou trouwens nooit zo'n probleem hebben als jouw vriendin( ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |