Advertentie | |
|
![]() |
|
lompe l*l
![]() k ben de beroerste niet dus alsjeblieft: http://www.fluffles.net/computers/hardware/overclocking Laatst gewijzigd op 29-10-2004 om 11:23. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wawhahahahahwhaha.,!!!! LOL LOL LOL! Je kan zeker overlocken makkelijk, de seprons gaan hard. Denk dat ik me er eentje ga halen op de HCC als ze niet te duur zijn ,in combinatie met een cheap ass mobo. Het lukt zeker wel, en snelheid winst krijg je zeker. Bijna alle bordjes hebben pci/agp lock/ voltage verhogen per stapje, mhz verhogen per stapje. Omdat iets een budget versie van iets is kan je het zeker beter laten presteren hoor. Denk maar eens aan de 2500 Xptjes, dat zijn ook de budget van 3200 + maar ze gaan evenhard of hoger. En dan voor 50 euro minder!. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ook is geheugen voltage vaak niet erg hoog te krijgen en wil de fsb niet zo heel hoog als op sommige nforce 2 mobo's (zoals de DFI Infinity).
||
Citaat:
![]() betaal je ook voor. ![]()
||
Citaat:
En waarom reageer ik hier nou ook weer op ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Budget en Value moet je eens gescheiden gaan houden. Value is een erg lage prijs waar je veel uit kunt halen, zoals ASrock en Duron. Sempron is al veel duurder dus al een stuk minder value dan een Duron 1.6GHz voor 39 euro. ![]()
||
Citaat:
Ze hebben namelijk allemaal al geloof ik een FSb van 333 en is het makkelijker om hem op 400 te zetten + als je pc/3200 geheugen hebt, krijg je een dikke performance boost omdat geheugen sychroom loopt met fsb.
||
Citaat:
En kan je een duron van 133 mhz naar 200 pushen? Nice. Dat is wel een dikke overlock dan. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|