Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zou gaan voor de nokia 6310.. die heb ik nu ook.
echt een ideaal toestelletje! allerlei handige opties en het heeft infrarood, bluetooth, gprs, wap, enz echt ![]() en model vind ik ook wel mooi ![]() sluit hem aan op je laptop, en je kan het internet op ![]()
|
ik zou voor een siemens gaan, als je echt een coole wil moet je een sl45 nemen, met mp3 enzo, dies alleen beswel duur
![]() persoonlijk vind ik siemens het mooist, het duidelijkst en van hoge kwaliteit.. kooop geen, ik herhaal koop geen alcatel, dat is ECHT rommel ze zien er wel schattig uit, maar geloof mij het is troep... |
![]() |
|
idd, bellen en smsen is eht belangerijkst, wap en all zuigt toch vet en is zeer duur, dus begin er niet aan.
Maar nogmaals neem geen alacatel! dat is echt te erg, woordherkenning: herkent normaliter wel, maar noormaal niet... je kan wel verkopen maar kopen gaat um te ver.. Daarnaast is dat knoppie wel schattig maar zo degelijk als een budget schreoven draaier van de blokker (used just once and selfdestroyed) |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Wat voor auto zou jij kopen als je 500.000 euro uit te geven had? Doetdatertoe? | 134 | 22-01-2010 18:36 | |
Werk, Geld & Recht |
Kamer kopen shuraa | 19 | 01-10-2009 17:54 | |
De Kantine |
Wat zou jij kopen? Meind | 81 | 20-07-2005 10:31 | |
De Kantine |
Wat zou jij kopen van 20.000 euro? Ovidius | 103 | 13-02-2004 15:52 | |
De Kantine |
zou jij ooit op een vreemd cruise schip stappen ? met verder geen idee van wat en hoe Verwijderd | 8 | 22-12-2002 14:21 | |
Lifestyle |
Je hebt 300 euro te besteden>>>> Sisi | 122 | 02-11-2002 18:16 |