Oud 02-09-2004, 14:34
kimmetje100
kimmetje100 is offline
Nou ik zal proberen het zo goed mogelijk uit te leggen..

Ongeveer 3 jaar geleden kreeg ik een relatie met mijn ex..We zijn 1,5 jaar samen geweest. In die tijd was het geen fijne relatie. Ik werd slecht behandeld door hem en kon hem alleen zien wanneer hij dat wilde. En wanneer hij geil was kon ik komen opdraven.. leuke dingen samen doen was er niet bij, hij heeft me grof gebruikt voor sex. Toen eindelijk mijn ogen open gingen ben ik bij hem weggegaan.

Niet lang daarna kreeg ik een nieuw vriendje, die mij wel lief behandelde en me zelfs overal mee naar toe nam. Maar mijn ex ging nu opeens wel moeite doen. Nu kon hij wel zijn liefde voor mij laten merken. Hij wilde me terug.... Na 6 maanden uit elkaar geweest te zijn ben ik bij hem teruggegaan... Met mijn domme kop....

Maar de pijn van onze eerste relatie was nog steeds aanwezig bij mij. Ik ben na 2 maanden WEER bij hem weggegaan. Want hij was niks veranderd. Hij bleef me gebruiken voor de sex...Ik wilde dat niet meer en wilde niks meer met hem te maken hebben..

Tijdje later kwam ik mijn huidige vriend tegen.. Waar ik nu super gelukkig mee ben en zielsveel van hou.. We zijn al 1 jaar en wat maanden samen. Voor mij is hij de ware!

Als eerste kwam al mijn grote schrik, hij en mijn ex werken op hetzelfde bedrijf... Niet dezelfde afdeling maar goed..
Mijn tweede schrik kwam 3 weken geleden. Mijn ex neemt weer contact met mij op.. Hij belde weer, zomaar om te vragen hoe het gaat en daarna hele verhalen over zichzelf.. Hij is overspannen, zit in ziektewet, loopt bij een psychiater, hij mist een arm om zich heen, hij is verliefd op een meid die al getrouwd is, hij voelt zich alleen.. Kortom, hij voelt zich goed klote.

Nu kreeg ik dus het gevoel dat hij mij weer voor zich wil winnen. Hij belt af en toe en mailt meerdere keren. Ik heb dus vanochtend gezegd tegen hem dat hij geen contact meer moet zoeken. Op geen enkele manier. Nu ben ik dus bang dat hij hierdoor misschien wel doordraait en dat hij mij pijn wil gaan doen of mijn relatie wil verbreken..
Hij hoeft namelijk alleen maar tegen mijn vriend te zeggen dat mijn ex en ik iets hebben gehad. (was namelijk een schandalige relatie, ik was toen 16 en hij 30) ook heeft mijn ex foto's van mij in erotische poses..waarvan ik heel bang ben dat hij die gaat laten zien..

Dit is absoluut geen fijn idee.. Ik wil namelijk mijn vriend niet kwijt.. Maar mijn vriend weet niet dat mijn ex ook mijn ex is..

Wat moet ik nu doen? Ik ben zo bang dat hij die foto's gaat laten zien...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2004, 14:38
Verwijderd
*gaat lezen*
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 14:44
Verwijderd
euhhhhhhhhhh... wat een problemen... vertel je vriend over je ex, voordat jouw ex het allemaal aan je vriend verteld... anders heeft hij het gevoel dat je hem bedrogen hebt... dus hang een zielig verhaal op en zeg dat je ex jouw gamanipuleerd heeft tot dingen die je eigenlijk niet wilde... blablabla... maak er maar een leuk verhaal van
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 14:46
Verwijderd
Oke dan.
De foto's; ervaring. Kun je niets tegen doen, je kunt 'm alvast waarschuwen voor het feit het wel gebeurd, je een aanklacht in kan dienen. Maar nu kun je er niets aan doen.

Je huidige vriend weet het niet? Dan vertel je het voordat hij het van een ander hoort. Simpel. Dumpt hij je ervoor; jammer, maar duidelijk niet genoeg gevoel voor je. Hij mag daar opzich niet over oordelen.

Je 'ex' zoekt meer contact, is aan de zielige kant en wil dus schijnbaar weer iets om z'n lasten op te gooien. Ga er niet op in, duidelijk.
Beetje cru om een ander nummer te nemen, ander emailadres etcetc maar als het echt uit de hand loopt kun je dat altijd alsnog doen.

Je zit in een vervelende situatie, maar er valt dus best wel wat op te vinden. Praat nog eens met 'm, meld 'm duidelijk dat er niets meer is en er zeker nooit meer zal komen.
Vooral als je het je vriend verteld heb, en die je steund, zul je er veel sterker tegenover kunnen staan
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 14:52
luchtballon
luchtballon is offline
Hoeft volgens mij geen probleem te zijn als je je vriend eerlijk verteld wat er is gebeurd. Het is een aantal jaar geleden en je ziet nu zelf ook in dat het fout was.
Bovendien maken wel meer stellen erotische foto's van elkaar, dat hoeft niet raar te zijn.

Als je het je vriend zelf verteld kan hij er ook rekening mee houden en jou geloven ipv hem. Als jullie het allebei weten is de kans wel kleiner dat jullie relatie erdoor kapot gaat.
Oud 02-09-2004, 14:54
kimmetje100
kimmetje100 is offline
Ik zat er ook over te denken om het te vertellen aan mijn vriend maar dat is geen optie..

Want toen mijn vriend erachter kwam dat ik zijn collega (dus mijn ex) kon, heb ik gezegd dat het gewoon een goede vriend was van mij. Ik schaamde mij ervoor. Ook voor het leeftijdsverschil. Want mijn vriend zei al: o ik dacht dat jullie een relatie hadden gehad, dat had wel schandalig geweest. Hij had hem zelfs pedofiel genoemd...

Ik heb dus al gelogen tegen mn vriend over die relatie. Wat niet goed is van mij maar ik dacht gewoon dat het beter was als hij dat niet wist..

Ik kan zeggen dat mijn ex mij chanteerde en dat ik zo op die foto moest, maar dan zou ik niet zo vrolijk kijken.. Ik was verliefd op dat moment en dat straalde ik ook uit. (toen het uit was tussen mij en mn ex zei mn ex dat hij de foto's wilde verbranden, heeft hij nooit gedaan, maar ik wou dat ik dat zelf al had gedaan)

Ik voel me echt klote.. Ben zo bang dat mn ex mijn relatie stuk wil maken
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 14:55
luchtballon
luchtballon is offline
Dan zet je dat alsnog recht met je vriend. Beter dan dat hij erachter komt via je exvriend.
Oud 02-09-2004, 14:57
kimmetje100
kimmetje100 is offline
Ook heeft mn vriend meerdere malen gevraagd waar ik hem dan van kon.. Toen zei ik van het uitgaan, en dan bleef ik in zijn huis slapen. Want hij woonde 20 kilometer bij mij vandaan.. Toen heb ik ook gezegd, ik sliep gewoon op de bank, meer niet...

Maar dat was niet zo..... Ik kan dus niet meer terug, als mn vriend hoort dat ik tegen hem gelogen heb vergeeft hij me dat nooit...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 15:00
kimmetje100
kimmetje100 is offline
Stel voor dat ik het vertel, stel voor dat ik zeg ik heb tegen je gelogen, ik heb een relatie met hem gehad.
Dan ben ik dalijk mijn vriend kwijt ofzo, en dan het idee dat mijn ex helemaal nooit iets heeft verteld..

Ik zet mijn relatie op het spel als ik het vertel, ook als ik dat niet doe, maar voor t zelfde geldt wil mijn ex helemaal de relatie niet stuk maken maar heb ik dat zelf al gedaan door het te vertellen...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 15:01
Verwijderd
Citaat:
kimmetje100 schreef op 02-09-2004 @ 16:00 :
Stel voor dat ik het vertel, stel voor dat ik zeg ik heb tegen je gelogen, ik heb een relatie met hem gehad.
Dan ben ik dalijk mijn vriend kwijt ofzo, en dan het idee dat mijn ex helemaal nooit iets heeft verteld..

Ik zet mijn relatie op het spel als ik het vertel, ook als ik dat niet doe, maar voor t zelfde geldt wil mijn ex helemaal de relatie niet stuk maken maar heb ik dat zelf al gedaan door het te vertellen...
Je heb kans dat je je vriend straks dan toch wel kwijt bent, het is beter het te vertellen dan dat hij het hoort van een ander. Hoe dan ook.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 15:06
kimmetje100
kimmetje100 is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 02-09-2004 @ 16:01 :
Je heb kans dat je je vriend straks dan toch wel kwijt bent, het is beter het te vertellen dan dat hij het hoort van een ander. Hoe dan ook.
Daar heb je gelijk in....
O vreselijk vind ik dit.. ik wou dat die 2 elkaar niet konden...!

Nooit van mn leven durf ik dit te vertellen tegen mn vriend..o o o wat ben ik toch stom geweest!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 15:10
filia dei
filia dei is offline
Je hebt meer kans om je vriend kwijt te raken als hij het van je ex hoort dan als je het zelf verteld... hoe moeilijk dat ook is. En uiteindelijk wordt jullie band alleen maar sterker lijkt me als je er goed doorheen komt tenminste. Als je het niet durft te zeggen kan je 't altijd nog in een lange brief schrijven. Vooral ook dat het je spijt dat je gelogen hebt maar dat je bang was om hem kwijt te raken enzo.

Veel sterkte
Oud 02-09-2004, 17:24
beesdje
beesdje is offline
ja ut is ut beste da je ut zelf tege je vriend verteld dan kan je ut nog een beetje uitlegge want als je ex da doe kan jij er nix meer aan doen en misschien da je ex zelfs meteen die foto's laat zien dan kan je er van op aan dat je vriend helemaal door draait en da je um kwijt ben en als je ut zelf verteld ben je tog nog een soort van eerlijk.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 17:25
beesdje
beesdje is offline
sterkte ermee ut kom goed!!!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 22:09
Verwijderd
Citaat:
kimmetje100 schreef op 02-09-2004 @ 16:06 :

Nooit van mn leven durf ik dit te vertellen tegen mn vriend..o o o wat ben ik toch stom geweest!
je bent inderdaad stom geweest om naaktfoto's van jezelf te laten maken... waarom heb je dat gedaan?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 10:48
Cootje
Cootje is offline
en stom dat je met een 30 jarige kerel kan nemen ...

maaruuh ben het met bertbart eens
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 11:03
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 02-09-2004 @ 23:09 :
je bent inderdaad stom geweest om naaktfoto's van jezelf te laten maken... waarom heb je dat gedaan?
Dat vind ik nog niet zo vreemd, misschien wel als het tegen haar zin in was, maar volgens mij zijn er redelijk wat mensen met zulke foto's.

Ontoppic: als hij de foto's aan jouw vriend laat zien lijkt me dat niet het ergste neem aan dat jouw vriend jou naakt gezien heeft? Dus weet hij hoe jouw lichaam is, dus niets vreemds aan.

Wel jammer dat er mensen zou vervelend moeten zijn(jou ex). En inderdaad zoals de rest al zegt vertel het op een goede manier, je weet zelf het beste welke manier dat is.

sterkte
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 12:33
Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
kimmetje100 schreef op 02-09-2004 @ 16:06 :

Offtopic: de verleden tijd van kennen is kende..

Ontopic : je vriend alsnog vertellen natuurlijk, ik kan me best voorstellen dat het niet leuk is voor hem, maar je moet toch eerlijk met hem zijn. Als hij het uiteindelijk hoort van je ex zal hij nóg kwader worden. Zeg hem ook dat je ex terug contact zoekt enzo.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 18:09
Madita
Madita is offline
zonder twijfel: zeg het je vriend, nu!!!!! Als je het niet in zijn gezicht kan zeggen, schrijf hem een brief, en laat het hem lezen voor jou neus...

Het ergste wat ik vind is dat mijn vriend tegen me liegt. Als ie er achter zou komen, zou ie het volgends mij niet vergeven.
En aan de andere kant, heb ik respect voor mensen die hun fouten goedmaken, en zeker als je je daar zo erg bij moet vernederen, zoals jij zal doen, als je het hem verteld. Ik zou het heel lief vinden, als mijn vriend zoiets voor mij zou doen, zou echt een groot teken voor mij zijn, een teken van respect, van liefde en van dat de relatie echt veel voor je betekend... En zou het hem zeker vergeven,..

Als deze relatie toekomst heeft, zul je het hem ooit moeten vertellen, vertel het hem zo snel mogelijk, want later zal het steeds moeilijker voor jou en voor hem zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten