Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het KLEZ-virus misschien??
Ik heb op GoT ook zo'n topic geplaatst, en daarbij laat ik screenshots zien van zo'n mailtje. Kijk hier bijv. naar die van mij: ![]() ![]() In de 2e kun je dus zien dat als je hem doorstuurt opeens een bijlage bij zit, bij mij dus message.txt van 126kb. Scan je pc eens met de remover voor Klez. Te vinden op www.symantec.com |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je hem door stuur naar hotmail (wat ik dus heb gedaan) krijg je een virus ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Jah ik heb ook van die mailtjes gehad. Maar ik heb ook een keer een mailtje ontvangen zonder adres or something. Alleen een attachment, het bestand waren een soort egyptische letters, arabiers ofzow, iig ik kon het niet lezen, net als iedereen anders die alleen het germaans alfabet kent. Toen ik het attachment opende bleek het een virus te zijn. Dat gaf die hotmail-virusscan al aan. En als die het als ziet, dan moet het wel een virus zijn. AW er vaag.
|
![]() |
|
Ik krijg ongeveer 10 tot 20 van die mailtjes per dag. Ik word er gek van. Mijn virusscanner is daar heel handig mee want ze zijn niet schadelijk, maar inderdaad teksten zoals:
This is a very good tool I wish you would like it. Hi,This is a very funny game This game is my first work. You're the first player. I hope you would enjoy it. Etc etc... Heel irritant, maar ja, weinig aan te doen... Grt, Captain |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik dacht dat het in eerste instantie een één of andere grapjas was die mij dit soort bullshit doorzond maar het is dus een virus maar hopelijk niet schadelijk! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wel een nadeel- Als een vreemd persoon die niet in jouw "Safe List" staat je een mailtje stuurt komt 't nooit aan! Greetz |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Mac - Mail naamvergeten! | 13 | 19-08-2010 05:45 | |
Software & Hardware |