Oud 30-10-2004, 10:15
Verwijderd
hey mensen.

ik wil graag weer wat raad van jullie. Na dit topic ben ik nog 1 weekend bij mn vriend geweest voor ik naar turkije ging (waar ik nu zit). Dat weekend was best aardig niet echt speciaal owso. maar nu hadden we afgesproken om 10 minuten geleden te gaan msnen zodat we elkeer in 2 weken toch nog even spraken en hij laat me gewoon stikken!! Gewoon gelijk dumpen naar turkije of niet.. hij zei wel van te voren dat hij het mss kon vergeten maar las je liefje online is 1 keer in 2 weken vergeet je dat toch nie?

xx suus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2004, 10:27
Verwijderd
Misschien hem er eens mee confronteren? Met wat je voelt ook etc.. Maarja, alles is nu lastig omdat je in turkije zit
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 10:32
Verwijderd
heb je tijdverschil meegerekend?

en t is maar 10 minuten
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 10:55
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
da's zeker lullig ja ik zou hem wel erop wijs maken dat je dit heel luyllig vond.
Oud 30-10-2004, 11:07
The0
The0 is offline
Ook al bedacht dat er een mogelijkheid is dat zijn internet het niet deed? Computer stuk? Het HOEFT geen vergeten (moedwillig dan wel perongeluk) te zijn..
Oud 30-10-2004, 11:10
ilse
ilse is offline
misschien is er wel wat mis daar?
als dat net zo is vind ik het behoorlijk stom van hem, zou hem er zeker mee confronteren!
Oud 30-10-2004, 11:15
Verwijderd
Aanstelster! Misschien was:

- zijn PC bezet
- de PC gecrasht
- MSN niet beschikbaar
- zijn internetprovider moeilijk aan het doen
- er iets heel belangrijks tussen gekomen
- et cetera.

Maar maak jij het maar lekker uit om zoiets hoor! Lekker rondsletten in Turkije bij de BoYyyZzZzzz
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 11:24
Verwijderd
Citaat:
The0 schreef op 30-10-2004 @ 12:07 :
Ook al bedacht dat er een mogelijkheid is dat zijn internet het niet deed? Computer stuk? Het HOEFT geen vergeten (moedwillig dan wel perongeluk) te zijn..
heb jij t vorige topic gelezen? de mogelijkheden die jij noemt zijn er altijd ja..
maarja, daarom zeg ik ook: vertel eens wat je voelt, wat je denkt.. open zijn...
confronteer hem eens met de dingen zoals ze zijn!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 11:37
Fade of Light
Fade of Light is offline
Mail dan, dan heb je dat probleem niet, dat je tegelijk online moet zijn en *zie problemen Nare man*
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 11:44
Multilot
Multilot is offline
Waarom bel je niet gewoon?

Msn werkt sowiso nooit als je iets belangrijks kwijt wilt.
Oud 30-10-2004, 12:21
*amalia*
*amalia* is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 30-10-2004 @ 12:37 :
Mail dan, dan heb je dat probleem niet, dat je tegelijk online moet zijn en *zie problemen Nare man*
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 12:28
Kadaver
Kadaver is offline
Als jij mijn vriendin zou zijn dan had ik het gelijk uitgemaakt...paniekerig gedrag om niks....vre-se-lijk.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Kadaver schreef op 30-10-2004 @ 13:28 :
Als jij mijn vriendin zou zijn dan had ik het gelijk uitgemaakt...paniekerig gedrag om niks....vre-se-lijk.
vind dit een beetje overtrokken.. en niet realistisch...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 12:58
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-10-2004 @ 12:15 :
Aanstelster! Misschien was:

- zijn PC bezet
- de PC gecrasht
- MSN niet beschikbaar
- zijn internetprovider moeilijk aan het doen
- er iets heel belangrijks tussen gekomen
- et cetera.

Maar maak jij het maar lekker uit om zoiets hoor! Lekker rondsletten in Turkije bij de BoYyyZzZzzz
Daarnaast ben je op vakantie in een heel ander ritme en heb je gewoon geen tijd om je vriendin te missen... Voor jou is het anders, omdat jij thuis zit te wachten tot hij terug is...

Eigenlijk hoop ik dat hij jou dumpt. Want om al te overwegen om hem te dumpen als hij 1x iets vergeet zonder enig begrip op te brengen, hoeveel kun je dan om een jongen geven ...
Oud 30-10-2004, 14:00
Fallon
Fallon is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-10-2004 @ 13:58 :
Daarnaast ben je op vakantie in een heel ander ritme en heb je gewoon geen tijd om je vriendin te missen... Voor jou is het anders, omdat jij thuis zit te wachten tot hij terug is...

Eigenlijk hoop ik dat hij jou dumpt. Want om al te overwegen om hem te dumpen als hij 1x iets vergeet zonder enig begrip op te brengen, hoeveel kun je dan om een jongen geven ...
Eh zij zit in Turkije niet hij
Oud 30-10-2004, 14:56
groovy
groovy is offline
Gelijk dumpen is beetje overdreven, maar ik snap opzich wel goed dat je je gewoon echt rot voelt, als hij niet online komt, ik denk dat meiden dan sneller denken van:

'zie je nou wel, hij geeft niet om me' enz..

Maar probeer te genieten van je vakantie, mail hem desnoods dat je online was die dag op die tijd, en dat je toch wel ff verdrietig was van het feit dat hij er niet was, of er iets aan de hand was op dat moment..

Vertel je hoe het nu is afgelopen? Heel veel succes in ieder geval, niet meteen over de rooie gaan, maar zeker even laten weten dat je het toch wel rot vond
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 18:13
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Fallon schreef op 30-10-2004 @ 15:00 :
Eh zij zit in Turkije niet hij
... dan is ze gewoon te afhankelijk en moet ze gewoon vernieten van haar vakantie... en hij heeft het vast druk met zijn eigen leventje, school, werk wat dan ook
Oud 30-10-2004, 18:17
Cookie
Cookie is offline
vriendin van me vergat ook altijd online te komen als ze dat afgesproken had met haar vriend.....ze is gewoon blond kzou me niet al te druk maken als ik jou was....maar ik zou me ook rot voelen...
Oud 30-10-2004, 19:00
filia dei
filia dei is offline
Als ik jouw was zou ik me nergens druk om maken... Ik zou in de eerste plaats al geen msn-afspraak maken. Maar dan nog... ik ben daar leuk bezig, hij is hier druk bezig en als ik 'm wat wil vertellen mail ik wel hoor.

En zoals eerder gezegt er kan zo veel misgegaan zijn... niet echt iets om in paniek te raken en het uit te maken. Stuur 'm gewoon een kaartje... kusjes uit turkije en tot over 4 weken (of 6 maanden... of hoelang je nog wegblijft)
Oud 30-10-2004, 21:16
Verwijderd
hey mesnen mss begrijpen jullie het verkeerd maar k zal nog wat extra uitleg geven.. hij heeft een iegen goed lopende comp niemand die daar ooit aanzit. Daarnaast heb ik rekening gehouden met het tijsverschil van een uur ook geen probleem dus.. ik had hem vanmiddag een mailo gestuurd waarin ik zei dat het leuk was dattie online was en dat ik hem ook miste. Waarop ik dit mailtje terug kreeg:

dank je! nu voel ik me ook weer toppie! ik was niet online omdat ik me verslapen had! ik heb hier geen wekker en ik ging er van uit dat ik wel voor 11 wakker zou worden, maar dat werd dus 10 voor 1! ik voel me dr erg kut over want ik mis jou ook fucking erg, maar dan stuur je me een mailtje als dit.. bedankt hoor!!

hij geeft mij dus de schuld van zijn kut gevoel omdat ik hem met zoiets confronteer. Als dit de eerste of de tweede keer zou zijn dattie zoiets flikte ok dan ist zand erover maar dit is al de zoveelste keer. Hij wil gewoon niet voor mij 1.5 uur in de bus zitten om 1.5 dag naar me toe te komen omdattie het de tijd nie waard vind.. zulke dingen.

Daarom reageer ik best fel op dit omdat hij totaal niet aan mij denkt..

maja
thnx voor de reacties!!

ps: sorry voor de typfouten maar dit toetsenbord is niet al te fijn

Laatst gewijzigd op 30-10-2004 om 21:18.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 30-10-2004 @ 19:13 :
... dan is ze gewoon te afhankelijk en moet ze gewoon vernieten van haar vakantie... en hij heeft het vast druk met zijn eigen leventje, school, werk wat dan ook
ik wilde geen contact tijdens mn vakantie z<odat hij lekke rmet zn vrienden kon uitgaan zonder zich om mij te bekommeren.( hij beschuldigd mij er nl regelmatig van hem van zn vrienden weg te houden terwijl dat totaal nie zo is). en dan wil hij me opeens in turkije gaan bellen terwijl hij me nooit belt zelfs nie met belangrijke sollicitaties. maar mij kost het handen vol geld om ff met mn beltegoedje tot nl te betalen dus stelde ik voor om dan te gaan msnen

Laatst gewijzigd op 30-10-2004 om 21:35.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 21:34
jojobro
jojobro is offline
hebben ze het tijdverschil misschien niet doorgehad
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Get Psycho schreef op 30-10-2004 @ 22:16 :
hey mesnen mss begrijpen jullie het verkeerd maar k zal nog wat extra uitleg geven.. hij heeft een iegen goed lopende comp niemand die daar ooit aanzit. Daarnaast heb ik rekening gehouden met het tijsverschil van een uur ook geen probleem dus.. ik had hem vanmiddag een mailo gestuurd waarin ik zei dat het leuk was dattie online was en dat ik hem ook miste. Waarop ik dit mailtje terug kreeg:

dank je! nu voel ik me ook weer toppie! ik was niet online omdat ik me verslapen had! ik heb hier geen wekker en ik ging er van uit dat ik wel voor 11 wakker zou worden, maar dat werd dus 10 voor 1! ik voel me dr erg kut over want ik mis jou ook fucking erg, maar dan stuur je me een mailtje als dit.. bedankt hoor!!

hij geeft mij dus de schuld van zijn kut gevoel omdat ik hem met zoiets confronteer. Als dit de eerste of de tweede keer zou zijn dattie zoiets flikte ok dan ist zand erover maar dit is al de zoveelste keer. Hij wil gewoon niet voor mij 1.5 uur in de bus zitten om 1.5 dag naar me toe te komen omdattie het de tijd nie waard vind.. zulke dingen.

maja
thnx voor de reacties!!

Ik herken het reageren heen en weer. Daarom zei ik ook: het is heel moeilijk omdat je nu in Turkije zit. Waarom reageer je nu op deze manier? Heb je dat al eerder gedaan? Dit soort dingen kunnen het beste besproken worden als je bij elkaar bent. Ja, ik snap hoe jij reageert, maar ik snap (en herken t van mn ex) ook hoe hij reageert. Ook herken ik dat hij de schuld weer bij jou legt, maar jij moet daarvoor oppassen en niet alles als zoete koek slikken en t dan maar laten voor wat t is..
Ik denk dat je nu gewoon beter lekker van je vakantie kunt genieten en misschien eens goed met hem praten als je terug bent, want op deze manier krijg je gezeik over en weer en vat iedereen het anders op dan het bedoeld is en blabla..
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 06:09
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-10-2004 @ 22:48 :
Ik herken het reageren heen en weer. Daarom zei ik ook: het is heel moeilijk omdat je nu in Turkije zit. Waarom reageer je nu op deze manier? Heb je dat al eerder gedaan? Dit soort dingen kunnen het beste besproken worden als je bij elkaar bent. Ja, ik snap hoe jij reageert, maar ik snap (en herken t van mn ex) ook hoe hij reageert. Ook herken ik dat hij de schuld weer bij jou legt, maar jij moet daarvoor oppassen en niet alles als zoete koek slikken en t dan maar laten voor wat t is..
Ik denk dat je nu gewoon beter lekker van je vakantie kunt genieten en misschien eens goed met hem praten als je terug bent, want op deze manier krijg je gezeik over en weer en vat iedereen het anders op dan het bedoeld is en blabla..
thnx voor je advies het is idd zo als jij zegt. Ik heb hem duidelijk in n mail gezegd mij niet de badguy te maken en dat ik wel boos ben maar niet mn vakantie erdoor laat vergallen en dat we er thuis over gaan praten. Daarop kreeg ik n mail terug dat ik n tering wijf ben en egoistisch en dat we niet gaan praten want hij hoeft me niet meer blabla. En dat hij zich probeerde te verontschuldigen (oftewel de schuld bij mij leggen k heb namelijk geen woord van sorry gelezen) en dat ik alleen maar zeik.

En over dat ik t niet moet slikken..k heb dit al zoveel geslikt dat ik t nu niet meer slik. Het gaat mij niet zozeer om de fouten die hij maakt (heeft gemaakt) maar hoe hij erop reageert en dat doet hij dus totaal niet ok.

suus
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 06:50
Verwijderd
Wat moeilijk. Ook hoe hij reageert. Ik kan ook wel zeggen dat je er niet aan moet denken tijdens je vakantie en gewoon lekker moet genieten, maar dat lukt vast niet. Probeer het toch zo goed mogelijk. Schrijf misschien één en ander op wat je voelt en denkt. Ik heb de ervaring met mn ex dat ik heel veel slikte van hem en hij kon alles zeggen en dan thuis drong t pas goed tot me door en werd ik wel boos. Op hem en op mezelf, want hoe durfde hij! En hoe kon ik dat zo laten! Daarom zou t handig voor mij zijn geweest als ik één en ander op papier had gezet, zodat ik me niet door hem van de wijs kon laten maken. (en dan niet gaan twijfelen aan wat je hebt opgeschreven hoor..)
Succes en sterkte
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2004, 20:20
Verwijderd
hey!!

hij heeft dus nog een mail terug gestuurd dat hij bereid is te praten maar legt wel even uit dat ik ngo steeds alle schuld heb.. k heb em duidelijk gemaakt dat we al te vaak dr over hebben gepraat en dr nix nieuws uit zqal komen. plus dat ik bang ben me weer te laten overhalen..en dat wil ik dus zeker niet.

Ik heb em duidleijk uitgelegd dat ik er geen energie meer voor heb en zeker niet als ik volgende week in t leger moet beginnen. wat mij betreft ist dus voorbij.

maar zowieso iedereen bedankt voor zn reacties (met uitzondering van nare man)

suus
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 20:20
Verwijderd
oja en over dat opschrijven.. ik houd zeer gedetailleerd een dagboek bij dus dat zit wel ok!! jmaar toch tx voor de tip!!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 21:31
Cookie
Cookie is offline
jammer dat het zo gelopen is.
Oud 01-11-2004, 07:39
Verwijderd
en heb je dat face to face tegen hem gezegd of via de mail?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 19:52
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik wilde net zeggen: als mijn vriend mij een teringwijf zou noemen, zou het direct uit zijn! Dat doe je toch niet.... Maar je vond zelf ook al dat het zo niet meer verder kon. Sterkte ermee!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 02:31
JustMitch
JustMitch is offline
Citaat:
Get Psycho schreef op 30-10-2004 @ 22:16 :

hij geeft mij dus de schuld van zijn kut gevoel omdat ik hem met zoiets confronteer. maar dit is al de zoveelste keer. Hij wil gewoon niet voor mij 1.5 uur in de bus zitten om 1.5 dag naar me toe te komen omdattie het de tijd nie waard vind.. zulke dingen.

maja
thnx voor de reacties!!

jah je had dat mailtje nooit moeten sturen.. word je gek hoor je verslaapt je.. en dan stuurt je vriendin meteen een mailtje jaaah je was er niet.. zowwww hij is vergeten op msn te komen s niet het einde van de wereld.. als ik hem was zou k helemaal gek worden.. zown paniekerige vriendin je doet net alsof die je bedriegt..

"Als dit de eerste of de tweede keer zou zijn dattie zoiets flikte ok dan ist zand erover "

ehmm tjah dit klinkt ook weer lullig.. .. ehmm niet verkeerd opvatte ofzow.. maar je had gewoon wat rustiger moeten reageren..
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 07:47
Verwijderd
JustMitch, in haar vorige topic staat ook al e.e.a. over de situatie en als vriend geeft zo'n email je, naar mijn mening, geen recht om je vriendin een teringwijf te noemen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 09:19
Jules
Jules is offline
Wat een sukkel die vriend van jou misschien moet je hem dit topic even laten lezen.
Oud 04-11-2004, 11:17
JustMitch
JustMitch is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-11-2004 @ 08:47 :
JustMitch, in haar vorige topic staat ook al e.e.a. over de situatie en als vriend geeft zo'n email je, naar mijn mening, geen recht om je vriendin een teringwijf te noemen

jah ok dat niet maar toch zij moet ook niet zow paniekerig te reageren...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten