Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is niet altijd 100% nodig om de gedachte te laten overkomen..Je kan het op verschillende manieren intereteren, dus dat hang ook volledig af van diegene die het leest.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik vind het toch iets van de dingen die het belangrijkst zijn bij het schrijven en dan vind ik dit eigenlijk wel een fijn compli. ![]()
||
Citaat:
Ik vind je einde prachtig...en dit: ~ Ik dans niet meer Mijn voeten zijn gebroken net als mijn hart [/QUOTE] Maar dan krijgen we dit erachter: In een zee van tranen gedoken Nam mijn laatste waterballet z'n start [/QUOTE] Iets wat weer net te geforceerd overkomt, terwijl je in het eind juist niet probeert te dichten, maar meer je gevoelens zijn gang laat gaan....het laatste komt spontaner over dan het eerste zeg maar... Maar verder vind ik het dus een bijna perfect gedicht...erg geveolig en erg mooi...
||
Citaat:
Het was een "zwak" moment als je het zo kan noemen.Het schrijven van een gedicht was niet eens de bedoeling. Dusondanks dat ben ik blij dat het toch zo goed gelukt is..Iig bedankt voor je reactie. En ik sta achter je mening ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Gedicht] Dansen op Papier BrightBlue | 2 | 22-12-2014 16:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Dansen op Papier Lalala1111 | 1 | 07-11-2004 20:48 | |