Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
verder heb ik weinig écht interessants gezien uit thailand. iemand nog tips? |
![]() |
||
Citaat:
Moet zeggen dat er vooral uit Korea veel moois komt de laatste tijd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
kzeg ook niet dat die films meesterwerken zijn, maar kheb gewoon bewondering voor de filmmakers daar, die zich niet zo snel door films als de matrix of wat dan ook laten beinvloeden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee dat is bull shit hebk oko niet gezegd, qua actie films, komt uit hong kong voornamelijk crap die op the matrix lijkt. voor de rest komen er uit azie nog altijd de betere films, en niet alleen op het gebied van actie of horror. |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij is THE MATRIX nogal geïnspireerd door Azïe. Er werkten niet voor niets veel choreografen uit Azïe mee, dus ik begrijp niet wat je wil zeggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
j4 Ho0o00orZzZzzZz ![]() Ja dat weet ik ook wel, maar dat wil nog niet zeggen, dat elke actie fan hier blij mee is. Ik zeg alleen dat de hong kong filmindustrie verpauperd is, inplaats van verbeterd. menig hong kong film fan, wenst dan ook dat de oude (onafhankelijke) stijl terug komt. Aangezien dat toch niet gebeurt, ben ik er blij mee dat Thailand die draad weer heeft opgepikt. Nu kun je wel voorbeelden geven, maar qua actie films doen er in hong kong (bijna) alleen maar popsterren of modellen mee. Met mooie special effects zien ze er 'goed'uit. Maar als actie film fan hebk toch het echte werk. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Bert van Marwijk krijgt kogels thuisgestuurd Boogie | 43 | 18-08-2002 22:19 |