'maar dat zal moeizaam gaan' vind ik niet zo lekker lopen, van 'moeizaam' naar 'gaan' moet ik een beetje moeilijk doen om het excact in het metrum te laten passen, door die klankrijm.
Verder een prachtig gedicht, en leuk dat je de inspiratiebron erbij zet .
Haha! Aaah wat lief!
Ik weet nog niet of ik er iets mee ga doen...wie weet, en wie weet niet. Ik ken wel iemand die ze voor mij in kan binden, maar dan zou ik het liever bij een echte uitgever willen proberen. Ik weet niet goed hoe dat in zijn werk gaat, en bovendien is het erg veel geld. Ik wil eerst nog even groeien in mijn schrijfwerk voordat ik nu iets uit ga/wil geven - indien het ook nog kan - en dan later werk veel mooier vind en spijt heb dat ik niet even heb gewacht.
Kortom; ik zie wel waar het schip strand...!
Anno 1986 schreef op 21-09-2004 @ 13:41 : Haha! Aaah wat lief!
Ik weet nog niet of ik er iets mee ga doen...wie weet, en wie weet niet. Ik ken wel iemand die ze voor mij in kan binden, maar dan zou ik het liever bij een echte uitgever willen proberen. Ik weet niet goed hoe dat in zijn werk gaat, en bovendien is het erg veel geld. Ik wil eerst nog even groeien in mijn schrijfwerk voordat ik nu iets uit ga/wil geven - indien het ook nog kan - en dan later werk veel mooier vind en spijt heb dat ik niet even heb gewacht.
Kortom; ik zie wel waar het schip strand...!
goede instelling gewoon lekker blijven dichten, maar ik vind ze iig erg mooi
23-09-2004, 17:17
Verwijderd
Voor het mooie vind ik hem net wat te kort...aan de andere kant is ie precies lang genoeg... 'k denk dat ik hem meer te kort vind omdat ie zo mooi is en precies goed is, zeg maar...