Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2002, 18:13
Missy_shy
Missy_shy is offline
Ik ben een hele tijd niet geweest.....
Ik zat in klote situatie thuis maar kon gelukkig bij me vriend terecht ook dat zat niet lekker want hij heeft het al een paar keer uitgemaakt

Maar nee dit keer zou hij het niet meer doen.....ik kreeg 1 maand lang elke dag hetzelfde smsje

: Nee! Ik maak het niet meer uit! Je bent geweldig! Ik wil met jou oud worden!

En wat is er dit weekend gebeurdt!? Het is uit....Hij heeft me weer laten zitten en het ging al zo klote met me.......
Ik ben wanhopig ik zal alles doen om hem terug te krijgen ook al weet ik wel beter....
We hadden echt problemen en het ging echt zwaar klote maar vin je het logisch als je vriendin depresief is!? Hij zou me steunen...hij had het belooft....

Ik wil hem elke minuut van de dag bellen.....Ik wil hem zo graag weer over halen....Hij is mijn steun en toeverlaat ook al liet tie me vaak stikken....

Gisteren afgesproken elkaar een brief te schrijven hem woensdag op de post te doen en na 2 weken rust erop te reageren via telefoon of afspreken...

hij doet me elke keer keer op keer zoveel pijn...maar ik kan er godver niks aan doen dat ik hem terug wil.....

Wat moet ik echt in hemelsnaam doen?
Oud 24-06-2002, 21:14
hitsiepitsie
hitsiepitsie is offline
je weet wat je moet doen.. maar je wil het gewoon niet weten... je weet wat voor reacties je hier op krijgt... je moet hem gewoon vergeten.. echt over een tijdje dan weet je niet beter dan dat ut uit is en dat er echt wel meer zijn.....maar ja.. ik weet wel dat je dat niet doet.. al ken ik je niet eens..
Oud 24-06-2002, 21:21
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Missy_shy schreef:
Wat moet ik echt in hemelsnaam doen?
Afwachten, aan andere dingen denken, de dingen laten rusten... is makkelijk gezegd maar pas dan ga je de dingen anders bekijken en misschien tot de conclusie komen dat het beter is zo. Love is beautiful but hurts.. Laat het rusten en praat er na een tijd met hem over..
Oud 28-06-2002, 18:05
solidheart
solidheart is offline
mijn mening is laat die gozer als ie zegt ik hou van je en wil je nooit meer kwijt en wil oud met je worden is hij het niet waard als hij het uitmaakt... zoek een ander.. sterkte
Reageren

Regels voor berichten