Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2002, 21:15
makaken
makaken is offline
Hoi,
Helaas weet ik nooit hoe ik een gesprek moet beginnen.
Ik was gister uitgegaan en ik zag een heel leuk meisje. Dit keer dacht ik laten we maar eens voor een wat brutalere directere aanpak gaan. Ik zei toen tegen haar " hoi, wil jij je eitje gekookt of bevrucht? "
Toen gaf ze me een klap in mijn gezicht en ik kon daaruit opmaken dat ook dat geen goede zin was.
Vinden jullie dat ook? En welke openingszin kan ik dan wel gebruiken die niet afgezaagd is?

barry van dam
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2002, 21:25
AMDFreak
AMDFreak is offline
Dat is ook echt de domste manier he!

EERST GEWOON PRATEN!
Je zegt gewoon van.. vet nummer he? Dansen? zo iets... niet zo'n domme opmerking!
Oud 01-03-2002, 21:28
*mystery*
*mystery* is offline
do's:

"hoi, wil je wat van me drinken?"

ik ben de weg kwijt, kan je mij de weg naar je hart wijzen?

hoi, als je innerlijk even mooi is als je uiterlijk biedt ik je bij deze een drankje aan.

hallo, ik ben barry, als je je naam verteld krijg je wat te drinken van me.

wow! jij bent echt onwijs knap! wil je wat drinken?

(als je jezelf een beetje voor lul durft te zetten) bestel iets waar ijs in zit, gooi het op de grond voor haar en zeg: zo, nu ik het ijs heb gebroken, ik ben barry (steek je hand uit en geef haar netjes een hand) wil je wat van me drinken?

don'ts:

hier heb je 10 eurocent, kan je je moeder bellen dat je vanavond niet thuiskomt

zin in een beschuitje?

ik hou van je!!!

lekker kontje heb je daar

lekkere tieten heb je daar

hoe heb je je eitje het liefst 'smorgens?

naj, khoop dat je er wat mee kan....
greetz, *mystery*
Oud 01-03-2002, 21:39
Rhinus
Rhinus is offline
Je kan alles zeggen! [Behalve dan wat jij zie .]

't Gaat erom HOE je 't zegt!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 22:02
AJMouse
AJMouse is offline
geen openings zin gebruiken die je op internet kunt vinden, het zijn allemaal donts.
Oud 01-03-2002, 22:17
AMDFreak
AMDFreak is offline
Citaat:
AJMouse schreef:
geen openings zin gebruiken die je op internet kunt vinden, het zijn allemaal donts.
Precies.. veel te on serieus!
Oud 01-03-2002, 22:22
Bienie
Bienie is offline
Zulke openingszinnen vind ik dus echt zuigen
verzin gewoon iets spontaans, begin gewoon met praten ofzooi
Oud 01-03-2002, 23:05
boardbabe
boardbabe is offline
gewoon roepen: 'lekker ding' wil ook nog wel eens helpen
Oud 01-03-2002, 23:10
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Ik heet Ben...hoe heet ben jij??

Groetjes
Ben(die hem nooit toegepast heeft en dat hoogst waarschijnlijk ook niet van plan is
Oud 02-03-2002, 05:44
AJMouse
AJMouse is offline
Hmm, wil iemand groen licht geven om meer van die onzinnige openingszinnen te plaatsen die:

1 iedereen al kent
2 iedereen weet te vinden en
3 niet grappig zijn

Want dan gaat het een lang topic worden. Of geef -makaken- gewoon een goed advies hoe ie met een meissie moet aanknopen want ik denk dat ie dat wil weten, of begin met het posten van die onnuttige zooi. C4Yaself.
Oud 02-03-2002, 07:47
miro
miro is offline
ik gister: "Jij wou vorige week niet met mij kussen " hij: " ja maar ik was er helemaal niet vorige week" ik: " nee daarom, jij wou niet met mij kussen". Ach ja, uiteindelijk toch nog gekust maar ik ben zelf niet zon fan van openingszinnen, vooral niet van die moeilijk verzonnen zinnen doe gewoon normaal en vraag of ze wat wil drinken.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 14:03
Verwijderd
Citaat:
boardbabe schreef:
gewoon roepen: 'lekker ding' wil ook nog wel eens helpen
Ja en dan kijkt het halve café naar je om
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 14:07
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja en dan kijkt het halve café naar je om
hehe
Oud 02-03-2002, 14:07
Paulaah
Paulaah is offline
Je moet zo-ie-zo niet van die email openingszinnen gebruiken..

Gewoon laten merken dat je wel ge-interesseert bent.. "leuke muziek" dat soort dingen, werken het best..
bij mij tenmisnte
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 14:12
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
AMDFreak schreef:
Je zegt gewoon van.. vet nummer he? Dansen?
Idd, ik raak meestal gewoon zomaar met mensen in gesprek. De beste manier.

"Duurt dat lang he, wat bestellen hier"
"Wat staat die muziek hard"

Nja, je hebt ook zo van die sneaky methodes:

Jas over barkruk hangen van persoontje dat naar de wc is, en dan later: "Je zit op mijn jas.. mag ik er even bij?"

*aan rug zitten* "Er zat een pluisje op je trui"

Drankje omstoten, rood worden, sorry zeggen, nederig doen, nieuw drankje bestellen, erbij gaan zitten, gesprek beginnen

Of gewoon: "hee, jij bent leuk.. heb je zin om te dansen/poolen/etc?".. kan heel effectief zijn

Lang aankijken, en langzaam zeggen: "wat heb jij nou boven je oog zitten?" Krijg je een onzekere blik terug, "zal ik het ff weghalen?" krijg je een glimlach, "het wil er niet af"

Cat
Oud 02-03-2002, 14:16
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
makaken schreef:
Ik zei toen tegen haar " hoi, wil jij je eitje gekookt of bevrucht? "
Euhm, volgens mij moeten ze je een hersenspoeling geven ofzo... de tering! Zoiets zeg je toch niet?

Biedt haar een drankje aan ofzo en probeer een gesprek aan te knopen (over de muziek, iets wat aan haar opvalt, kleding of ander kapsel bijv)

Niet dat ik er een ster in ben, ik ben zo verlegen dat ik amper wat durf te zeggen, maar ik denk wel altijd erover na
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 14:18
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Of gewoon: "hee, jij bent leuk.. heb je zin om te dansen/poolen/etc?".. kan heel effectief zijn
Kijk, dat is een directe aanpak
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 14:58
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Nu weet ik het zeker!

Het scholieren-Forum is DE PLEK om echt goed te lachen
Oud 02-03-2002, 14:59
highlight
highlight is offline
Oud 02-03-2002, 16:01
Piccola
Piccola is offline
Hahaha! Dat was toch zeker wel het domste wat iemand kan zeggen! Okeej, dat ze je een klap verkoopt gaat wel wat ver, maar ik zou zekers weglopen!

Er kwam een hele tijd geleden (1,5 jaar denk ik) in de disco een jongen naar me toe en hij zei: "Hai, mag ik vragen hoe je heet?" Dus ik zeg hem mijn naam.. Toen zei hij: "Je bent heel mooi, jij bent het mooiste meisje dat ik vanavond gezien heb, vandaar dat ik toch even je naam wou weten!" Dat vond ik echt ontzettend lief en dat maakt meer indruk dan zo'n andere debiele openingszin.. Hij is toen gewoon weer weggegaan, maar later kwam ik hem weer tegen! Toen hebben we staan kletsen en wat gedronken, maar verder niets..
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 16:12
Verwijderd
Citaat:
makaken schreef:
Hoi,
Ik was gister uitgegaan en ik zag een heel leuk meisje. Dit keer dacht ik laten we maar eens voor een wat brutalere directere aanpak gaan. Ik zei toen tegen haar " hoi, wil jij je eitje gekookt of bevrucht? "
Toen gaf ze me een klap in mijn gezicht en ik kon daaruit opmaken dat ook dat geen goede zin was.
Vinden jullie dat ook? En welke openingszin kan ik dan wel gebruiken die niet afgezaagd is?

barry van dam
Hahahahaha, nou, ik zou wel erg moeten lachen om zo'n openingszin. Heb ooit een andere naar mijn hoofd gehad - "Geloof je in liefde op het eerste gezicht?" "Nee." "Nou, dan kom ik zo wel weer terug."
Als die jongen leuker was geweest had ik misschien wel wat met um gedaan... Ookal istie niet origineel, hij is wel grappig en als het meisje humor heeft, zal ze hem niet slaan maar erom lachen. Dus als je het een beetje grappig over laat komen, moet het nog wel werken soms..

Maar idd, gewoon een gesprek aan knopen is het handigst Of eerst voor oogcontact zoeken, dan is het logisch dat je op haar afstapt. Als ik een drankje aangeboden krijg, kom je meestal ook wel in gesprek.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 16:15
boardbabe
boardbabe is offline
kwam dr laatst eentje op me af en die zei: heb jij nog wat te doen. Foutfoutfoutfout

ten eerste:
dOh, tuurluk heb ik wat te doen, wat denk je dat ik aan het doen ben???
ten tweede:
zoon openingszin is veel te makkelijk af te wijzen

Later kwam er een en die vroeg of ik wat wilde drinken. Ik had niet zoon zin (wazz niet zoon leuke jongen) maar dat is al beter, want tja een drankje, dat zegt nix, zegmaar
Oud 02-03-2002, 16:45
Verwijderd
Al die openingszinnen zijn standaard... die "truucjes" van DarkCat werken wel denk ik...

Maar die openingszinnen zijn lomp kijk als dat meisje je nog een beetje leuk zou vinden dan heb je nog een kans...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 16:48
Günther
Günther is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
don'ts:

zin in een beschuitje?
tjo he, deze is echt wel een DO en geen DON`T. kunnen ze altijd wel om lachen BINGO
Oud 02-03-2002, 17:05
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
black angel schreef:
tjo he, deze is echt wel een DO en geen DON`T. kunnen ze altijd wel om lachen BINGO

beschuitje= iets wat je 's morgens te eten krijgt. ken je de uitdrukking: daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten'' gehoord?
dat betekend: daar zou ik wel mee willen neuken...

iaw: een echte DON'T
Oud 02-03-2002, 17:07
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik heb nog maar 1 keer een echt leuke openingszin gehoord(kwam ook uit een goed-uitziende jongen, dat scheelt).

Hij jatte de rode theedoek van de barkeeper, deed m om zijn nek en kwam toen naar me toe rennen als superman (een arm voor en een achter) en zei toen met een keiondeugend hoofd 'of had je me niet geroepen'.
Op dat moment was het zo'n maffe actie dat ik helemaal dubbel lag.
Oud 03-03-2002, 11:28
Pholon
Pholon is offline
Er zijn hier gewoon 25 apen die serieus reageren op een topic van Makaken!
MUHAHAHA
Oud 03-03-2002, 11:45
Verwijderd
Citaat:
makaken schreef:
hmmm... verbaast het je nou echt zo dat je dáárvoor een knal voor je harses krijgt?
zeg nou zelf, hier spreekt toch weinig respect uit?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 11:46
AMDFreak
AMDFreak is offline
Citaat:
Pholon schreef:
Er zijn hier gewoon 25 apen die serieus reageren op een topic van Makaken!
MUHAHAHA
dat jij nou onserieus bent.. sjah

Oud 03-03-2002, 13:04
Verwijderd
Citaat:
makaken schreef:
Ik zei toen tegen haar " hoi, wil jij je eitje gekookt of bevrucht? "
Nou ik zou ontzettend moeten lachen als iemand dat tegen me zou zeggen. Ik bedoel: het is zo te horen een geintje, en dan weet je dat die persoon humor heeft (oke, zo'n standaardzin betuigd nou niet bepaald van bergen humor, maar goed) en dus als ik om 'm moet lachen, heb ik vast ook wel zin in een verder gesprekje of dansje haha.

Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 14:40
snoopy
snoopy is offline
het is handig, om niet gelijk over sex te beginnen. Dat scheelt. En zelfs als ze sex wil, zou ze dan haar eitje bevrucht willen hebben?
nou ja, zoals ik al zei: veel meisjes waarderen het niet echt, als je gelijk over sex begint. De dingen die hierboven genoemd zijn, zijn wel goed.
Oud 03-03-2002, 15:13
moenbase
moenbase is offline
toch wel raar trouwens als je zo eens kijkt in de disco's dat er gewoon jongens zijn die zo op een meisje afstappen, hen bij de borsten grijpen, en dat het meisje dat gewoon goed keurt ook... ook al kennen zij mekaar ook helemaal niet.
ik weet niet, msischien hebben bepaalde jongens speciale zintuigen, bij wie et wel kan, en bij wie niet.
Oud 03-03-2002, 16:15
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
toch wel raar trouwens als je zo eens kijkt in de disco's dat er gewoon jongens zijn die zo op een meisje afstappen, hen bij de borsten grijpen, en dat het meisje dat gewoon goed keurt ook... ook al kennen zij mekaar ook helemaal niet.
Dan moet je ook even niet kijken naar wat voor ontzettende paupersletjes dat meestal zijn..
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 17:56
bracelance
bracelance is offline
hey, zit jij bij mij op de opleiding. Ik word later opticien, mag ik even in je ogen kijken, want ze zijn zo mooi.
Oud 03-03-2002, 18:11
feline
feline is offline
Citaat:
moenbase schreef:
ik weet niet, msischien hebben bepaalde jongens speciale zintuigen, bij wie et wel kan, en bij wie niet.
Dat stel ik nooit zo op prijs, de laatste die dat flikte bij me, kreeg een lel voor z'n bek.

Als je nou wil laten zien dat je humor hebt, verzin zelf iets, ipv die door computernerds bedachte zinnetjes.

Ik vond dat superman verhaal trouwens wel fantastisch.
Oud 03-03-2002, 19:20
vanilla
vanilla is offline
Citaat:
makaken schreef:
Hoi,

barry van dam
wjahjahaha ja hoor jij bent echt zielig zeg tss ik had al is eerder dingen gelezen van je nouja goed wat je wel kunt zeggen nou niks nee niks noppes houd maar lekker je MOND!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 23:26
drooogklooot
drooogklooot is offline
Nice shoes.......

Wanna fuck???
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 23:41
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
AMDFreak schreef:
dat jij nou onserieus bent.. sjah

Umm...'Barry van Dam' zegt jou niets? jongen, wereldvreemd ben je!

*lid is van BarryvanDamFanClub*
Oud 04-03-2002, 00:14
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
drooogklooot schreef:
Nice shoes.......

Wanna fuck???
mjah
offe: "Zullen we neuken en daarna pizza gaan eten? wat? je houdt niet van pizza?"
Oud 04-03-2002, 10:34
eden6
eden6 is offline
Raar he dat ze dat niet kon waarderen.

Er is niets mis met standaard zinnen, zolang je het maar op een normale manier brengt. Ik word liever aangesproken met een 'normale' standaard zin dan met een orginele zin die een verkeerde indruk wekt...

Oud 04-03-2002, 10:52
@pie
@pie is offline
het eerste wat in me opkwam was: MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHA

daarna dacht ik: is dit serieus

en daarna trok ik de conclusie dat die klap
volkomen terecht was :-P

nou ben ik niet zo'n casanova, en gebruik ik al helemaal geen openingszinnen, zelfs IK
zou dit nooit tegen een meisje (DURVEN) zeggen..

[Dit bericht is aangepast door @pie (04-03-2002).]
Oud 04-03-2002, 10:53
eden6
eden6 is offline
Citaat:
moenbase schreef:
*heeft het nooit gezien en kan zich niet voorstellen dat er iemand is die dat accepteerd*

Een tijdje terug had iemand ook een behoorlijke blunder gemaakt door me te vragen of hij me niet ergens van kon en of ik vaker in die tent kwam... ik was nl uit bij een vriendin in Brabant terwijl ik zelf in Zuid-Holland woon!! En hij bleef maar suggesties geven waar hij me van zou kennen ( tennisclub? ). Wat een domme actie.

[Dit bericht is aangepast door eden6 (04-03-2002).]
Oud 04-03-2002, 10:56
@pie
@pie is offline
Citaat:
eden6 schreef:
Een tijdje terug had iemand ook een behoorlijke blunder gemaakt door me te vragen of hij me niet ergens van kon en of ik vaker in die tent kwam... ik was nl uit bij een vriendin in Brabant terwijl ik zelf in Zuid-Holland woon!! En hij bleef maar suggesties geven waar hij me van zou kennen ( tennisclub? ). Wat een domme actie.
mja vind ik ook altijd zo flauw, zie je ze aan voor die leuke klasgenote van vroeger, blijken ze iemand anders te zijn das vervelend, want dat heb ik best vaak.. en niet expres of door alcohol.. zal wel weer een steek loszitten in me kop

[Dit bericht is aangepast door @pie (04-03-2002).]
Oud 04-03-2002, 11:04
eden6
eden6 is offline
Citaat:
@pie schreef:
mja vind ik ook altijd zo flauw, zie je ze aan voor die leuke klasgenote van vroeger, blijken ze iemand anders te zijn
Dat was bij hem duidelijk niet het geval want hij bleef maar doorvragen waar ie me van zou kunnen kennen en het was ook de manier waarop ie het vroeg (te zelfverzekerd, ongeloofwaardig, etc. ).
Oud 04-03-2002, 17:26
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
do's:

"hoi, wil je wat van me drinken?"

geen problemen mee

ik ben de weg kwijt, kan je mij de weg naar je hart wijzen?

dan draai ik me spontaan om, en loop weg, da vind ik namelijk echt zum kotsen

hoi, als je innerlijk even mooi is als je uiterlijk biedt ik je bij deze een drankje aan.

Dan zeg ik: heb ik toch es ff pech

hallo, ik ben barry, als je je naam verteld krijg je wat te drinken van me.

ja klinkt tenminste nie als een openingszin

wow! jij bent echt onwijs knap! wil je wat drinken?

ja en ik geloof je ook meteen :roleyes:

(als je jezelf een beetje voor lul durft te zetten) bestel iets waar ijs in zit, gooi het op de grond voor haar en zeg: zo, nu ik het ijs heb gebroken, ik ben barry (steek je hand uit en geef haar netjes een hand) wil je wat van me drinken?

FOUT

don'ts:

hier heb je 10 eurocent, kan je je moeder bellen dat je vanavond niet thuiskomt

idd een echte don't

zin in een beschuitje?

ik denk da ik da ff flink moet lachen

ik hou van je!!!

dank u

lekker kontje heb je daar

ja en niet voor jou

lekkere tieten heb je daar

same

hoe heb je je eitje het liefst 'smorgens?

en deze vink dus echt wel gaaf, kweet nie waarom maar ik denk da ik echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard zou moeten lachen

naj, khoop dat je er wat mee kan....
greetz, *mystery*
Oud 04-03-2002, 18:28
marlies
marlies is offline
Citaat:
makaken schreef:
Hoi,

barry van dam
Heb je dit echt gedaan? Dit kan ik gewoon niet geloven....

Oud 04-03-2002, 20:17
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
AMDFreak schreef:

EERST GEWOON PRATEN!
Je zegt gewoon van.. vet nummer he? Dansen? zo iets... niet zo'n domme opmerking!
hahahahahhaha hij neemt 't serieus ook nog hahahaha achja domme mense zijn der ook
Oud 04-03-2002, 20:18
Verwijderd
oohhh god.....neeeeej jij weer....
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 20:19
AMDFreak
AMDFreak is offline
Citaat:
SuperS schreef:
Citaat:
AMDFreak schreef:

EERST GEWOON PRATEN!
hahahahahhaha hij neemt 't serieus ook nog hahahaha achja domme mense zijn der ook

Zoals jij
Oud 04-03-2002, 20:21
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
AMDFreak schreef:

Zoals jij
ik kan mijn lol wel op hier
ik begin bij lichaam en gezondheid een topic over 't iq van bepaalde lieden op deze forums

Reageren

Regels voor berichten