Oud 21-09-2004, 21:35
Daigné
Daigné is offline
Iets meer dan een jaar geleden heb ik voor het eerst geblowd, toen raakte ik in een soort bad trip, het was op school in de pauze gebeurd en ik had me opgesloten in de toilet en ook nog bacardi gedronken ze moesten me eruit slepen... ik kon niks meer zeggen, en ik liep scheef en kon niemand meer aankijken... het was dus best wel niet leuk, daardoor wilde ik eigenlijk niet meer blowen enzo...ik vond het eng... ik heb nog weleens geblowd met vrienden maar dan nam ik maar een paar trekjes, zodat ik niet echt stoned werd... maar ik zou vet graag nog een keer echt stoned zijn, alleen ik durf het gewoon niet meer, ik durf gewoon niet meer in die trip te komen en waar zal ik het dan doen? op een plaats waar er niks kan gebeuren ofzo... anders gaat het misschien weer mis tips?
Oud 21-09-2004, 21:48
mind
mind is offline
neem wat diazepam erbij
Oud 21-09-2004, 22:11
Luna
Luna is offline
stoned zijn is niet echt een trip als je het mij vraagt.
Oud 21-09-2004, 22:23
Verwijderd
Gewoon in het weekend een chill rustig plekje opzoeken in een park.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 23:26
Blenderhead
Blenderhead is offline
bij iemand waarvan de ouders weg (of erbij) zijn

en verder gewoon niet doen als je er niet tegen kunt
Oud 21-09-2004, 23:34
Faery
Faery is offline
Bij de eerste keer blowen is de kans nou eenmaal wat groter dat 't verkeerd valt, zeker als je d'r ook nog eens bij drinkt. Goeie kans dat dat dus gewoon 't probleem was.
Niet combineren met alcohol dus, scheelt al een hoop.

Daarnaast is er een flink verschil tussen een jointje dat verkeerd valt en je lichaam er heftig op reageert, of je - op mentaal vlak - gewoonweg kanker voelen. Dat laatste is vrij onwaarschijnlijk, zeker als je doorgaans happyhappyjoyjoy door 't leven gaat.

Hoppa, blowen. (En niet op school, dat doe je later maar, als je d'r aan gewend bent :>)
Oud 21-09-2004, 23:48
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Faery schreef op 22-09-2004 @ 00:34 :
Bij de eerste keer blowen is de kans nou eenmaal wat groter dat 't verkeerd valt, zeker als je d'r ook nog eens bij drinkt. Goeie kans dat dat dus gewoon 't probleem was.
Niet combineren met alcohol dus, scheelt al een hoop.

Daarnaast is er een flink verschil tussen een jointje dat verkeerd valt en je lichaam er heftig op reageert, of je - op mentaal vlak - gewoonweg kanker voelen. Dat laatste is vrij onwaarschijnlijk, zeker als je doorgaans happyhappyjoyjoy door 't leven gaat.

Hoppa, blowen. (En niet op school, dat doe je later maar, als je d'r aan gewend bent :>)
juist, hooguit pas in de 3e
Oud 22-09-2004, 00:59
Outlaw
Outlaw is offline
goed eten van te voren, goed slapen van te voren, en igg niet in je eentje gaan doen.

veilige plaats kan vanalles zijn.
Oud 22-09-2004, 17:28
Counterfeit
Counterfeit is offline
trippen van blowen? k hoor t wel vaker maar k geloof er geen zak van.. bad trippen van paddo's kan wel, zelf ervaring mee
Oud 22-09-2004, 20:00
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Blink182 schreef op 22-09-2004 @ 18:28 :
trippen van blowen? k hoor t wel vaker maar k geloof er geen zak van.. bad trippen van paddo's kan wel, zelf ervaring mee
nah je kan echt wel heel ziek worden van blowen, zeker als je t nog nooit gedaan hebt.
Oud 22-09-2004, 20:09
Verwijderd
Met bad trip word ook niet meteen trippen bedoelt maar dat het slecht valt tjappies.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 20:42
Counterfeit
Counterfeit is offline
tjah noem t dan geen bad trip... k heb me wel eens wat minder gevoeld van weed maar van paddo's een bad trip krijgen is echt veel gruwelijker
Oud 22-09-2004, 20:59
mind
mind is offline
Citaat:
Blink182 schreef op 22-09-2004 @ 21:42 :
tjah noem t dan geen bad trip... k heb me wel eens wat minder gevoeld van weed maar van paddo's een bad trip krijgen is echt veel gruwelijker
tsja is voor iedereen persoonlijk, je weet niet wat zij ervaren heeft dus kan je er niet over oordelen.
Mensen verschillen weetje..
Oud 22-09-2004, 21:02
Counterfeit
Counterfeit is offline
Hetzelfde als ik met de paddo's onervaren, kan me voorstellen dat het wel impact op je kan hebben. Maar zo gruwelijk kan ik me niet voorstellen.
Oud 23-09-2004, 08:17
Faery
Faery is offline
Prima knul. Negeer het woord 'trippen' nu maar, gewoon foute woordkeuze van de allerliefste TS die hier toch niet meer komt kijken en zich nu naar de kanker blowt in een vervelende omgeving
Oud 23-09-2004, 11:30
Griller
Griller is offline
Citaat:
Luna schreef op 21-09-2004 @ 23:11 :
stoned zijn is niet echt een trip als je het mij vraagt.
niet waar
Oud 23-09-2004, 15:03
jojobro
jojobro is offline
Eerst rook je dat ding op een paar meter van je huis, dan stap je op je fiets en ga je ergens heen fietsen waar je weg niet meer weet. Dan is het trippen!
Maar je kan natuurlijk ook gewoon een dikke zak chips meenemen en bij iemand thuis gaan zitten.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 18:45
Faery
Faery is offline
Citaat:
jojobro schreef op 23-09-2004 @ 16:03 :
Eerst rook je dat ding op een paar meter van je huis, dan stap je op je fiets en ga je ergens heen fietsen waar je weg niet meer weet. Dan is het trippen!
wtf
Oud 23-09-2004, 18:54
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
jojobro schreef op 23-09-2004 @ 16:03 :
Maar je kan natuurlijk ook gewoon een dikke zak chips meenemen en bij iemand thuis gaan zitten.
Nee dan ben je de weg kwijt.

@ ts: Ga gewoon ergens op een bankie in een parkje zitten daar zit je wel veilig. En geen alcohol erbij he. Tenzij je wat meer ervaren bent. Dan kan het best leuk uitpakken .
Oud 23-09-2004, 23:28
reeko
reeko is offline
tuurlijk ga je trippen van blowen

het ligt er natuurlijk ook aan wat en hoeveel je gegeten hebt, en geslapen, en of je er ook nog andere dingen bij gebruikt, enz enz

soms kan het behoorlijk heftig worden door een jointje, soms merk je er ook maar weinig van
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:22
Counterfeit
Counterfeit is offline
op nuchtere maag heb ik zelfs nooit een 'trip' gehad sochtends vroeg, nadat ik die nacht daarvoor van de drank had gekotst en super moe was
Oud 24-09-2004, 15:30
Verwijderd
erg stoer, om dan ook nog een breezer naar binnen te duwen, op school nog wel !
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 17:07
Daigné
Daigné is offline
Thanks
Oud 24-09-2004, 17:50
coopergirl
coopergirl is offline
Buiten de wiet inhaleren en vervolgens op je eigen kamer zitten met lekkere muziek erbij! Maak het gezellig met kaarsjes, leg potlood en papier klaar... Eurrr, nu beschrijf ik mijn ritueel wel erg gedetailleerd

Wanneer je denkt dat het fout gaat, bestaat er een veel grotere kans dat het daadwerkelijk minder plezierig uitpakt dan gehoopt. Ergo; niet te veel zorgen maken over het eventueel negatief uitpakken..
Oud 24-09-2004, 18:01
Sprinkle
Sprinkle is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 24-09-2004 @ 18:50 :
Buiten de wiet inhaleren en vervolgens op je eigen kamer zitten met lekkere muziek erbij! Maak het gezellig met kaarsjes, leg potlood en papier klaar... Eurrr, nu beschrijf ik mijn ritueel wel erg gedetailleerd

Wanneer je denkt dat het fout gaat, bestaat er een veel grotere kans dat het daadwerkelijk minder plezierig uitpakt dan gehoopt. Ergo; niet te veel zorgen maken over het eventueel negatief uitpakken..
Oud 24-09-2004, 18:04
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:

Ik vind kaarsjes niet zo gezellig.
Oud 25-09-2004, 12:47
Wammus
Wammus is offline
Citaat:

Waarom potlood en papier? Mijn ritueel lijkt hier trouwens best wel op behalve dan dat ik uit mn raam hang en achter mn compu ga zitten en ik geen kaarsjes aansteek omdat die toch alleen maar omvallen .
Oud 25-09-2004, 12:52
Verwijderd
^haha het lijkt dus totaal niet
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 13:57
Wammus
Wammus is offline
Dat maakt niet uit het gaat om het principe .

[Edit] ik zet ook muziek aan dus dat is hetzelfde[/edit]
Oud 25-09-2004, 21:21
Gantboy86
Gantboy86 is offline
Citaat:
Daigné schreef op 21-09-2004 @ 22:35 :
Iets meer dan een jaar geleden heb ik voor het eerst geblowd, toen raakte ik in een soort bad trip, het was op school in de pauze gebeurd en ik had me opgesloten in de toilet en ook nog bacardi gedronken ze moesten me eruit slepen... ik kon niks meer zeggen, en ik liep scheef en kon niemand meer aankijken... het was dus best wel niet leuk, daardoor wilde ik eigenlijk niet meer blowen enzo...ik vond het eng... ik heb nog weleens geblowd met vrienden maar dan nam ik maar een paar trekjes, zodat ik niet echt stoned werd... maar ik zou vet graag nog een keer echt stoned zijn, alleen ik durf het gewoon niet meer, ik durf gewoon niet meer in die trip te komen en waar zal ik het dan doen? op een plaats waar er niks kan gebeuren ofzo... anders gaat het misschien weer mis tips?
dan moet je goede schit hale want ik blowe nu wel best wel vaak weer en ik kan het over al doen!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 11:07
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Gantboy86 schreef op 25-09-2004 @ 22:21 :
dan moet je goede schit hale want ik blowe nu wel best wel vaak weer en ik kan het over al doen!
Het maakt weinig uit wat voor wiet je haalt. Ok de allergoedkoopste is mischien niet al te best maar als jij een wietje neemt van rond de 6 a 7 euro dan maakt het weinig uit, en word je er over het algemeen wel stoned van. Waar je een beetje op moet letten is dat je niet te hard hijst en niet te snel. Verder moet je niet gaan zitten wachten tot het valt of al te bang worden dat het verkeerd valt. Het valt meestal verkeerd als je je daar de hele tijd op gaat zitten focusen. Dus gewoon ergens chill gaan zitten. Zijn je ouders nooit een avond weg? Zo ja: Die avond een of 2 vrienden bellen en in de tuin gaan zitten ofzo (heb ik leuke ervaringen aan overgehouden ). Zorgen dat je wat lekkers te drinken erbij hebt: AA, Chocomel, Fristi, Cola, dat soort dingen, en iets te eten: Chips, koekjes, of de snackbar bellen als die thuisbezorgen. Filmpje erbij of een chill muziekje en klaar
Oud 29-09-2004, 10:59
agressieve gans
agressieve gans is offline
badgaan = je geest die een nieuwe ervaring als angst beschouwt. Vaak word misselijkheid in 'bad trip' omgetoverd door je hersens als je een n00b bent.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 19:51
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
agressieve gans schreef op 29-09-2004 @ 11:59 :
badgaan = je geest die een nieuwe ervaring als angst beschouwt. Vaak word misselijkheid in 'bad trip' omgetoverd door je hersens als je een n00b bent.
Dat hoeft helemaal niet. Ik ben ook wel eens fout gegaan toen ik al een redelijk ervaren blower was. Heb 3 kwartier zitten janken. Het hangt er meer vanaf hoe je in je vel zit. Ben jij vrolijk en gaat alles een beetje goed en heb je niet teveel problemen en sjit enzo aan je hoofd, dan valt het 99% van de gevallen gewoon goed.

Heb je daarentegen allemaal sjit en elende aan je hoofd en/of je voelt je niet goed, mischien ook al wat gezopen weet ik veel wat dan ook. Dan heb je een veel grotere kans dat het verkeerd valt en je dus fout gaat.
Oud 29-09-2004, 20:09
Verwijderd
als ikhet zo hoor ben ik nog nooit bad gegaan, ben nog nooit down geworden van smoken, alleen een keer beetje ziek enzo. maar nooit echt depri, gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 10:27
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
wammus schreef op 25-09-2004 @ 13:47 :
Waarom potlood en papier? Mijn ritueel lijkt hier trouwens best wel op behalve dan dat ik uit mn raam hang en achter mn compu ga zitten en ik geen kaarsjes aansteek omdat die toch alleen maar omvallen .
Pen en papier zijn voor het geval je een creatieve ingeving krijgt Enne, mijzelf hangt eveneens rokend uit het slaapkamerraam... (Speelt ook mee of je raam een beetje gunstige ligging heeft en of je ouders op de hooget zijn van het blow-feit)
Oud 30-09-2004, 16:28
Fat_Bastard
Fat_Bastard is offline
I got caught 2 weeks ago

Zijn er meer mensen die gepakt zijn en wiens ouders het absoluut niet diggen? I´m in deep fucking trouble...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 16:40
Verwijderd
mwa kut voor je, mijn ouders doen er relaxed over
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 17:46
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Fat_Bastard schreef op 30-09-2004 @ 17:28 :
I got caught 2 weeks ago

Zijn er meer mensen die gepakt zijn en wiens ouders het absoluut niet diggen? I´m in deep fucking trouble...
Mijn ouders zijn er eveneens van op de hoogte Smartzooi en wiet/ hash vinden ze niet bezwaarlijk, mits ik 'het spreekwoordelijk in de hand houd...' Enne, about the hard stuff... Daar zijn ze beduidend minder content mee, had in het begin permissie voor eens in de drie maand (yeah right) en zodra het uit de hand liep, kreeg ik een spe*d verbod. Misschien moeten je ouders nog ff wennen aan het idee, of zijn ze van de oudere generatie, met de o-zo bekende conservatieve stempel op hun voorhoofd...? Goodluck anyway
Oud 30-09-2004, 19:08
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Fat_Bastard schreef op 30-09-2004 @ 17:28 :
I got caught 2 weeks ago

Mijn ma vind het niet zo erg mits ik het maar in de hand hou. M'n pa vind het allemaal best en kan het eigenlijk weinig schelen. Zolang ik maar niet aan hd ga want dat kan ik oprotten.

Laatst mn ritueel weer eens uitgevoerd (mijn raam ligt redelijk gunstig alleen aan de straatkant maar das eigenlijk best grappig ). Normaal laat ik m'n raam dan altijd op een kier staan zodat het een beetje doorlucht maar het regende fucking hard dus ik had m maar dichtgedaan. Komt m'n pa ineens naar boven: Jah ik vind het niet erg dat je uit je raam rookt of wat dan ook maar je liet m altijd open staan en dat mag je er van mij inhouden... Ik ruik het nu beneden zelfs... Ik zit op de 2e verdieping .
Oud 03-10-2004, 11:10
RoB!N
RoB!N is offline
Naja als je stoned wil zijn op een veilige plaats als je ouders weg zijn natuurlijk. Haal je een leuke lachfilm en hoe minder vaak je blowt hoe leuker het is. Eerste keer kreeg ik een leuke lachkick... wou dat ik dat nu wat vaker had
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 18:25
very drunk driver
very drunk driver is offline
nou blowen op een veilige plaats.

NIET OP SCHOOL DUS. dan voel je je absoluut niet relaxt en je krijgt een bad trip.

en absoluut geen alchohol gebruiken als je pas begint dan gaat het vaak fout. laat dat aan de profs over.

eigenlijk zouden ze waarschuwing op de wiet moeten zetten.
Oud 03-10-2004, 19:57
mind
mind is offline
Citaat:
very drunk driver schreef op 03-10-2004 @ 19:25 :

en dan ?
Oud 03-10-2004, 20:10
Verwijderd
staat er soms ook op, maar ja of het werkt
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 23:55
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
very drunk driver schreef op 03-10-2004 @ 19:25 :

Jah laten we op alle zakjes gaan schrijven dat wiet slecht voor je is. Dat zal echt een hoop schelen.... . NIET dus. Ze hebben toch ook op de pakjes peuken van die gigantisch grote teksten gezet. Ik ken weinig mensen die ook werkelijk minder zijn gaan roken nu het er zo groot op staat dat het slecht is, dus waarom het met wiet wel zou werken kan ik zo iig niet bedenken.
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten