Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2003, 10:12
smuidra
smuidra is offline
hey hey allemaal

Ik heb een best wel groot probleem met mijn ex. Ik hou nog best wel erg veel van hem (eigenlijk te veel) terwijl het dus wel gewoon uit is en ik weet dat hij me niet verdiend. Toen ik met hem had ging hij vreemd met 2 andere meiden en toen het uit was hebben we wel weer een paar keer afgesproken. Helaas ging het de laatste keer iets te ver (ik wou niet en hij dus wel). Ik ben nog wel net maagd (gelukkig) maar ik voel gewoon dat als ik hem weer tegenkom het nog verder gaat. Ook ben ik best wel bang voor hem hij weet alles van me enzo. Heel veel vrienden van me zeggen dat ik hem aan zou moeten geven wegens aanranding maar dat wil ik weer niet. Ik heb pas nog te horen gekregen dat als ik hem een ram zou geven hij me terug zou rammen ook. Een hele goeie vriend van me heeft gezegt dat ik dus helemaal contact met hem moest breken en dat heb ik dus maar gedaan, ook zei die vriend dat als hij me 1 ding zou doen hij hartstikke dood zou zijn. Maar ik wil dus eigenlijk niet dat er iets met me ex gebeurt omdat ik gewoon te veel nog om hem geef. Terwijl ik zelf gewoon weet dat hij me misbruikt nu hij me niet meer heeft en me amper aandacht gaf toen hij me wel had. Ik word gewoon helemaal gek van het idee dat hij weet waar ik woon en van het idee dat ik weet dat ik hem niks kan doen en dat als er iets gebeurt ik weer nix zal doen net als de vorige keer is gebeurt . Kan iemand mij please zeggen wat ik moet doen want ik word helemaal gek van het idee dat hij me kan opzoeken en dat ik hem dan (uiteindelijk) ze zin zal geven omdat ik te veel van hem hou en ik hem dus ook niks doe omdat ik bang zou zijn hem pijn te doen en ben dus ook te bang dat hij mij terugramt.

In ieder geval bedankt voor het lezen van mijn verhaal en alvast bedankt voor het antwoorden (als je wel antwoord dan)

Kuzzz Stephanie

Laatst gewijzigd op 30-09-2003 om 11:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2003, 08:27
suikerprinses
suikerprinses is offline
*Schudt hoofd*
Dit is echt een uberbadguy! Die moet je echt vergeten... En ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar eerlijk gezegd begrijp ik niet dat je nog iets om hem geeft!?
Wat je beste vriend heeft gezegd, is eerlijk gezegd het beste! Gewoon geen contact meer zoeken met deze gozer! Het enige risico dat je loopt, is dat je weer helemaal zwicht als je m ergens tegenkomt... Heb ik dus best wel met mijn ex gehad. Maarja, wel contact houden heb je ook nix aan, aangezien hij je als grofvuil behandeld. Geen contact zoeken, en ontlopen die handel!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 08:29
Punkygirl
Punkygirl is offline
mmm idd badbadboy.
Ik zou echt het contact breken met hem.. en alle contact vermijden.. want je weet zelf als je hem ziet dan gaan jullie verder en dat willen jullie niet.
En om nou de rest van je leven ongelukkig te zij omdat hij je heeft ontmaagd inplaats van dat lkieve vriendje dat erna kwam.. dat is nou ook niet echt geweldig lijkt me..
Oud 01-10-2003, 09:03
Verwijderd
Ehm...zoals ik het lees heeft ze zelf nog contact met hem gezocht nadat het uit was en heeft hij haar niet letterlijk verkracht maar heeft ze het toch maar gedaan omdat ze nog zoveel van hem hield, hoewel ze eigenlijk niet wilde...ook wat er daarna staat wijst in die richting. Dat je dingen doet die je niet wilt omdat je nog teveel van hem houdt en hem dan maar z'n zin geeft is gewoon ontzettend dom.

Dus alle bemoedigende reacties ten spijt: natuurlijk is het een slechte vent die misbruik maakt van iemand, maar je hebt ook mensen die misbruik als het ware zelf uitlokken omdat ze zo besluiteloos en slap zijn.

Gewoon alle contact verbreken, dan ben je van hem af.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 09:13
load_harmony
load_harmony is offline
klinkt een beetje player achtig of niet?? ik bedoel, meerdere meiden, zo ver mogelijk gaan....... girl.. watch out
Oud 01-10-2003, 09:33
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-10-2003 @ 10:03:
Ehm...zoals ik het lees heeft ze zelf nog contact met hem gezocht nadat het uit was en heeft hij haar niet letterlijk verkracht maar heeft ze het toch maar gedaan omdat ze nog zoveel van hem hield, hoewel ze eigenlijk niet wilde...ook wat er daarna staat wijst in die richting. Dat je dingen doet die je niet wilt omdat je nog teveel van hem houdt en hem dan maar z'n zin geeft is gewoon ontzettend dom.

Dus alle bemoedigende reacties ten spijt: natuurlijk is het een slechte vent die misbruik maakt van iemand, maar je hebt ook mensen die misbruik als het ware zelf uitlokken omdat ze zo besluiteloos en slap zijn.

Gewoon alle contact verbreken, dan ben je van hem af.
Ik had het over aanranding niet over verkrachting en jah ik hou nog heel veel van die gast maar dat betekent niet dat hij geen respect hoeft te hebben voor mijn antwoord en dat hij dus gewoon ze gang kan gaan. En nee ik wou hem een keiharde ram geven maar dat ging gewoon niet was te bang dat hij mij iets zou doen.
Oud 01-10-2003, 09:34
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 01-10-2003 @ 09:29:
mmm idd badbadboy.
Ik zou echt het contact breken met hem.. en alle contact vermijden.. want je weet zelf als je hem ziet dan gaan jullie verder en dat willen jullie niet.
En om nou de rest van je leven ongelukkig te zij omdat hij je heeft ontmaagd inplaats van dat lkieve vriendje dat erna kwam.. dat is nou ook niet echt geweldig lijkt me..
Ik heb contact al zo goed als verbroken maar als ik dan weer iets hoor over hem ofzo. dan voel ik me gewoon weer erg kut kan er ook niks aan doen

bedankt trouwens voor de reactie
Oud 01-10-2003, 10:14
DeathKnight
DeathKnight is offline
Mijn vriendin heeft enigsinds hetzelfde meegemaakt. Nee is nee. Alleen bij haar was het wel verder gegaan.

En zei heeft er een half trauma aan over gehouden. Gelukkig gaat het steeds beter ik help haar er ook mee.

Maar doe alsjeblieft geen dingen waar je spijt van krijgt! Gewoon helemaal negeren die aap, en als hij lastig is schakel je gewoon die vriend in of iemand anders. Ik weet dat je van hem houd maar dat komt overduidelijk maar van 1 kant.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 13:56
Verwijderd
^Idd, zorg dat een vriend van je of je ouders je beschermen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 15:35
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
perseus schreef op 01-10-2003 @ 14:56:
^Idd, zorg dat een vriend van je of je ouders je beschermen.
Mijn ouders weten er niks van af is al eens eerder gebeurt alleen toen met een gast die ik niet kon en waar ik dus echt geen ene reet voor voelde en toen ik ze het vertelde hadden ze zoveel pijn dat ik heb gezworen het nooit meer te vertellen als het zou gebeuren. Wil ze gewoon niet meer zoveel pijn zien hebben.
Oud 01-10-2003, 15:37
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
DeathKnight schreef op 01-10-2003 @ 11:14:
Mijn vriendin heeft enigsinds hetzelfde meegemaakt. Nee is nee. Alleen bij haar was het wel verder gegaan.
Ik voel dat als ik hem zie dat het wel verder gaat ook al wil ik niet snap je. Maar hoe graag ik hem ook wil ontwijken of wat dan ook als hij wil kan hij zo voor me verschijnen. Ik zit mezelf ook al de schuld te geven dat het door mij komt enzo. en dat is echt een K*Tgevoel
Oud 01-10-2003, 21:43
DeathKnight
DeathKnight is offline
Citaat:
smuidra schreef op 01-10-2003 @ 16:37:
Ik voel dat als ik hem zie dat het wel verder gaat ook al wil ik niet snap je. Maar hoe graag ik hem ook wil ontwijken of wat dan ook als hij wil kan hij zo voor me verschijnen. Ik zit mezelf ook al de schuld te geven dat het door mij komt enzo. en dat is echt een K*Tgevoel
Je doet precies hetzelfde als m'n vriendin.. ze kon haast niet meer met haarzelf leven.. omdat ze het toch toegelaten had enigsinds.. maar dat soort dingen doe je uit liefde.. en dat die liefde maar van een kan komt merk je later pas.

Nogmaals: ver wegblijven van die retartd. Doe je jezelf en andere ongelooflijk veel plezier mee.

Ik ben die ex verder nog nooit tegengekomen. Maar ik weet niet of ik mezelf dan wel in kan houden. Of ik sla hem grandioos op z'n muil (ondanks dat ie nogal groot schijnt te zijn) of ik laat het lekker zijn. Zulk soort idioten komen zichzelf nog wel eens tegen.

Laatst gewijzigd op 01-10-2003 om 21:45.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 09:55
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
DeathKnight schreef op 01-10-2003 @ 22:43:
Je doet precies hetzelfde als m'n vriendin.. ze kon haast niet meer met haarzelf leven.. omdat ze het toch toegelaten had enigsinds.. maar dat soort dingen doe je uit liefde.. en dat die liefde maar van een kan komt merk je later pas.

Nogmaals: ver wegblijven van die retartd. Doe je jezelf en andere ongelooflijk veel plezier mee.

Ik ben die ex verder nog nooit tegengekomen. Maar ik weet niet of ik mezelf dan wel in kan houden. Of ik sla hem grandioos op z'n muil (ondanks dat ie nogal groot schijnt te zijn) of ik laat het lekker zijn. Zulk soort idioten komen zichzelf nog wel eens tegen.
Ik voel me precies zoals je zegt dat die vriendin van je zich voelt. Voel me gewoon klote omdat ik er niks aan gedaan heb, ik bedoel ik bleef wel doortongen met hem maar zei wel duidelijk dat ik niet verder wou dat was eigenlijk het enigste wat ik eraan heb gedaan. Ik zit de hele tijd bij mezelf te denken dat ik hem weg had moeten duwen of een ram had moeten waardoor ik er dus weer op kom dat het mijn eigen schuld is en daar word ik gewoon helemaal chagrijnig, agressief en gek van. Gisteren zat ik er weer aan te denken en een vriendin van me heeft me vastgehouden omdat ze bang was dat ik anders mezelf zou bezeren.
Oud 02-10-2003, 10:04
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
smuidra schreef op 01-10-2003 @ 16:37:
Ik voel dat als ik hem zie dat het wel verder gaat ook al wil ik niet snap je.
Ik zou het er toch eens met je ouders over hebben. Kennelijk ben je hier absoluut niet sterk/volwassen genoeg voor, en dus heb je de hulp van je ouders nodig.

En sorry, maar dat "ik weet dat ik hem z'n gang laat gaan" is wel heel erg zwak. Nee is nee, punt uit.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 10:08
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Chimera schreef op 02-10-2003 @ 11:04:
Ik zou het er toch eens met je ouders over hebben. Kennelijk ben je hier absoluut niet sterk/volwassen genoeg voor, en dus heb je de hulp van je ouders nodig.

En sorry, maar dat "ik weet dat ik hem z'n gang laat gaan" is wel heel erg zwak. Nee is nee, punt uit.
Daar heb ik pas een hele discussie over gehad met een vriend van me. ik zei dan ook wel nee maar hij ging verder dan heb ik toch weer zoiets van tjha dan moet ik daar zelf wat aan doen en dat heb ik niet gedaan ik zei alleen dat ik niet verder wou en voor de rest ging hij ze gang gewoon

En met me ouders wil ik het er absoluut niet over hebben doe ik ze er te veel pijn mee. Mijn beste vriend weet het en daar ben ik al blij mee, ook zijn er 2 jongens die als hij weer in Purmerend is me de hele dag gaan schaduwen
Oud 03-10-2003, 17:45
sweet lover
sweet lover is offline
Nou moet ik toch echt iets zeggen.
Je wil je problemen niet aan je ouders vertelen, omdat je bang bent dat je ze verdriet doet?
Denk je niet dat ze niet kappot zouden gaan als jij jezelf iets aan zou doen of als die gas wel echt toeslaat en hun later horen dat het al een tijdje aan de gang is, maar dat je het niet hebt gezecht omdat je hun geen verdriet wil doen?
Denk daar maar eens over na.

kussies een vriendin
Oud 03-10-2003, 17:59
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
sweet lover schreef op 03-10-2003 @ 18:45:
Nou moet ik toch echt iets zeggen.
Je wil je problemen niet aan je ouders vertelen, omdat je bang bent dat je ze verdriet doet?
Denk je niet dat ze niet kappot zouden gaan als jij jezelf iets aan zou doen of als die gas wel echt toeslaat en hun later horen dat het al een tijdje aan de gang is, maar dat je het niet hebt gezecht omdat je hun geen verdriet wil doen?
Denk daar maar eens over na.

kussies een vriendin
Hey hey bedankt voor je reactie en eigenlijk heb je best wel gelijk. Alleen ik kan het gewoon niet tegen ze vertellen ook al weet ik dat het misschien wel de beste oplossing is om gewoon de waarheid te zeggen. Maar op 1 of andere manier lukt me dat gewoon niet, ik kan er heel moeilijk over praten ik zit eraan te denken het desnoods in een brief maar dat durf ik weer niet. Ook weet ik dat me ouders er niks aan kunnen doen. Als hij weer in Purmerend is gaan 2 gozers me de hele tijd schaduwen (zijn nog lekkere ook ) en die zorgen dat er niks gebeurt ze zijn echt toppie die 2 en ik houw van ze allebei . Maar goed ik durf het gewoon niet te zeggen
Oud 03-10-2003, 19:06
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
smuidra schreef op 02-10-2003 @ 11:08:
En met me ouders wil ik het er absoluut niet over hebben doe ik ze er te veel pijn mee. Mijn beste vriend weet het en daar ben ik al blij mee, ook zijn er 2 jongens die als hij weer in Purmerend is me de hele dag gaan schaduwen
Oooh, Gansta Girl
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 19:09
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Chimera schreef op 03-10-2003 @ 20:06:
Oooh, Gansta Girl
Dank je wel maar dat valt ook wel weer mee want zelf doe ik er geen fl*kker aan.
Oud 03-10-2003, 21:29
Verwijderd
^

Je ouders zijn er om jou te beschermen en jou te helpen. Het is hun plicht er zorg voor te dragen dat jij in een veilige omgeving opgroeit. Jij beweert echter dat je het ze niet wil vertellen omdat je bang bent dat je ze daarmee pijn doet. Maar wat is het alternatief? Het niet vertellen en gevaar lopen. Dat zullen je ouders niet leuk gaan vinden, ik weet zeker dat zij het liefst hebben dat je het hen verteld i.p.v. erover te zwijgen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 21:34
Studentje
Studentje is offline
Bodyguards zijn

Zo hip gewoon
Oud 03-10-2003, 21:52
Verwijderd
En ook nog in Purmerend hè .
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 10:53
DeathKnight
DeathKnight is offline
Er is nog relatief weinig aan de hand als je gewoon het hierbij laat. Als je het verder laat komen vraag je om problemen. Ik kan me goed voorstellen dat je er niet met je ouders over wil praten. Sommige dingen vertel ik mijn eigen ouders ook niet. Ligt er maar net aan hoe close je met je ouders bent denk ik.

Naja sterkte ermee iig!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 19:24
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
perseus schreef op 03-10-2003 @ 22:29:
^

Je ouders zijn er om jou te beschermen en jou te helpen. Het is hun plicht er zorg voor te dragen dat jij in een veilige omgeving opgroeit. Jij beweert echter dat je het ze niet wil vertellen omdat je bang bent dat je ze daarmee pijn doet. Maar wat is het alternatief? Het niet vertellen en gevaar lopen. Dat zullen je ouders niet leuk gaan vinden, ik weet zeker dat zij het liefst hebben dat je het hen verteld i.p.v. erover te zwijgen.
ten eerste sorry voor me late reactie was een week naar ede waar ik dus geen internet had voor de rest wil ik dus even kwijt dat ik "bodyguards" heb en dus geen gevaar loop. Ook als hij me 1 ding zou doen nog 1x en het maakt niet uit wat dan is hij kapot. Dan zoekt me beste vriend hem op en dan leeft hij niet meer. Maar ik kan het gewoon niet tegen me ouders zeggen
Oud 10-10-2003, 19:25
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
perseus schreef op 03-10-2003 @ 22:52:
En ook nog in Purmerend hè .
haha in Purmerend jah
Oud 10-10-2003, 21:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
smuidra schreef op 10-10-2003 @ 20:24:
Ook als hij me 1 ding zou doen nog 1x en het maakt niet uit wat dan is hij kapot.
Dan snap ik niet helemaal wat je hier zit te emmeren, je hebt toch je 'bodyguards'?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 21:49
Verwijderd
Vet, als je goede bodyguards hem niet tegen kunnen houden maken ze hem gewoon achteraf af .
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 22:27
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
perseus schreef op 10-10-2003 @ 22:49:
Vet, als je goede bodyguards hem niet tegen kunnen houden maken ze hem gewoon achteraf af .
Die gasten kunnen echt niet iedere dag me schaduwen ehm denk ik dan tenminste. Maar wil gewoon niet dat hij me sowieso iets kan doen maar denk niet dat, dat ooit zal gebeuren.
Oud 10-10-2003, 22:29
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Chimera schreef op 10-10-2003 @ 22:45:
Dan snap ik niet helemaal wat je hier zit te emmeren, je hebt toch je 'bodyguards'?
Het gaat me om het punt dat ik ten 1e al niemand of bijna niemand meer vertrouw. en ten 2e om het punt dat ik niet bang of met 'bodyguards' over straat hoef te lopen dat voel gewoon heel erg verne*kt.
Oud 10-10-2003, 22:30
Verwijderd
Citaat:
smuidra schreef op 10-10-2003 @ 23:27:
Die gasten kunnen echt niet iedere dag me schaduwen ehm denk ik dan tenminste. Maar wil gewoon niet dat hij me sowieso iets kan doen maar denk niet dat, dat ooit zal gebeuren.
Zolang je dat maar denkt is het goed hè..
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 21:58
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
perseus schreef op 10-10-2003 @ 23:30:
Zolang je dat maar denkt is het goed hè..
Dat hoop ik wel ja
Oud 11-10-2003, 23:52
Verwijderd
Als je niet de hele dag 'beschermd' kan worden door je (PROEST) bodyguards, wordt het dan niet toch tijd om je ouders in te lichten...?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 01:10
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
perseus schreef op 12-10-2003 @ 00:52:
Als je niet de hele dag 'beschermd' kan worden door je (PROEST) bodyguards, wordt het dan niet toch tijd om je ouders in te lichten...?
NEEJ das uitgesloten wil me ouders zichzelf niet druk laten maken of whatever. Ik weet dat het dom klinkt maar wil het gewoon niet.
Oud 12-10-2003, 01:19
Verwijderd
Ze zullen het leuk vinden als ze dit te horen krijgen als jij straks lam geschopt in het ziekenhuis ligt, of nog erger...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 13:29
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
perseus schreef op 12-10-2003 @ 02:19:
Ze zullen het leuk vinden als ze dit te horen krijgen als jij straks lam geschopt in het ziekenhuis ligt, of nog erger...

Ik en het ziekenhuis ingeschopt . Dacht het niet dan moet er wel HEEL veel gebeuren mocht hij dat willen. Maar ehm ik ben bang dat je toch wel een beetje gelijk hebt een beetje heel erg misschien wel.
Reageren

Regels voor berichten