Advertentie | |
|
![]() |
|
Goed, jij hebt het hier duidelijk moeilijk mee wat ik ook heel logisch vind.
Eindelijk had je dan een lichtpuntje in je leven en dan dit. Toch zal je gewoon verder moeten leven de klok tikt gewoon verder. Ga je gedachten verzetten ga een leuke afleiding zoeken, dan komt alles weer goed. Wat die jongen betreft verwijder hem van alles, want je gaat hoe dan ook onbewust zijn Hyves bekijken en weer tegen hem praten op msn en dat maakt alles moeilijker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet ten eerste die jongen uit je hoofd zetten en ermee leren leven en ermee leren omgaan dat je misschien wat anders bent dan de rest. En je moet absoluut niet denken dat je minder waard bent ofzo! Misschien kun je op internet eens kijken of er toevallig ergens in jou buurt een club is met jongeren zoals jij? niet omdat je dan als apartelingen bij elkaar zit ofzo, maar je kunt dan écht jezelf zijn! Niet dat ik er verstand van heb maar dat lijkt mij tenminste! Of probeer eens een hobby te zoeken. Niet alle hobbys zijn in groepsverband. Verdiep je eens in computers, ga vissen (yuk maar daar zijn de jongens uit mijn klas helemaal weg van, de losers) of ga hardlopen, op sport...Maar eigenlijk moet je je juist niet gaan afzonderen van de buitenwereld. Want dan verval je echt in je eigen wereld. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Begrijp ik het verkeerd of ken je die jongen echt alleen van het internet?
![]() En er zijn echt genoeg hobby's waar je niet gelijk in een groep zit. Misschien is dat wat voor je? En verder, probeer gewoon geen contact meer met die jongen te zoeken. Hoe lastig dat misschien ook is. Verwijder hem van alles zodat je niet elke keer opnieuw contact kan zoeken. En als je een nieuwe hobby hebt dan kan je daar ook aandacht aan besteden bijvoorbeeld! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Wat enorm rot voor je!
Het eerste wat ik zou doen (en hoe moeilijk of dat ook is) is geen contact meer met die jongen zoeken. Liefdesverdriet is nooit leuk. Heb je geen vrienden waar je iets leuks mee kan doen? Vorm van autisme kan een behoorlijk struikelblok zijn! Er zijn toch vast meer mensen die dit hebben? Er zijn vast forums met mensen die dit ook hebben (lotgenoten) Hobby zoeken is gemakkelijker gezegd dan gedaan maar ga eerst eens ideeën op doen wat er zoal aan hobby's zijn en wat jou leuk lijkt? Liefdesverdriet moet slijten, helaas is er geen middeltje voor... Sterkte. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn wereld rolt geen dichter | 4 | 19-01-2006 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kerstverhaal] Kerstmis in de hemel. Soapsie | 7 | 12-12-2005 20:49 | |
Psychologie |
Mijn zomervakantie tot nu Eend | 22 | 25-02-2002 16:22 | |
Verhalen & Gedichten |
welkom in de kamers van mijn hart Mef | 3 | 21-10-2001 19:14 |