Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als je zeker weet dat het niks kan worden, moet je hem (hoe moeilijk dat ook is) proberen te vergeten. En je hoeft echt niet zoveel indruk proberen te maken op hem, want als hij je leuk vindt, neemt ie je wel zoals je bent.
Ik heb iets soortgelijks gehad, hij vond me leuk, ik te verlegen, werd dus niks. Nu na zomervakantie vindt ie me niet meer leuk en ik hem dus wel. Probeer hem te vergeten, maar lukt niet echt. Ik weet dus hoe k*t t is. |
![]() |
|
![]() |
Als je zeker weet dat het niks kan worden, moet je hem (hoe moeilijk dat ook is) proberen te vergeten. En je hoeft echt niet zoveel indruk proberen te maken op hem, want als hij je leuk vindt, neemt ie je wel zoals je bent.
Ik heb iets soortgelijks gehad, hij vond me leuk, ik te verlegen, werd dus niks. Nu na zomervakantie vindt ie me niet meer leuk en ik hem dus wel. Probeer hem te vergeten, maar lukt niet echt. Ik weet dus hoe k*t t is. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het niet meer D: Girl in lovex | 4 | 08-02-2015 07:25 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet echt niet meer wat te doen :( Verwijderd | 7 | 09-05-2009 11:39 | |
Liefde & Relatie |
jongen heeft mij waarschijnlijk gebruikt, maar ben nog steeds gek op hem...:-( meisje833 | 11 | 09-06-2004 10:29 | |
Liefde & Relatie |
Praten helpt volgens mij niet meer... Verwijderd | 23 | 08-03-2004 18:38 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 | |
ARTistiek |
verhaal: Laat het niet voor niets zijn... Kupu | 17 | 03-08-2001 23:37 |