![]() |
|
Verwijderd
|
hey mensen.
ik wil graag weer wat raad van jullie. Na dit topic ben ik nog 1 weekend bij mn vriend geweest voor ik naar turkije ging (waar ik nu zit). Dat weekend was best aardig niet echt speciaal owso. maar nu hadden we afgesproken om 10 minuten geleden te gaan msnen zodat we elkeer in 2 weken toch nog even spraken en hij laat me gewoon stikken!! Gewoon gelijk dumpen naar turkije of niet.. hij zei wel van te voren dat hij het mss kon vergeten maar las je liefje online is 1 keer in 2 weken vergeet je dat toch nie? xx suus |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() maarja, daarom zeg ik ook: vertel eens wat je voelt, wat je denkt.. open zijn... confronteer hem eens met de dingen zoals ze zijn! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk hoop ik dat hij jou dumpt. Want om al te overwegen om hem te dumpen als hij 1x iets vergeet zonder enig begrip op te brengen, hoeveel kun je dan om een jongen geven ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-10-2004 om 21:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat je nu gewoon beter lekker van je vakantie kunt genieten en misschien eens goed met hem praten als je terug bent, want op deze manier krijg je gezeik over en weer en vat iedereen het anders op dan het bedoeld is en blabla.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En over dat ik t niet moet slikken..k heb dit al zoveel geslikt dat ik t nu niet meer slik. Het gaat mij niet zozeer om de fouten die hij maakt (heeft gemaakt) maar hoe hij erop reageert en dat doet hij dus totaal niet ok. suus |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() "Als dit de eerste of de tweede keer zou zijn dattie zoiets flikte ok dan ist zand erover " ehmm tjah dit klinkt ook weer lullig.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jah ok dat niet maar toch zij moet ook niet zow paniekerig te reageren... |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
leidinggevende verliefd op mij? tender kiss | 8 | 06-10-2010 21:52 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #73 Rob | 493 | 09-11-2007 11:43 | |
Psychologie |
'k Weet niet meer wat ik met mezelf moet beginnnen. phensicske | 35 | 19-11-2004 19:32 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 | |
Psychologie |
Waarom doe ik dit metzelf aan!? Missy_shy | 3 | 28-06-2002 18:05 |