Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
bedankt trouwens voor de reactie
|
![]() |
Mijn vriendin heeft enigsinds hetzelfde meegemaakt. Nee is nee. Alleen bij haar was het wel verder gegaan.
En zei heeft er een half trauma aan over gehouden. Gelukkig gaat het steeds beter ik help haar er ook mee. Maar doe alsjeblieft geen dingen waar je spijt van krijgt! Gewoon helemaal negeren die aap, en als hij lastig is schakel je gewoon die vriend in of iemand anders. Ik weet dat je van hem houd maar dat komt overduidelijk maar van 1 kant. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Nogmaals: ver wegblijven van die retartd. Doe je jezelf en andere ongelooflijk veel plezier mee. Ik ben die ex verder nog nooit tegengekomen. Maar ik weet niet of ik mezelf dan wel in kan houden. Of ik sla hem grandioos op z'n muil (ondanks dat ie nogal groot schijnt te zijn) of ik laat het lekker zijn. Zulk soort idioten komen zichzelf nog wel eens tegen. Laatst gewijzigd op 01-10-2003 om 21:45. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En sorry, maar dat "ik weet dat ik hem z'n gang laat gaan" is wel heel erg zwak. Nee is nee, punt uit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En met me ouders wil ik het er absoluut niet over hebben doe ik ze er te veel pijn mee. Mijn beste vriend weet het en daar ben ik al blij mee, ook zijn er 2 jongens die als hij weer in Purmerend is me de hele dag gaan schaduwen ![]() ![]()
|
![]() |
Nou moet ik toch echt iets zeggen.
Je wil je problemen niet aan je ouders vertelen, omdat je bang bent dat je ze verdriet doet? Denk je niet dat ze niet kappot zouden gaan als jij jezelf iets aan zou doen of als die gas wel echt toeslaat en hun later horen dat het al een tijdje aan de gang is, maar dat je het niet hebt gezecht omdat je hun geen verdriet wil doen? Denk daar maar eens over na. ![]() kussies een vriendin
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
^
![]() Je ouders zijn er om jou te beschermen en jou te helpen. Het is hun plicht er zorg voor te dragen dat jij in een veilige omgeving opgroeit. Jij beweert echter dat je het ze niet wil vertellen omdat je bang bent dat je ze daarmee pijn doet. Maar wat is het alternatief? Het niet vertellen en gevaar lopen. Dat zullen je ouders niet leuk gaan vinden, ik weet zeker dat zij het liefst hebben dat je het hen verteld i.p.v. erover te zwijgen. |
![]() |
|
![]() |
Er is nog relatief weinig aan de hand als je gewoon het hierbij laat. Als je het verder laat komen vraag je om problemen. Ik kan me goed voorstellen dat je er niet met je ouders over wil praten. Sommige dingen vertel ik mijn eigen ouders ook niet. Ligt er maar net aan hoe close je met je ouders bent denk ik.
Naja sterkte ermee iig! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik en het ziekenhuis ingeschopt ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Probleem met (ex?) schoonouders anonymous!! | 8 | 10-12-2013 07:42 | |
Werk, Geld & Recht |
probleem met ex-huisbaas over borg pussinboots | 3 | 13-12-2005 11:14 | |
Liefde & Relatie |