Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
The Allstonians
Mobtown The Slackers Dave Hillyard & The Rock steady 7 The Articles The Skatalites The Pietasters The Skalars Mephiskapheles The Selecter Bad Manners Dance Hall Crashers Hepcat Lets go Bowling Beatbusters The Skalatones Tokyo Ska Paradise Orchestra New York Ska Jazz Ensemble Rude Rich & The Highnotes Dr. Ringding & The Senior Allstars Rotterdam Ska-Jazz Foundation Undercover S.K.A. USCB Allstars
|
Gooi SoulSeek open en zoek naar 'ska'. Je vindt flink wat scheit. Trouwens daar vindt je nog wel meer
![]() http://www.slsk.org geen adware/spyware alleen een paar ranzige meldingen dat je kunt doneren!!! en dus het feit dat degene die $5 doneren voorrang krijgen.. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Wat Mortischa al zei, alleen suicides en less than jake vind ik meer kantje boort...
mcMotion heeft ook een mooi lijstje. Je moet nummers van [spunge] downloaden, zo'n gave band ![]() Sublime en bijvoorbeeld The Slackers zijn veel minder punk zegmaar... Wat voeg ik nou eigenlijk toe? ![]() Succes in ieder geval. ![]() Laatst gewijzigd op 16-10-2002 om 08:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() We zaten te eten bij mn vader en dr was bezoek en toen hadden ze het over mijn muziek, en toen noemde ik ska.. toen noemden zij Madness, en gingen met zn allen aan het zingen: One Step Beyond.. tuhduhduh, tuhduhduhduhduhduuuuh |
![]() |
|
![]() |
Of je nu niet van punk erin houdt boeit niet
SUBLIME=god hahahahah verder zie ik veel goeie ska(punk) bands ertussen staan, alleen mis ik Choking Victim/Leftover Crack (die goeie zijn oa Sublime, Catch22, Capdown, AAA) De meeste gewone ska-bands zijn live erg leuk, vooral Skatalites en Rude Rich, dus blijf niet achter die comput3er hangen, trek de echte ska-wereld in ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De Dropkick Murphy's is meer folkpunk denk ik... Maarja het is wel vrolijk over het algemeen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
DKM is meer punk, duidelijk.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Geen LONSDALE! E Che Guevara | 73 | 14-12-2004 21:56 | |
Lifestyle |
LoNsDaLe Paulo Nuñez | 180 | 17-11-2004 13:21 | |
Lifestyle |
Karl Kani... Upke | 88 | 30-05-2004 22:37 | |
Lifestyle |
White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on. Verwijderd | 105 | 18-05-2004 17:43 | |
Muziek |
ska nijntje chaos | 40 | 24-09-2002 09:00 | |
Muziek |
wat vin jij??????? addictive | 74 | 18-09-2002 19:11 |