Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Kazaa-lite is een gestripte versie van kazaa, want kazaa bevatte namelijk spyware/adware. En als je de verkeerder dingen download met kazaa, en dingen dom accepteert als je internet, dan kán je zulk spul wel binnenhalen. Citaat:
Als je je commerciele zooi -> adware wilt lozen, gooi er dan ff een scan met een geupdate Spybot s&d en Ad-aware Se er tegen aan. Er zijn ook allemaal programma's die je ook voor deze zooi voor beschermen. Maar een goed begin is een andere browser installeren zoals Firefox Lees [Centraal] Spyware & Adware door, als je vragen hebt post je ze daar en gebruik voortaan de zoekfunctie van dit forum of google.nl aub.
Laatst gewijzigd op 16-08-2004 om 14:47. |
![]() |
|||
Citaat:
Ook moet je de zoekfunctie gebruiken en kijken in [centraal] spyware & adware want ik heb al een paar keer gezegd hoe je de mysearchbar van messengerplus moet verwijderen. IK herhaal het nog wel een keertje. Je kan nu de mysearchbar niet verwijderen omdat een beveiligingsscript de boel tegenhoud en als je messengerplus probeert te verwijderen meld hij dat deze script beschadigd is. Doe het volgende:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-08-2004 om 12:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar zoals je al zei, een andere browser dan internet explorer helpt inderdaad om spyware buiten de deur te houden. Denk hierbij aan browsers als Opera en Firefox. Probeer verder ook zo min mogelijk "programmaatjes" te downloaden. Ook al lijkt het nog zo leuk om ziljoen nieuwe smileys te hebben of dat stoere spelletje van kazaa te plukken, voor je het weet heb je een virus of een lading spyware te pakken. |
![]() |
||||
Citaat:
Als je opzoekt wat dit betekend, dan vind het niet meer leuk en handig. Citaat:
Citaat:
Waarom is dit topic nog niet gesloten, fb??? Berichtje voor me mensen die nog willen posten hier: Post aub verder in [centraal] spyware & adware
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wijsneus... |
![]() |
||
Citaat:
![]() In plaats van die mysearchbar, kan je beter een eigen bar'retje maken in firefox.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Apple of niet? Ver_weg | 25 | 15-09-2009 07:44 | |
Muziek |
gevraagd=ska-punk Verwijderd | 42 | 18-10-2002 07:04 | |