Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Biedt haar een drankje aan ofzo en probeer een gesprek aan te knopen (over de muziek, iets wat aan haar opvalt, kleding of ander kapsel bijv) ![]() Niet dat ik er een ster in ben, ik ben zo verlegen dat ik amper wat durf te zeggen, maar ik denk wel altijd erover na ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hahaha! Dat was toch zeker wel het domste wat iemand kan zeggen!
![]() ![]() Er kwam een hele tijd geleden (1,5 jaar denk ik) in de disco een jongen naar me toe en hij zei: "Hai, mag ik vragen hoe je heet?" Dus ik zeg hem mijn naam.. Toen zei hij: "Je bent heel mooi, jij bent het mooiste meisje dat ik vanavond gezien heb, vandaar dat ik toch even je naam wou weten!" Dat vond ik echt ontzettend lief en dat maakt meer indruk dan zo'n andere debiele openingszin.. Hij is toen gewoon weer weggegaan, maar later kwam ik hem weer tegen! Toen hebben we staan kletsen en wat gedronken, maar verder niets.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als die jongen leuker was geweest had ik misschien wel wat met um gedaan... ![]() Maar idd, gewoon een gesprek aan knopen is het handigst ![]() |
![]() |
|
kwam dr laatst eentje op me af en die zei: heb jij nog wat te doen. Foutfoutfoutfout
ten eerste: dOh, tuurluk heb ik wat te doen, wat denk je dat ik aan het doen ben??? ten tweede: zoon openingszin is veel te makkelijk af te wijzen Later kwam er een en die vroeg of ik wat wilde drinken. Ik had niet zoon zin (wazz niet zoon leuke jongen) maar dat is al beter, want tja een drankje, dat zegt nix, zegmaar ![]()
||
Citaat:
dat betekend: daar zou ik wel mee willen neuken... iaw: een echte DON'T
|
![]() |
|
![]() |
ik heb nog maar 1 keer een echt leuke openingszin gehoord(kwam ook uit een goed-uitziende jongen, dat scheelt).
Hij jatte de rode theedoek van de barkeeper, deed m om zijn nek en kwam toen naar me toe rennen als superman (een arm voor en een achter) en zei toen met een keiondeugend hoofd 'of had je me niet geroepen'. Op dat moment was het zo'n maffe actie dat ik helemaal dubbel lag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
het is handig, om niet gelijk over sex te beginnen. Dat scheelt. En zelfs als ze sex wil, zou ze dan haar eitje bevrucht willen hebben?
![]() ![]() nou ja, zoals ik al zei: veel meisjes waarderen het niet echt, als je gelijk over sex begint. De dingen die hierboven genoemd zijn, zijn wel goed.
|
toch wel raar trouwens als je zo eens kijkt in de disco's dat er gewoon jongens zijn die zo op een meisje afstappen, hen bij de borsten grijpen, en dat het meisje dat gewoon goed keurt ook... ook al kennen zij mekaar ook helemaal niet.
ik weet niet, msischien hebben bepaalde jongens speciale zintuigen, bij wie et wel kan, en bij wie niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je nou wil laten zien dat je humor hebt, verzin zelf iets, ipv die door computernerds bedachte zinnetjes. Ik vond dat superman verhaal trouwens wel fantastisch.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
offe: "Zullen we neuken en daarna pizza gaan eten? wat? je houdt niet van pizza?"
|
![]() |
Raar he dat ze dat niet kon waarderen.
![]() Er is niets mis met standaard zinnen, zolang je het maar op een normale manier brengt. Ik word liever aangesproken met een 'normale' standaard zin dan met een orginele zin die een verkeerde indruk wekt...
|
![]() |
het eerste wat in me opkwam was: MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHA daarna dacht ik: is dit serieus en daarna trok ik de conclusie dat die klap volkomen terecht was :-P nou ben ik niet zo'n casanova, en gebruik ik al helemaal geen openingszinnen, zelfs IK zou dit nooit tegen een meisje (DURVEN) zeggen.. ![]() [Dit bericht is aangepast door @pie (04-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
![]() Een tijdje terug had iemand ook een behoorlijke blunder gemaakt door me te vragen of hij me niet ergens van kon en of ik vaker in die tent kwam... ik was nl uit bij een vriendin in Brabant terwijl ik zelf in Zuid-Holland woon!! En hij bleef maar suggesties geven waar hij me van zou kennen ( tennisclub? ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door eden6 (04-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door @pie (04-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||