Bedankt voor alle reacties, ik ben erg blij met het medeleven én het commentaar dat jullie geven. Want hoewel ik het natuurlijk in eerste plaats voor mijn vader heb geschreven doet het me goed dat ook anderen zich in de tekst kunnen vinden.
Vogelvrij, ik heb de interpunctie op deze manier toegepast omdat ik het ook op een dergelijke manier zou voordragen. Ik zou het rustig brengen en voor elke zin ruim de tijd nemen.
Halogeen en Letter, dank je.
scrooping~paper, als ik er verlangend van zou maken zou ik in de voorgaande regel ook de punt in een komma veranderen. Ik vind het persoonlijk zoals het nu is mooier, maar toch bedankt voor je suggestie.
xineof en Dreamerfly, soms is er niks groters dan de kleine dingen. Het geeft een mooi gevoel dat dit gedicht ontroert.
I C U, hier kan ik ook niet anders dan zwijgen.
dromenvanger, je hebt gelijk, ik heb het op mijn eigen pc gewijzigd. Bedankt.
Zut Alors!, elke dag is een stap de klok rond. Interpunctie heb ik op deze manier toegepast om het een rustig en weloverwogen karakter te geven. Ik hoop dat dit gelukt is.
CSN, jij ook erg bedankt. Ik ben op mijn beurt weer onder de indruk van alle lovende woorden.
|