Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enne, denk ook inderdaad dat je beter het contact kan verbreken, of in ieder geval op een laag pitje laten staan. Elkaar direct weer zien nadat het uit is, doet meestal geen goed, je hebt dan het gevoel dat alles weer als vanouds is (ik wel iig). Verder sluit ik me aan bij UnDeRtHaBrIdGe en Maarten Succes iig! |
![]() |
||
Citaat:
Hij is nogal pessimistisch enzo en houdt ervan als mensen zich ergeren aan zijn opmerkingen en op het moment dat iemand zijn punten aanvalt dan lult hij er zich toch uit want hij is toch zoveel slimmer dan iedereen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus: contact verbreken of iig niet meer contact opnemen met hem, als je elkaar toevallig tegenkomt (moet em niet opzoeken natuurlijk) dan kan je best een leuk kwebbeltje maken, maar verder ook niet. Dan heb je de meeste kans dat het over een tijdje weer leuk kan gaan tussen jullie, maar bijt niet vast op die kans, er is ook grote kans aanwezig dat jullie op elkaar uitgekeken zijn, of hij op jou, of jij op hem, en dat het contact van 1 van beiden of allebei niet meer hoeft. En daar heb je dan ook vrede mee te hebben.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
en verder heb ik mezelf niet uitgenodigd op mijn bbq!! ik ben niet eens gegaan. omdat ik hem niet wilde zien. verder hebben we de zelfde vrienden groep en mooi niet dat ik me laat weg jagen hij heeft vanaaf gebeld maar ging over koetjes en kalfjes, niet zowiets van sorry dat ik zo heb opgehangen.. oh, en als je niet aardig kan doen zeg je toch lekker nix... |
![]() |
||
Citaat:
als t om vriendschap gaat ben ik heel trouw en zal ik nooooit maar dan ook noooooit iemand pijn doen. dat zij er een zootje van maakt is niet mijn fout maar de hare.. |
![]() |
||
Citaat:
Je moet jezelf niet opdwingen, of je bent gewild of niet. Jezelf opdwingen heeft nooit zin. |
![]() |
||
Citaat:
Dan nog is de TS niet degene die vertrouwen zit te beschadigen hier, dat is die vriendin. Als die het niet eerlijk en richt in haar gezicht kan zeggen wat ze vind, moet ze haar mond houden. Op deze manier (als het al zo is, is ook niet zeker) beschadigd ZIJ het vertrouwen van de TS, niet andersom.
||
Verwijderd
|
Citaat:
voel je niet zo aangevallen ![]() Laatst gewijzigd op 15-09-2004 om 11:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij is het haar zaak helemaal niet. Dus dient ze zich er sowieso buiten te houden. En als ze dan er al iets van wil zeggen, dan doet ze dat maar tegen de TS waar ze bevriend mee schijnt te zijn. En als ze dat niet doet moet ze haar mond verder ook houden.
|
we zijn nu een week verder, en ik moet zeggen dat het alweer een stuk beter gaat tussen hem en mij.
ik spreek hem regelmatig en hij vind dat geloof ik niet erg, gezien het feit dat hij meestal belt over hoe het gaat enzo.. us ik denk dat we nu weer op weg zijn om vriendjes te worden en te blijven. die vriendin heb ik nog een keertje gesproken en ze zei dat ze nix gezegd heeft. nou dat geloof ik dan maar. ik wil t nu lekker laten rusten, en vrienden zijn met allebei. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 19-09-2004 om 18:03. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ontzettend overstuur door niet stoppende verliefdheid saschaaah | 4 | 24-07-2015 23:03 | |
Liefde & Relatie |
Vast in mijn hart Oldfag | 12 | 30-05-2011 20:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Evolutietheorie is bull-shit! Hydrogen | 322 | 20-05-2004 09:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Links, rechts, wat nou? Nate | 76 | 03-04-2003 12:36 | |
Psychologie |
Zelfmoord tatoo | 34 | 06-08-2002 12:02 |