Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2002, 16:00
xxxemmyxxx
xxxemmyxxx is offline
Hebben jullie dat ook wel eens gehad??

Ik doe echt alles om te zorgen dat hij mij leuk gaat vinden.. het zit namelijk zo dat hij mij vorig jaar wel een beetje leuk vond maar omdat ik zo enorm verlegen was is het nooit wat geworden. en nu ziet hij me helemaal niet meer staan
Het erge is dat ik er echt alles voor zou doen! Een paar maanden geleden hoorde ik dat hij een meisje van school leuk vond, ik ken haar en het is een heel knap meisje. Ik begon toen heel erg te twijfelen aan mezelf, wat heeft zij dan dat ik niet heb? Zij is zo mager als de pest en daardoor dacht ik dat hij mij te dik vond ofzo, ik ging gelijk lijnen en viel bijna 5 kg af terwijl ik al niet zo veel weeg (mijn gewicht doet er niet toe eigenlijk want ik weet ook wel dat het te weinig is, maar laat ik zeggen dat ik eerst een BMI had van 17 en daarna 15,9 doordat ik extreem ging lijnen)
met lijnen ben ik gestopt hoor, dus wees maar niet bang.. maar ik doe veel te veel om er voor te zorgen dat hij mij leuk vind... ik kom eerder naar school omdat ik hem dan soms zie, als hij niet naar een schoolfeest gaat dan hoef ik ook al niet meer, als ik er een keertje niet zo uit zie omdat ik erg moe ben ofzo dan durf ik niet eens naar school.. hij MAG mij dan gewoon niet zien..

aan de andere kant denk ik ook wel eens bij mezelf.. ik WIL helemaal niks met hem want stel dat het dan uit gaat, dat kan ik gewoon niet.. dan voel ik me nog rotter dan nu en ik moet gewoon nu proberen om hem te vergeten maar dat lukt gewoon niet!

is het wel normaal dat ik van die dingen uit haal om maar een beetje indruk op hem te maken? want ik wil het zelf niet, maar doe het toch steeds weer ik hou gewoon van hem
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2002, 16:40
*Marieke*
*Marieke* is offline
Nee dat is niet echt normaal, het is meer een obsessie voor je geworden...
Oud 20-02-2002, 16:47
LiJp_WiJF
LiJp_WiJF is offline
nee wijffie, dat is het niet..
ik begrijp het heel goed, ik heb het al vaak genoeg mee gemaakt.
maar als je dit al over hebt, wat zou je dan al niet over hebben als hij met je neemt en ineens vreemdgaat (want zo zijn gozers waar wijffie's alles voor doen.) je kan beter een andere gozer zoeken moet je zien hoesnel jij hem niet meer ziet staan!!
Oud 20-02-2002, 17:28
undefined
undefined is offline
dit kan afgezaagd en dom en onmogelijk en oma-achtig( ) klinken, maar

WEES GEWOON JEZELF

als je der echt iets mee zou krijgen,je weet nooit hè
dan kan je niet eeuwig blijven toneel spelen...
dus

BE YOURSELF

Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 17:58
xxxemmyxxx
xxxemmyxxx is offline
Citaat:
LiJp_WiJF schreef:
[B]wat zou je dan al niet over hebben als hij met je neemt en ineens vreemdgaat (want zo zijn gozers waar wijffie's alles voor doen.) B]
zo is hij niet. Ik ken hem goed genoeg om dat te weten. Hij is echt heel erg lief, maar hij weet denk ik ook niet dat ik hem nog steeds leuk vind! ik durf het hem echt niet te vertellen, want ik heb nog liever dit (onzekerheid) dan dat hij me verteld dat ie niks met me wil! Vorig jaar toen wist hij dat ik hem leuk vond, ging hij altijd naar me zwaaien enzo als ie me zag.. hij wist ook wel hoe verlegen ik was, maar hij zei dat ie dat juist lief vond. Ik was zo gelukkig in die tijd, elke keer dat ie naar mij keek enzo! maar na de grote vakantie was dat over en ziet ie me niet meer staan. Ik mis het zo zoals het vroeger was!! zo erg dat ik er alles voor over heb, en dat is het probleem denk ik... ik heb TE veel voor hem over!

Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 19:44
Lollypopje
Lollypopje is offline
Als je zeker weet dat het niks kan worden, moet je hem (hoe moeilijk dat ook is) proberen te vergeten. En je hoeft echt niet zoveel indruk proberen te maken op hem, want als hij je leuk vindt, neemt ie je wel zoals je bent.

Ik heb iets soortgelijks gehad, hij vond me leuk, ik te verlegen, werd dus niks. Nu na zomervakantie vindt ie me niet meer leuk en ik hem dus wel. Probeer hem te vergeten, maar lukt niet echt. Ik weet dus hoe k*t t is.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 19:44
Lollypopje
Lollypopje is offline
Als je zeker weet dat het niks kan worden, moet je hem (hoe moeilijk dat ook is) proberen te vergeten. En je hoeft echt niet zoveel indruk proberen te maken op hem, want als hij je leuk vindt, neemt ie je wel zoals je bent.

Ik heb iets soortgelijks gehad, hij vond me leuk, ik te verlegen, werd dus niks. Nu na zomervakantie vindt ie me niet meer leuk en ik hem dus wel. Probeer hem te vergeten, maar lukt niet echt. Ik weet dus hoe k*t t is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten